quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:41 schreef WordFreud het volgende:
Bijgewerkt schema.
Peacemanheeft de plaats ingenomen van Doenutz, die met onbekende bestemming is vertrokken.
![]()
SVK1985 aan kop, maar ook al veel gespeeld: 10 uit 7.![]()
djeep_64 was weer even topscorer, dankzij woord van 180, maar nu gaat Maringo voor de gouden bal met 589.Wie scoort de eerste 600?
Nu nog een lieve mod vinden die beide topics in een topic chain doetquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik moest ook zoekenWoordbakkertje had 'm dicht gegooid, maar ik zag zo snel geen nieuwe.
Dat is het nooit bij het tweede deelquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb nieuw deel openen gedaan, maar blijkbaar was het nog geen reeks
Nu welquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
en geaccepteerd (nr 140)quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:06 schreef Thomas B. het volgende:
En toen een voor beide deelnemers naar het scheen gelopen race op zijn eind kwam wist PBwfeud ondergetekende alsnog af te troeven in een vernietigende laatste beurt.
Potje 50: PBwfeud 450 - Skatespeare 441
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
Verloren van Skatespeare met 455 - 333
potje 43
ik ben ook in een game met hem bezigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:34 schreef AnneX het volgende:
Speler Lars van der Heide ...
Heeft die al eens potje gespeeld eigenlijk ?
Wacht al 13 uur op een tegenzet na het eerste woord en tweemaal inviten...
neequote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:48 schreef AnneX het volgende:
En alsmaar connection troubles.
Jullie ook?
luchtpostquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:42 schreef svk1985 het volgende:
verloren van D.8. (133)
D8-svk1985 388-377
spannend tot het eind
vrij constant tochquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:02 schreef svk1985 het volgende:
verloren van Michel* 374-437
gaat erg wisselvallig met mij :S
sta nu op 5 gewonnen en 4 verloren, noem t gewoon wisselvalligquote:
wel als je eerst 5 keer gewonnen hebt achter elkaar en nu 4 keer veroren dan is dat toch constantquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:09 schreef svk1985 het volgende:
[..]
sta nu op 5 gewonnen en 4 verloren, noem t gewoon wisselvallig
Je wist toch nog aardig dichtbij te komen nadat ik 3x al m'n letters kwijt kon en nog een woord van 88 punten maakte!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:02 schreef svk1985 het volgende:
verloren van Michel* 374-437
gaat erg wisselvallig met mij :S
Verloren met 469 - 527, redelijk nipt eigenlijk als je bedenkt dat woordbakker 3x al zijn letters kwijt was en ik heb weer wat nieuwe woorden geleerd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:07 schreef woordbakkertje het volgende:
Partij 189 tegen Peace1111 gestart.
Correct. De eerste helft waren de letters lief voor me, de tweede helft niet meer. Alle credit aan Elzass, daar kon zelfs een 141 punten woord niet tegenop.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:58 schreef crv het volgende:
Na een zware battle gewonnen van mpepea
Match 88: Elzass - Mpepea / 479-426
Hier ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
ik krijg allemaal vage meldingen in Wordfeud
Protocol Error
Unexpected token, wanted blablablabla
Wie nog meer?
ja met mijquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:34 schreef AnneX het volgende:
Speler Lars van der Heide ...
Heeft die al eens potje gespeeld eigenlijk ?
Wacht al 13 uur op een tegenzet na het eerste woord en tweemaal inviten...
ok dan ligt het niet aan mijn ipadquote:
Jep, heb ik ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
ik krijg allemaal vage meldingen in Wordfeud
Protocol Error
Unexpected token, wanted blablablabla
Wie nog meer?
En ik blijf het leuk vinden om een printscreen te zien.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Verloren met 469 - 527, redelijk nipt eigenlijk als je bedenkt dat woordbakker 3x al zijn letters kwijt was en ik heb weer wat nieuwe woorden geleerd.
Grmblquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:50 schreef svk1985 het volgende:
met 2 punten verschil gewonnen van peace1111
448-446
Hij heeft bij mij ook geresignedquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn pot tegen Kevinski94 is helaas afgelopen.
Hij heeft geresigned zonder reden? Nog 11 tiles left
Kan even niet kijken welke pot dat is, maar ik heb gewonnen!
Stand 468 voor Faithy-Miranda tegen 124 kevinski94
Misschien mag jij (PB) de URL in de OP nog aanpassen, omdat jij de topic hebt geopend ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
Aangepast!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:35 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Misschien mag jij (PB) de URL in de OP nog aanpassen, omdat jij de topic hebt geopend ?
Indeed.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:42 schreef Thomas B. het volgende:
Potje 49: ziggyziggyziggy 255 - Skatespeare 516
Nr. 100 is dat inderdaad. Nummer 10 is ook onderweg, tegen EvertK.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:01 schreef OA het volgende:
De wedstrijden tegen ziggy en djeep_64 zijn begonnen.
Nu geaccepteerd, maar zal niet zo snel gaan. De administratie kost ook tijd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nr. 100 is dat inderdaad. Nummer 10 is ook onderweg, tegen EvertK.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:08 schreef WordFreud het volgende:
Het ziet er naar uit dat Kevinsky de spanning niet meer aankon. Heeft 2 potten geresigned. Er loopt nog een pot tegel Michel* vanaf maandag. Zit daar voortgang in?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:00 schreef OA het volgende:
Kevinski heeft bij mij ook het potje afgebroken. Het was 268-89 in mijn voordeel.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:10 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Nu geaccepteerd, maar zal niet zo snel gaan. De administratie kost ook tijd.
Ongeloveloos van het bord gespeeld , links en rechts met 7 letterwoorden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
Pot 11. Elisabed - Faithy-Miranda Stand 335 - 460
GewonnenLekker snel potje overigens
Dank je, moest wel alles uit de kast halen. heb er nog koppijn vanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Correct. De eerste helft waren de letters lief voor me, de tweede helft niet meer. Alle credit aan Elzass, daar kon zelfs een 141 punten woord niet tegenop.
dan valt de score nog tegenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ongeloveloos van het bord gespeeld , links en rechts met 7 letterwoorden.
Poeh !
quote:
Trollquote:
Heb jij mijn uitnodiging maandag eigenlijk gekregen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Pot 195. Peace1111 - Faithy-Miranda stand 322 - 437
Gewonnen
Steeds?? Zo gewoon is fiber niet hoor... Beetje flauw.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:09 schreef woordbakkertje het volgende:
Nog 2 potjes te melden
140 svk1985 - woordbakker 311 - 427
189 woordbakker - peace1111 527 -469
(reeds gemeld door Peace die weer wat nieuwe woorden geleerd heeft.![]()
Voor iemand die steeds vraagt naar de betekenis van normale woorden zoals fiber speelt hij nog best aardig)
Bahquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:09 schreef crv het volgende:
Match 76 Elzass - larsvanderheide : 612 - 209
Eerste 600+
Watquote:
Oh thanksquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daar ging mn highscore.. Wel gefeliciteerd eh
fiber is in mijn optiek een volkomen normaal woordquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Steeds?? Zo gewoon is fiber niet hoor... Beetje flauw.
Ik zei enkel dat ik een paar nieuwe woorden had geleerd. Jij vat het zo op! Maar als je het zo wilt, kun je het krijgen hoor.... of heb je liever niet dat ik over een eerder chatgesprek met jou begin? Aan jou de keuze...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:32 schreef woordbakkertje het volgende:
Met alle respect Peaceman maar jij begint zelf met hier te melden dat je weer wat nieuwe woorden hebt geleerd. Dus over flauw gesproken![]()
En het gaat er in WF ook niet om of fiber een 'gewoon' woord is, maar wel dat het een normaal woord is (waarvan ik de betekenis wel ken) en uiteindelijk dat het door WF wordt geaccepteerd.
En als ik je dan in de chat van WF op je vraag een normaal antwoord geef, verwacht ik niet om hier ook nog eens een of andere (naar mijn mening onterechte) opmerking te krijgen.
Hou op, straks mogen alleen vrouwen en kinderen nog maar meedoenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:38 schreef crv het volgende:
Het begint hier net de echte eredivisie te lijken
Gefeliciteerd. Dik verdiend!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hou op, straks mogen alleen vrouwen en kinderen nog maar meedoen
Pot 27: MaringoDC - peace1111 - 553 - 320
en homo'squote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hou op, straks mogen alleen vrouwen en kinderen nog maar meedoen
Pot 27: MaringoDC - peace1111 - 553 - 320
en geaccepteerd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:37 schreef crv het volgende:
invite aan woordbakker gestuurd
- 82 Elzass Woordbakker
Je kreeg geen toelichting meer omdat ik lijstjes aanleggen nog altijd onder spieken vind vallen. Dan wordt de nood om te winnen wel erg hoog me dunkt...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef woordbakkertje het volgende:
Bij deze maken we dat dan ook maar openbaar.
In een eerder potje beschuldigde je mij van spieken omdat ik aangaf dat ik toen ik begon met wf spelen erg omhoog zat met letters als Q (en ook de Y trouwens) en daarvoor een lijstje met Q- en Y-woorden had. Inmiddels ken ik de meeste woorden uit mijn hoofd (en heb ook nog de bijbehorende betekenis daarvan opgezocht) en speel regelmatig woorden als quorum en laque.
Ondanks mijn toelichting hierop kwam jij niet verder als 'dit blijft spieken'. Ik heb je toen zelfs nog aangegeven dat op een andere site waar ook wf-competities plaatsvinden o.a. q en y- woordenlijstjes online staan. Naar mijn mening heeft een lijstje dan ook geen enkele relatie met de letters op je bordje en staat het een ieder vrij om dit te gebruiken. Als ik morgen de Van Dale uit mijn hoofd heb geleerd kan hier toch ook niemand bezwaar tegen maken!
Succes en sterkte gewensd voor mijquote:
Dat kan ook zonder lijstjes te maken (en uit je hoofd te leren).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:51 schreef woordbakkertje het volgende:
Geen nood om te winnen maar jezelf willen verbeteren .......
Tja dit kan een eindeloze en in mijn ogen zinloze discussie worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kreeg geen toelichting meer omdat ik lijstjes aanleggen nog altijd onder spieken vind vallen. Dan wordt de nood om te winnen wel erg hoog me dunkt...
Ik wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef crv het volgende:
[..]
maar heb er ook niks op tegen dat anderen dat wel doen
we kunnen ook hier een openlijke lijst aanleggenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het die hele rits woorden uit het vorige topic er ook bij gezet?
gewoon regelmatig naar het toilet gaanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:30 schreef peaceman het volgende:
Ik ben na dit weekend gewoon weer werken, dus dan veeeeeel minder tijd.
Haha voor je het weet krijg je vragen over de gesteldheid van je blaasquote:
Waaide werd Zwaaide en ZAB ...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
Elisabed-larsvanderheide
289-387
Yes gewonnen!
Ja inderdaad. Kreeg hem van de week drie keer achter elkaar in de laatste ronde ongeveer. Dan kom je er meestal niet meer vanaf.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:54 schreef peaceman het volgende:
Met name de q kun je maar beter heel snel krijgen als je hem toch moet krijgen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:54 schreef peaceman het volgende:
Met name de q kun je maar beter heel snel krijgen als je hem toch moet krijgen.
Allebei leggen jullie dus even een mooi Q-woord neerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:59 schreef woordbakkertje het volgende:
Dat is nog eens een waarheid als een 'que' (koe)
Ik heb quasi neergelegd bij jequote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:42 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Allebei leggen jullie dus even een mooi Q-woord neer
Quasi en Quoten
Mijn mooiste woord was 'comedy' .quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:21 schreef robdriessen het volgende:
En toch.... het woord waar ik tot nu toe het meest trots op ben, had geen moeilijke letters, en ook niet veel punten. Dank aan Discovery Channel dat ik ineens het licht zag en AMOEBE kon leggen.
Ja, ik ben me d'r eentje </hermanfinkers>
Tegen mij...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:34 schreef OA het volgende:
Ik legde gisteren 'herziende' neer voor 156 punten
Hear hear.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mag ik trouwens even melden dat ik dit wel een heel erg leuk concept vindJe speelt in eigen tempo en tegen heel veel leuke tegenstanders die je normaal eigenlijk niet tegenkomt. Ik hoop dat we hierna nog een ronde kunnen doen, ik doe in ieder geval graag mee
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hear hear.
En lof voor de wedstrijdleider, hele grote lof .![]()
Toch begonnen we allemaal zo. Toen ik in een van de eerste fok competities meespeelde, was dat niet best. Ik ben pas - tot grote vreugde van mijn collega's tegen wie ik ook WF speel - beter gaan spelen, door met Fok!kers te WF-enquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn saldo in punten is 1500 negatief oid, degene na mij in saldo heeft 600 minik ben echt slecht...
Ik wil die opengevallen plaats wel innemenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:56 schreef WordFreud het volgende:
Bijgewerkt schema
Er valt dus een plaats open voor een nieuwe speler, die wel begint met een week achterstand.
Sommige spelers zijn écht goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn saldo in punten is 1500 negatief oid, degene na mij in saldo heeft 600 minik ben echt slecht...
Is echt waar inderdaad. Charmed Angel heeft gisteren en vandaag echt een ware slachting aangerichtquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sommige spelers zijn écht goed.
Mijn scores zijn ook niet om naar huis te schrijven.
Je hebt nog heel wat potjes om het goed te maken.
Oefenen en erbijblijven.
Ja, die was lekker bezig zeg.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Is echt waar inderdaad. Charmed Angel heeft gisteren en vandaag echt een ware slachting aangericht
Ik las dat sommige mensen iets met een "leven" doen. Dat moet ik onthouden voor de volgende keer als ik Connection Errors krijg...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, die was lekker bezig zeg.
/ slachtofferhulp aanvraagt.
Overigens lag bij mij WF een half uur eruit.
Kon ik even wat anders doen.
dat is echt gelukquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Is echt waar inderdaad. Charmed Angel heeft gisteren en vandaag echt een ware slachting aangericht
En verloren. Met 418 - 327.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Paarsbeestje ook uitgenodigd, voor spel 165.
Weet ff niet meer wie, maar iemand legde tegen mij "HOORNEN" neer voor 180 punten.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:34 schreef OA het volgende:
Ik legde gisteren 'herziende' neer voor 156 punten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was inderdaad een heel mooi potje!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:39 schreef crv het volgende:
Maringo heeft pot 37 gewonnen, Erg leuke en spannende pot. gefeliciteerd![]()
-37 MaringoDC Elzass : 470 - 452
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf is AFLENS ???
Ik heb plek voor nog een potje, dus ik zal je uitnodigenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben beschikbaar voor 3 potjes
Geen idee wie er vrij zijn, dus vandaar dat ik even niemand uitnodig
okidoki top!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb plek voor nog een potje, dus ik zal je uitnodigen
Ik wil je ook wel uitnodigen, maar ik heb er nog 4 lopen, dus dan krijg ik vast ruzie met de spelleider.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben beschikbaar voor 3 potjes
Geen idee wie er vrij zijn, dus vandaar dat ik even niemand uitnodig
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:32 schreef AnneX het volgende:
potje # 54 met Skatespear (ook) verloren.
Ondanks dat wij beiden 7 x alle letters van het bordje speelden.
Hij ? een keertje vaker.
Vooruit, omdat ik het van anderen ook graag zie.
EUREKA is een mooi woord.
En langste woord ever is door mij gelegd, helemaal. INGEZETENEN
* trots
potje # 108 tegen heloef loopt.
Invites zijn welkom.Ik maar twee keer volgens mij hoor. Gehuwde en nog eentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is skatespearEEEEE
En potje 57 is ook begonnen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2012 20:06:33 ]
Yesquote:Op zondag 8 januari 2012 00:19 schreef WordFreud het volgende:
Ik wil die opengevallen plaats wel innemen![]()
Wordfeud naam = Fok! naam: * OutOfThisWorld
Welkom, start maar snel en accepteer invites !
Is vastgelegd bij pot 83 voor eeuwige roem van djeep_64.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:23 schreef crv het volgende:
[..]
Weet ff niet meer wie, maar iemand legde tegen mij "HOORNEN" neer voor 180 punten.
Kunnen we die hoogste score trouwens ook niet bijhouden ?
Over in de pan gehakt worden: speel je niet te veel / te snel ?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:19 schreef peaceman het volgende:
Update:
Pot 193 Peace1111 - MVPMD 471-394![]()
Pot 97 Peace1111 - Michel* 355-577(in de pan gehakt)
Pot 81 Peace1111 - Elzass 418-338![]()
Pot 190 Peace1111 - D.8 442-451(spannend tot het einde)
Pot 7 Peace 1111 - EvertK 394-281(meest vreemde potje ooit, heeft een bord meer dan de helft??)
Bezig met:
Pot 46 Peace1111 - Skatespeare (voor alsnog word ik in de pan gehakt)
Pot 192 Peace1111 - Heloef (schiet niet erg op, na 2 dagen elk 4 beurten gehad)
Pot 162 Peace1111 - PBwfeud (in de pan gehakt worden deel 2)
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:32 schreef AnneX het volgende:
potje # 54 met Skatespear (ook) verloren.
Ondanks dat wij beiden 7 x alle letters van het bordje speelden.
Hij ? een keertje vaker.
Vooruit, omdat ik het van anderen ook graag zie.
EUREKA is een mooi woord.
En langste woord ever is door mij gelegd, helemaal. INGEZETENEN
* trots
potje # 108 tegen heloef loopt.
Invites zijn welkom.54 genoteerd als 1-0. Echte stand ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja ik heb nu nog tijd, volgende week veel minder.. en ik hou er eerlijk gezegd ook niet van om uren te staren. Anderen waren of gewoon beter of kregen betere letters. Combi van beiden in die gevallen waar het om gaat waarschijnlijk. Ik bedoel.. tegen skatespeare sta ik na 3 beurten 150 pnt achter. Dat heeft niets met mijn snelheid te maken, want hij was ongeveer even snel. Maar ik geef niet opquote:Op zondag 8 januari 2012 00:49 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Over in de pan gehakt worden: speel je niet te veel / te snel ?![]()
![]()
Ik had er nog 6.quote:Over pot 7: inderdaad heel vreemd.Afgelopen terwijl ik nog 7 letters had, omdat we niet5s meer konden. Morgen zal ik proberen een screenshot te maken.
Ja, hem dus. Kommaaropquote:Op zondag 8 januari 2012 01:00 schreef WordFreud het volgende:
Bijgewerkt [url=https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Aro2-
Er is dus weer een nieuwe speler: OutOfThisWorld (i.p.v. Kevinsky).
Voel hem (?) maar eens aan de tand.
Dan heeft hij waarschijnlijk de meeste potjes gespeeld?quote:Op zondag 8 januari 2012 01:10 schreef WordFreud het volgende:
Wat ook opvalt:
Nieuwkomer Peaceman voert 2 ranglijsten aan:
heeft de meeste punten voor en tegen
Uitgenodigd! Potje #204quote:Op zondag 8 januari 2012 09:05 schreef MaleDuck het volgende:
Ik zit nu zonder spellen dus qua open voor invites MVPMD is de WF naam
quote:Op zondag 8 januari 2012 01:10 schreef WordFreud het volgende:
Wat ook opvalt:
Nieuwkomer Peaceman voert 2 ranglijsten aan:
heeft de meeste punten voor en tegen
Feli!quote:Op zondag 8 januari 2012 10:58 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Uitslag no. 194: Peace1111 - OutOfThisWorld: 367 - 424
Donequote:Op zondag 8 januari 2012 09:05 schreef MaleDuck het volgende:
Ik zit nu zonder spellen dus qua open voor invites MVPMD is de WF naam
#105 geaccepteerdquote:Op zondag 8 januari 2012 12:03 schreef AnneX het volgende:
De laatste invites voor ## 105 - 110 -114 en 117
#110 geaccepteerdquote:Op zondag 8 januari 2012 12:03 schreef AnneX het volgende:
De laatste invites voor ## 105 - 110 -114 en 117
ja was een leuk potjequote:Op zondag 8 januari 2012 13:16 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#200 Faithy-Miranda - OutOfThisWorld: 437 - 470
Heul onverwacht gewonnen
Wie stopt zo'n potje dan ?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:40 schreef WordFreud het volgende:
Screenshot van het merkwaardige potje met Peace1111. Afgelopen met nog een volle lat, omdat we niets meer konden, terwijl het halve bord nog maagdelijk leeg was:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:40 schreef WordFreud het volgende:
Screenshot van het merkwaardige potje met Peace1111. Afgelopen met nog een volle lat, omdat we niets meer konden, terwijl het halve bord nog maagdelijk leeg was:
[ afbeelding ]
paar keer passen, dan stopt ie vanzelfquote:Op zondag 8 januari 2012 16:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wie stopt zo'n potje dan ?
Hooguit STEPTE had nog gekund ? Of CASES
En in de regio Utrecht lag Ziggo eruit tot zojuist ! Grrrr
Potje stopt naar 3x passen. We hadden zelfs via chat uitgewisseld wat we nog hadden op onze lat om elkaar verder te helpen. Maar hardstikke vast.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wie stopt zo'n potje dan ?
Hooguit STEPTE had nog gekund ? Of CASES
En in de regio Utrecht lag Ziggo eruit tot zojuist ! Grrrr
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:10 schreef WordFreud het volgende:
Bijgewerkt schema![]()
Nieuwe koploper: Elzass - crv![]()
Nog 3 spelers met een 100% score: Maringo, OA en OutOfThisWorld.
De laatste heeft natuurlijk nog minder potten gespeeld, maar rukt snel op
pot 134 was ditquote:Op zondag 8 januari 2012 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
svk1985 - larsvanderheide 418-320 voor svk1985
zit jij in de lijstquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 januari 2012 17:33 schreef crv het volgende:
Gewonnen van OutOfThisWorld![]()
Spannende pot ook weer, bedankt OOTW![]()
- 79 #Elzass - OutOfThisWorld : 447 - 419
Thanks, leuke pot ook weer, en bleef toch spannend,quote:
Geweldig werk WF, ook namens mij bedankt voor het opzetten en uitwerken van de divisiequote:Op zondag 8 januari 2012 17:10 schreef WordFreud het volgende:
Bijgewerkt schema![]()
Nieuwe koploper: Elzass - crv![]()
Nog 3 spelers met een 100% score: Maringo, OA en OutOfThisWorld.
De laatste heeft natuurlijk nog minder potten gespeeld, maar rukt snel op
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:48 schreef crv het volgende:
Geweldig werk WF, ook namens mij bedankt voor het opzetten en uitwerken van de divisie[ afbeelding ]
Nog een ideetje voor de stats, naast de totaalscore ook een gemiddelde per pot ?
dus totaal_voor/matches_gereed en idem voor totaa_tegen
De koploper is enthousiast, de degradatiekandidaten ook ???quote:
Ja hoor!quote:Op zondag 8 januari 2012 19:21 schreef WordFreud het volgende:
[..]
[..]
De koploper is enthousiast, de degradatiekandidaten ook ???
Hij is te verslaan, mij is het gelukt met 1 puntquote:Op zondag 8 januari 2012 19:27 schreef WordFreud het volgende:
Heloef uitgenodigd en geaccepteerd.
Ook Woordbakker uitgenodigd, één van mijn angstgegners (goed WF woord?).
nopequote:Op zondag 8 januari 2012 19:30 schreef WordFreud het volgende:
Even terzijde:
Ik kreeg een email van server@wordfeud.com dat ik mijn WordFeud zou moeten resetten.
Bekend?
Nee, hier niet gezienquote:Op zondag 8 januari 2012 19:30 schreef WordFreud het volgende:
Even terzijde:
Ik kreeg een email van server@wordfeud.com dat ik mijn WordFeud zou moeten resetten.
Bekend?
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:43 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Volgens mij moeten ze zelf iets resetten
Steeds connection errors
Net nu de koters op bed liggen en ik dus tijd over heb.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:46 schreef OutOfThisWorld het volgende:
@Wordfeud twittert dat de servers enkele uren down gaan
edit: two-three hours
* OA maakt snel een printscreenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik hoop dat we de potjes inderdaad niet kwijtraken.. (alhoewel die ene met Michel* mag best verdwijnen![]()
)
AHHHH NEEE!!! Verdomme net m'n eerste potje in de 600 gespeeld. Moest nog maar 1 letterquote:Op zondag 8 januari 2012 20:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik hoop dat we de potjes inderdaad niet kwijtraken.. (alhoewel die ene met Michel* mag best verdwijnen![]()
)
Neequote:Op zondag 8 januari 2012 21:31 schreef AnneX het volgende:
Bij jullie werkt WF wél ???
/ stomme ivo niehe die al zijn tekst 3x herhaalt binnen 10 minuten.
Iemand hier al iets van gemerkt?twitter:wordfeud twitterde op maandag 02-01-2012 om 12:58:04The Dutch Wordfeud dictionary has been updated with 60000 new entries, thanks to @TaalTik_nl reageer retweet
Nee, nog weinig van gemerkt.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:33 schreef Maringo het volgende:
Dit kwam ik tegen op het Twitteraccount van WF:Iemand hier al iets van gemerkt?twitter:wordfeud twitterde op maandag 02-01-2012 om 12:58:04The Dutch Wordfeud dictionary has been updated with 60000 new entries, thanks to @TaalTik_nl reageer retweet
En op die site kan je ook kijken waarom een bepaald woord niet goedgekeurd word:
http://taaltik.nl/Wordfeud/
quote:
quote:
Dan is het 300-569 denk ik of niet?quote:Op maandag 9 januari 2012 08:44 schreef crv het volgende:
Gewonnen van lstvl![]()
Helaas is de record jacht mislukt![]()
- #74 lstvl - Elzass / 569 - 300
correct bedankt voor de tipquote:Op maandag 9 januari 2012 08:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan is het 300-569 denk ik of niet?
Challenge accepted.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:16 schreef crv het volgende:
Invite gestuurd naar ziggy
#84 Elzass - ziggyziggyziggy /
en begonnen!!quote:
geaccepteerd!quote:Op maandag 9 januari 2012 13:02 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Uitgenodigd: woordbakker, svk1985 en faithy-miranda (nrs 63, 65 en 70).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |