Ongeloveloos van het bord gespeeld , links en rechts met 7 letterwoorden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
Pot 11. Elisabed - Faithy-Miranda Stand 335 - 460
GewonnenLekker snel potje overigens
Dank je, moest wel alles uit de kast halen. heb er nog koppijn vanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Correct. De eerste helft waren de letters lief voor me, de tweede helft niet meer. Alle credit aan Elzass, daar kon zelfs een 141 punten woord niet tegenop.
dan valt de score nog tegenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ongeloveloos van het bord gespeeld , links en rechts met 7 letterwoorden.
Poeh !
quote:
Trollquote:
Heb jij mijn uitnodiging maandag eigenlijk gekregen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Pot 195. Peace1111 - Faithy-Miranda stand 322 - 437
Gewonnen
Steeds?? Zo gewoon is fiber niet hoor... Beetje flauw.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:09 schreef woordbakkertje het volgende:
Nog 2 potjes te melden
140 svk1985 - woordbakker 311 - 427
189 woordbakker - peace1111 527 -469
(reeds gemeld door Peace die weer wat nieuwe woorden geleerd heeft.![]()
Voor iemand die steeds vraagt naar de betekenis van normale woorden zoals fiber speelt hij nog best aardig)
Bahquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:09 schreef crv het volgende:
Match 76 Elzass - larsvanderheide : 612 - 209
Eerste 600+
Watquote:
Oh thanksquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daar ging mn highscore.. Wel gefeliciteerd eh
fiber is in mijn optiek een volkomen normaal woordquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Steeds?? Zo gewoon is fiber niet hoor... Beetje flauw.
Ik zei enkel dat ik een paar nieuwe woorden had geleerd. Jij vat het zo op! Maar als je het zo wilt, kun je het krijgen hoor.... of heb je liever niet dat ik over een eerder chatgesprek met jou begin? Aan jou de keuze...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:32 schreef woordbakkertje het volgende:
Met alle respect Peaceman maar jij begint zelf met hier te melden dat je weer wat nieuwe woorden hebt geleerd. Dus over flauw gesproken![]()
En het gaat er in WF ook niet om of fiber een 'gewoon' woord is, maar wel dat het een normaal woord is (waarvan ik de betekenis wel ken) en uiteindelijk dat het door WF wordt geaccepteerd.
En als ik je dan in de chat van WF op je vraag een normaal antwoord geef, verwacht ik niet om hier ook nog eens een of andere (naar mijn mening onterechte) opmerking te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |