Hou op, straks mogen alleen vrouwen en kinderen nog maar meedoenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:38 schreef crv het volgende:
Het begint hier net de echte eredivisie te lijken
Gefeliciteerd. Dik verdiend!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hou op, straks mogen alleen vrouwen en kinderen nog maar meedoen
Pot 27: MaringoDC - peace1111 - 553 - 320
en homo'squote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hou op, straks mogen alleen vrouwen en kinderen nog maar meedoen
Pot 27: MaringoDC - peace1111 - 553 - 320
en geaccepteerd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:37 schreef crv het volgende:
invite aan woordbakker gestuurd
- 82 Elzass Woordbakker
Je kreeg geen toelichting meer omdat ik lijstjes aanleggen nog altijd onder spieken vind vallen. Dan wordt de nood om te winnen wel erg hoog me dunkt...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef woordbakkertje het volgende:
Bij deze maken we dat dan ook maar openbaar.
In een eerder potje beschuldigde je mij van spieken omdat ik aangaf dat ik toen ik begon met wf spelen erg omhoog zat met letters als Q (en ook de Y trouwens) en daarvoor een lijstje met Q- en Y-woorden had. Inmiddels ken ik de meeste woorden uit mijn hoofd (en heb ook nog de bijbehorende betekenis daarvan opgezocht) en speel regelmatig woorden als quorum en laque.
Ondanks mijn toelichting hierop kwam jij niet verder als 'dit blijft spieken'. Ik heb je toen zelfs nog aangegeven dat op een andere site waar ook wf-competities plaatsvinden o.a. q en y- woordenlijstjes online staan. Naar mijn mening heeft een lijstje dan ook geen enkele relatie met de letters op je bordje en staat het een ieder vrij om dit te gebruiken. Als ik morgen de Van Dale uit mijn hoofd heb geleerd kan hier toch ook niemand bezwaar tegen maken!
Succes en sterkte gewensd voor mijquote:
Dat kan ook zonder lijstjes te maken (en uit je hoofd te leren).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:51 schreef woordbakkertje het volgende:
Geen nood om te winnen maar jezelf willen verbeteren .......
Tja dit kan een eindeloze en in mijn ogen zinloze discussie worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kreeg geen toelichting meer omdat ik lijstjes aanleggen nog altijd onder spieken vind vallen. Dan wordt de nood om te winnen wel erg hoog me dunkt...
Ik wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef crv het volgende:
[..]
maar heb er ook niks op tegen dat anderen dat wel doen
we kunnen ook hier een openlijke lijst aanleggenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het die hele rits woorden uit het vorige topic er ook bij gezet?
gewoon regelmatig naar het toilet gaanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:30 schreef peaceman het volgende:
Ik ben na dit weekend gewoon weer werken, dus dan veeeeeel minder tijd.
Haha voor je het weet krijg je vragen over de gesteldheid van je blaasquote:
Waaide werd Zwaaide en ZAB ...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
Elisabed-larsvanderheide
289-387
Yes gewonnen!
Ja inderdaad. Kreeg hem van de week drie keer achter elkaar in de laatste ronde ongeveer. Dan kom je er meestal niet meer vanaf.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:54 schreef peaceman het volgende:
Met name de q kun je maar beter heel snel krijgen als je hem toch moet krijgen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:54 schreef peaceman het volgende:
Met name de q kun je maar beter heel snel krijgen als je hem toch moet krijgen.
Allebei leggen jullie dus even een mooi Q-woord neerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:59 schreef woordbakkertje het volgende:
Dat is nog eens een waarheid als een 'que' (koe)
Ik heb quasi neergelegd bij jequote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:42 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Allebei leggen jullie dus even een mooi Q-woord neer
Quasi en Quoten
Mijn mooiste woord was 'comedy' .quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:21 schreef robdriessen het volgende:
En toch.... het woord waar ik tot nu toe het meest trots op ben, had geen moeilijke letters, en ook niet veel punten. Dank aan Discovery Channel dat ik ineens het licht zag en AMOEBE kon leggen.
Ja, ik ben me d'r eentje </hermanfinkers>
Tegen mij...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:34 schreef OA het volgende:
Ik legde gisteren 'herziende' neer voor 156 punten
Hear hear.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mag ik trouwens even melden dat ik dit wel een heel erg leuk concept vindJe speelt in eigen tempo en tegen heel veel leuke tegenstanders die je normaal eigenlijk niet tegenkomt. Ik hoop dat we hierna nog een ronde kunnen doen, ik doe in ieder geval graag mee
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hear hear.
En lof voor de wedstrijdleider, hele grote lof .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |