Toch begonnen we allemaal zo. Toen ik in een van de eerste fok competities meespeelde, was dat niet best. Ik ben pas - tot grote vreugde van mijn collega's tegen wie ik ook WF speel - beter gaan spelen, door met Fok!kers te WF-enquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn saldo in punten is 1500 negatief oid, degene na mij in saldo heeft 600 minik ben echt slecht...
Ik wil die opengevallen plaats wel innemenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:56 schreef WordFreud het volgende:
Bijgewerkt schema
Er valt dus een plaats open voor een nieuwe speler, die wel begint met een week achterstand.
Sommige spelers zijn écht goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn saldo in punten is 1500 negatief oid, degene na mij in saldo heeft 600 minik ben echt slecht...
Is echt waar inderdaad. Charmed Angel heeft gisteren en vandaag echt een ware slachting aangerichtquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sommige spelers zijn écht goed.
Mijn scores zijn ook niet om naar huis te schrijven.
Je hebt nog heel wat potjes om het goed te maken.
Oefenen en erbijblijven.
Ja, die was lekker bezig zeg.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Is echt waar inderdaad. Charmed Angel heeft gisteren en vandaag echt een ware slachting aangericht
Ik las dat sommige mensen iets met een "leven" doen. Dat moet ik onthouden voor de volgende keer als ik Connection Errors krijg...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, die was lekker bezig zeg.
/ slachtofferhulp aanvraagt.
Overigens lag bij mij WF een half uur eruit.
Kon ik even wat anders doen.
dat is echt gelukquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Is echt waar inderdaad. Charmed Angel heeft gisteren en vandaag echt een ware slachting aangericht
En verloren. Met 418 - 327.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Paarsbeestje ook uitgenodigd, voor spel 165.
Weet ff niet meer wie, maar iemand legde tegen mij "HOORNEN" neer voor 180 punten.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:34 schreef OA het volgende:
Ik legde gisteren 'herziende' neer voor 156 punten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was inderdaad een heel mooi potje!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:39 schreef crv het volgende:
Maringo heeft pot 37 gewonnen, Erg leuke en spannende pot. gefeliciteerd![]()
-37 MaringoDC Elzass : 470 - 452
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf is AFLENS ???
Ik heb plek voor nog een potje, dus ik zal je uitnodigenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben beschikbaar voor 3 potjes
Geen idee wie er vrij zijn, dus vandaar dat ik even niemand uitnodig
okidoki top!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb plek voor nog een potje, dus ik zal je uitnodigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |