Ik ken z'n oomquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:37 schreef borisz het volgende:
Zo maar eens nieuwsuur extra kijken met als hoofdgast Klaas Knot
Hoe moet ik dat nu weer weten??quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:54 schreef LieLie het volgende:
Sun, mrLie wil graag weten waar ik morgen eet
Maastricht is echt een leuke en goed te bewandelen stad. Leuk centrum, lekker eten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; breek me de bek niet open. Zo'n dagkaart is ideaal. Wilde naar Groningen of Maastricht. Groningen ben ik alleen geweest voor optredens en Maastricht voor optredens en keer met schoolexcursie. Mn zusje zei dat ze graag eens naar Maastricht zou willen (nog nooit geweest) dus gezellig dagje uit wordt het hopelijk
.
Nou, jij weet of ik bij jullie welkom benquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nu weer weten??![]()
En? Waar eet je??
Altijdquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, jij weet of ik bij jullie welkom ben
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Aaaaah
Nou, kom maar door met die pasta dan
Welke liedje? En waarom, gaan jullie als straatmuzikant bijverdienen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:07 schreef LieLie het volgende:
Wij oefenen een liedje van de Stones voor de vakantie
Nee, over route 66 rijdenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Welke liedje? En waarom, gaan jullie als straatmuzikant bijverdienen?
Die mag je skippen van mijquote:
Na, die mag nog wel iddquote:
Dankje voor de tipquote:
Keelpijn en koorts is wat minder.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoe gaat het met je Golfer? Alweer wat beter?
ja, mammie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Fijn dat het al weer iets minder is. Blijf goed slapen, dat helpt echt.
Alleen zullen de pensionados daar anders over denkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:19 schreef borisz het volgende:
Klaas Knot als baas van de DNB.
Praat tenminste fatsoenlijk NL, Wellink kon altijd mooi draaien. Daarbij lijkt hij goede orde op zaken te stellen wat Wellink niet kon.
Ja, maar het wordt tijd dat er ingegrepen wordt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Alleen zullen de pensionados daar anders over denken
Dat was het 15 jaar geledenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt tijd dat er ingegrepen wordt.
Heb jij mijn baan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:42 schreef Vork het volgende:
Op naar nog een dag vol met saaie klussen waar nooit een einde aan lijkt te komen...
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:30 schreef Isabeau het volgende:
Heb hier overigens wel de grootste lol momenteel. De bouwvakkers zijn weer druk, mijn kleren zijn al vies van het stof en ik heb al met een mondkapje gewerkt (foto volgt later). Eén van de bouwvakkers is slimmer dan mijn manager want toen ik zei 'was er dan nergens in het gebouw een spreekkamertje beschikbaar?' zei hij 'de huisartsenpost is toch de hele dag ongebruikt?'
Zal ik even bellen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:48 schreef Bluezz het volgende:
Tis rustigjes hierDit is 1 van de weinige dagen vd week dat zelfs de telefoon zwijgt
Wat betekent dit/heeft dit voor gevolgen in Jip & Janneke taal?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:01 schreef Den_Haag het volgende:
http://www.nuzakelijk.nl/(...)dsen-meer-lucht.html
Hoe houden we onszelf nog meer voor de gek?
Ik was al bang dat er een 'magisch trucje' werd gebruikt. Zoiets als 'meer geld drukken', lijkt een goed plan, is het niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:04 schreef Den_Haag het volgende:
Dat de pensioenfondsen niet hoeven te bezuinigen of premies hoeven te verhogen. Door de rekenrente te verhogen zit er op een magische manier meer geld in de pensioenpot.
heel kort door de bocht uitgelegd
Het houdt de mensen met een pensioen tevreden idd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was al bang dat er een 'magisch trucje' werd gebruikt. Zoiets als 'meer geld drukken', lijkt een goed plan, is het niet?
Om rendabel te zijn moet men een percentage van 105% hebben.quote:De aanpassing scheelt de pensioenfondsen 4 procent in de dekkingsgraad. ''Die gaat over de hele linie van gemiddeld 94 procent naar 98 procent.''
Lekkerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:11 schreef golfer het volgende:
Je moet toch wat als je vroeg wakker bent, dus maar eens een (mais)brood staan kneden. Eerste rijzing nu.
Klinkt als duivelse nieuwsbriefquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:01 schreef borisz het volgende:
Mijn dag bestaat uit het voorbereiden van de D66velsen nieuwsbrief..
Volgens mij hebben veel mannen in deze tak van sport wat last van een testosteron overschot in combinatie met een te klein geslachtsdeel....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-vreesde-leven.html
Daar ben ik dan fan van geweest
naar heethoofdig mannetje is het die zijn impulsen nooit echt onder controle kon houden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-vreesde-leven.html
Daar ben ik dan fan van geweest
Geen idee nog eigenlijk, als er nieuws is hoor ik t dus ik neem aan dat er geen verandering is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen DE! Hoe is je moeder de nacht door gekomen? En jij?
Grrr.... visstal had nog vakantie, dus noodgedwongen uitgeweken naar de dure visjuwelier in het dorp. Betaal je dus bijna het dubbele voor een paar sliptongetjes.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:56 schreef golfer het volgende:
Zo maar eens kijken of onze visstal weer lekkere verse sliptongen heeft. Heb ik trek in voor vanavond met daarbij aardappeltjes en peen en venkel uit de oven.
Nog een week of zo, maar ze liggen ook (uiteraard) achter op schema.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:46 schreef DarkElf het volgende:
Hoelang gaan ze nog door met verbouwen Isa? Klinkt alles behalve ideaal zo.
Ik zou dan dus het menu omgooien en volgende week sliptongetjes etenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:00 schreef golfer het volgende:
Grrr.... visstal had nog vakantie, dus noodgedwongen uitgeweken naar de dure visjuwelier in het dorp. Betaal je dus bijna het dubbele voor een paar sliptongetjes.
Ja, dat kwam heel even in gedachte op bij mij, maar zowel B. als ik hadden zo een zin in sliptongen...dus het most maar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou dan dus het menu omgooien en volgende week sliptongetjes eten
quote:
Zijn ook yum!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:17 schreef golfer het volgende:
Ja, dat kwam heel even in gedachte op bij mij, maar zowel B. als ik hadden zo een zin in sliptongen...dus het most maar.
oh gats ja logisch dat je daar lichthoofdig van wordt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog een week of zo, maar ze liggen ook (uiteraard) achter op schema.
Ze zijn nu vloeren aan het lijmen en ik ben wat licht in het hoofd
jaquote:En fijn dat je geslapen hebt!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn ook yum!
Ik moet regelmatig mijn menu's omgooien omdat de supermarkt de dingen niet heeft die ik wilde kopen. Denk aan exotische producten als kipfilet.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn ook yum!
Ik moet regelmatig mijn menu's omgooien omdat de supermarkt de dingen niet heeft die ik wilde kopen. Denk aan exotische producten als kipfilet.
Dat is snel, wat fijn!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:19 schreef freecell het volgende:
Markt is fijn IsaIs het een beetje wat daar?
Nierstenen kwijtYeah! Interessante sensatie wel
Wat heb jij toch verwende vriendinnen en zussen met hun etenswensen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik sms vriendin dat het een pasta'tje wordt vnv, houdt ze niet van pasta. Zo maar ff super checken voor iets anders, denk dat ik foe yong hai ga maken.
Ja ik weet dat ze van Chinees houdt maar niet van pittig en foe yong hai is zoet. Ik vind t niet erg dat ze dingen niet lusten maar deze vriendin smste dat ik nu toch wel zou moeten weten dat ze geen pasta lust?! En ja dat kan ik echt niet van iedereen meer onthouden. Zij houdt niet van pittig, pasta en sommige groenten. Vriendin 2 is vega, houdt niet van uien en pittig eten. Vriendin 3 houdt niet van spinazie, bloemkool, witlof, biefstuk. Nr. 4 niet van vlees met botjes, vlees waar je lang op moet kauwen.. En dan hebben mn zusjes ook nog een hele lijstquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heb jij toch verwende vriendinnen en zussen met hun etenswensen.![]()
Moet je nou ook niet even checken of ze wel van ei/omelet/foe jong hai houdt?
Ben benieuwd of dat lekker isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:11 schreef golfer het volgende:
Hier klaar met de voorbereidingen en een experimentje qua saus gemaakt.
Van de zijgraten en de staart van de sliptongen, die ik heb afgeknipt een bouillon getrokken en die met een roux en boter aangelengd samen met wat Grand Marnier en sherry.
Is niet echt heel vies, geloof ik. Maar ik laat B. vanavond wel eerst even proeven alvorens ik het eventueel op het bord mieter.
Jeugdherinneringenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef freecell het volgende:
Isa LOL
Je kan toch ergens niet van houden Golfer?
Als je voor mij rundvleessalade of een andere salade met koude, geprakte aardappel en mayo maakt zeg ik ook nee. En ik beschouw mezelf niet als verwend
Dat bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:22 schreef Jagärtrut het volgende:
maar als je bij iemand gaat eten, dan eet je dat toch? Dan ga je diegene het leven toch niet zo moeilijk maken? En mij god, er zijn zoveel verschillende soorten pasta, hoe kun je er niet van houden?
Haha ik dacht nog heel ff; dan maak ik een lasagne...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:22 schreef Jagärtrut het volgende:
maar als je bij iemand gaat eten, dan eet je dat toch? Dan ga je diegene het leven toch niet zo moeilijk maken? En mij god, er zijn zoveel verschillende soorten pasta, hoe kun je er niet van houden?
dan doe je dat toch? lasagna met spinazie en gorgonzola en ricotta, bijvoorbeeld. Niet traditioneel, maar wel lekker!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha ik dacht nog heel ff; dan maak ik een lasagne...
Ga ik me niet aan wagen want tis pasta. Maar vind t wel erg lekker. Maak t wel een keer bij een andere vriendinquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dan doe je dat toch? lasagna met spinazie en gorgonzola en ricotta, bijvoorbeeld. Niet traditioneel, maar wel lekker!
Salade als in rundvlees- huzaren- zalm of ijsberg- en dat soort sla?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:36 schreef freecell het volgende:
Mmmmm, er zijn ook heeeeel veel soorten salade. En nee, ik eet het niet, ik heb veel over voor beleefdheid, maar kotsen valt daar niet onder.
En zonder aardappel? Dus selderie-, eier- of kipsatesalade?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:44 schreef freecell het volgende:
Sla vind ik lekker. Salade nietDat kleffe cremekleurige spul.
Dat is het enige dat ik echt niet eet.Sommige andere dingen vind ik niet fantastisch, maar eet ik wel
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij gaat het bij FC om de koude aardappelsmurrie
Ben er ook niet gek op, zeker niet als ze er nog een flinke voorraad gekookte ei bij gooienquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Heerlijk overigems koude aardappelsmurrie
Volgens mij lust Anthraxx dat overigens ook niet.
Ga je dan scheten laten?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ben er ook niet gek op, zeker niet als ze er nog een flinke voorraad gekookte ei bij gooienMaar goed, ik en gekookte eieren is sowieso een klein probleem
Jaquote:
Kan. Ik hou niet van hardgekookte eieren, zachtgekookte zijn heerlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja![]()
Nee, ik krijg ze uberhaupt niet naar binnen.
Klopt. Meeste van die salades vind ik echt te ranzig voor woordenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Heerlijk overigems koude aardappelsmurrie
Volgens mij lust Anthraxx dat overigens ook niet.
Precies andersom bij mij.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik hou niet van hardgekookte eieren, zachtgekookte zijn heerlijk
Een van de weinige dingen waar ik echt direct kotsneigingen van krijg. Ik vond ze als klein kind blijkbaar heerlijk, maar bleek allergisch. Nu is die allergie wel weg, maar de afkeer voor eieren zit blijkbaar te diep in mijn systeem.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kan. Ik hou niet van hardgekookte eieren, zachtgekookte zijn heerlijk
Die heb ik al 4 keer in de hand gehad, maar ik weet niet of het thema me trekt. Hoor dus graag wat jullie er van vindenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:12 schreef golfer het volgende:
Zo, via MP weer een Deense serie aangekocht:
The Government/Borgen.
Zelfde makers als The Killing en redelijk actueel want Denemarken heeft nu (en dat was nog niet ten tijde van het maken van die serie) een vrouwelijke premier.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:13 schreef TAV74 het volgende:
Die heb ik al 4 keer in de hand gehad, maar ik weet niet of het thema me trekt. Hoor dus graag wat jullie er van vinden
Goed onthoudenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:05 schreef Anthraxx het volgende:
Klopt. Meeste van die salades vind ik echt te ranzig voor woorden. Vooral door de aardappelen. Ik proef ze er altijd in. Weeïge meuk.
Zelfde makers wist ik, maar ik ben meer van de moordzaken dan van de politiek denk ikquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Zelfde makers als The Killing en redelijk actueel want Denemarken heeft nu (en dat was nog niet ten tijde van het maken van die serie) een vrouwelijke premier.
En ach...voor die 5 euro.
Het is wel een thriller, maar eentje zonder moorden (hoewel..dat weet ik dus ook nog niet).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:46 schreef TAV74 het volgende:
Zelfde makers wist ik, maar ik ben meer van de moordzaken dan van de politiek denk ik
Oh ja. Even TV aanzetten.quote:
Mart heeft het koud, zo te zien?quote:
Ja, ziet er nostalgisch uit, maar ik zit ze toch liever binnen schaatsen anno 2012.quote:
Heeft hij weer een door hemzelf gebreide trui aan?quote:
Nee, een dikke sjawl om.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:00 schreef Felagund het volgende:
Heeft hij weer een door hemzelf gebreide trui aan?
Doen!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik hoorde vandaag dat we hier de mogelijkheid hebben om opleidingen te volgen. Nu zit ik te twijfelen over een deeltijd master-opleidingLijkt me wel heel gaaf
Ja. Ben al te laat voor het inschrijven op de master die ik wilde gaan doen. Die begint op 7 februari. Ik hou het ff in de gaten en kijk eerst hoe mijn evaluatie over een half jaar verloopt en of ik een vast contract krijg. Dan ga ik het in de groep gooien bij de directie. Het lijkt me wel heel tof.quote:
Ik weet niet waarom het woordje prioriteiten in m'n reply was weggevallen maar die stond er in het origineel wel in.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
en Steer, het is een kwestie van prio's. Als ik de kans krijg, dan wil ik er wel voor gaan. Dan zal de rest even moeten wijken. Nu ben ik vooral druk met allerlei vage sociale contacten aflopen
Dus geen vernauwing of bloedprop maar wel (tijdelijk) te weinig zuurstof in bepaalde delen van de hersenen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:09 schreef DarkElf het volgende:
goedemiddag en zo zie je hoe raar dingen zijn; er is helemaal niets gevonden wat een infarct zou kunnen veroorzaken, ze hebben geen idee wat het wel geweest is maar absoluut geen infarct ofzo..
echt verbijsterend.
ik snap er geen moer van maar iig niets van dat alles.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus geen vernauwing of bloedprop maar wel (tijdelijk) te weinig zuurstof in bepaalde delen van de hersenen?
Wat raar! en ze hebben helemaal geen idee wat het anders kan zijn?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:09 schreef DarkElf het volgende:
goedemiddag en zo zie je hoe raar dingen zijn; er is helemaal niets gevonden wat een infarct zou kunnen veroorzaken, ze hebben geen idee wat het wel geweest is maar absoluut geen infarct ofzo..
echt verbijsterend.
Ze gaat erover denken om mee te gaan naar een concert in Paradisoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom het woordje prioriteiten in m'n reply was weggevallen maar die stond er in het origineel wel in.
En hoe is het met het vage sociale contact vandaag?
My god wat een idioot ongeluk dusquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-meisjes-huizen.html
Jezus bizar
Ik vind van wel, maar volgens B. heb ik nog een soort koortsgezicht en een zwoele hese stem.quote:
Hmm, ik vind een hese stem wel zwoel en sexy bij een vrouw...maar een man niet zoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:43 schreef golfer het volgende:
Ik vind van wel, maar volgens B. heb ik nog een soort koortsgezicht en een zwoele hese stem.
Het is al zijn 4de hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:46 schreef Bluezz het volgende:
Bos' eerste review (boor, g en ik kennen hem uit hools)
http://frontpage.fok.nl/review/481419/1/1/50/boek-heinz-my-secret-ingredient-cookbook.html
Lees de wijn is al open en het is tijd voor een schoondheidsslaapjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat staat er toch
niet goed gelezen/te snel scrollen enz enz![]()
thanks bloesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:46 schreef Bluezz het volgende:
Bos' 4e review (boor, g en ik kennen hem uit hools)
http://frontpage.fok.nl/review/481419/1/1/50/boek-heinz-my-secret-ingredient-cookbook.html
Is het al half 11quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Lees de wijn is al open en het is tijd voor een schoondheidsslaapje.
Maar het is wel voor het eerst dat het een kookboek was. Ik vond het wel erg leuk om te doen, maar het is wel totaal anders dan een roman. Maar omdat ik best wel graag kook, vond ik het wel wat voor mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Goed idee! Het was ook mijn lunch (kliekjes ftw!).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat ik volgende week dinsdag ook Jambalaya ga maken
Ik had kunnen bedenken dat jij daar naar zou kijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
Mooie telefoon heb je Isa
Zelfde als borisz
plugin in firefox. rechts klikken en je kunt het zien.quote:
Ze hebben naar de specs van de keuken gekeken zeg maar.quote:
het hoofdgerecht zat nog verstopt onder een doekjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben naar de specs van de keuken gekeken zeg maar.
Ahh tuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben naar de specs van de keuken gekeken zeg maar.
Nu snap je het hopelijk welquote:
n kledingstuk die je op verschillende manieren kan dragenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb meteen een mental image van een wegschietende deegroller en rondvliegende tandjesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:23 schreef z80 het volgende:
steer, deze oefening al een keer geprobeerd?
[ link | afbeelding ]
Goede workout, maar ik vraag me af of dat goed voor de deegroller isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:23 schreef z80 het volgende:
steer, deze oefening al een keer geprobeerd?
[ link | afbeelding ]
Zonder Edward Nortonquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb meteen een mental image van een wegschietende deegroller en rondvliegende tandjes
whehe, toen ik het tikte moest ik er ook aan denkenquote:
het is erg stevig elastiekquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Leuk, MemoMaar vraag me af of alles wel zo goed blijft zitten als zij laat zien.
de ontwerpster zit op twitter en die geeft ook persoonlijk advies, dus heb ik de L besteld ivm cupmaat omdat t dus vrij stevig elastiek is (of nouja in zit)quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Is het elastiek?Oh, ik dacht gewoon dunne stof, maar als het elastiek is dan snap ik wel dat het blijft zitten ja.
Ik kan alles hebben, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Je klinkt waanzinnig sexy op het moment, FC
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Je klinkt waanzinnig sexy op het moment, FC
Zo begon ik mijn haar te verven in de jaren 70quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:49 schreef freecell het volgende:
Zo, kop in de henna, ik stink en heb oranje handpalmen en koffiedik,groen poeder en kokend water in mijn haarMet daarover heen alu-folie en een handdoek
En straks uitspoelen en dan klontjes in mijn haarEn het stinkt naar spinazie en heeft de substantie van koeienvlaai.
Maar mijn haar wordt er zo mooi van
Gisteren volgens mij ook niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb krakkemieke vandaag overigens nog niet gezien. Zou ze ergens naar toe vandaag?
Ja, nou...ze heeft ook veel pijn en is alleen en dan ga ik me zorgen makenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:55 schreef golfer het volgende:
Gisteren volgens mij ook niet.
Ze neemt vaak even een time-out nadat ze de avond ervoor weer erg hyperactief is geweest.
IEW!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo begon ik mijn haar te verven in de jaren 70! Ik ging ermee naar bed
Ons vriendinnengroepje deed dat allemaalquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:00 schreef freecell het volgende:
[..]
IEW!
Dan zit het overal toch?
Bij mij is een uurtje of 2 wel genoeg voor een mooie kleur
Brrrrrquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ons vriendinnengroepje deed dat allemaalZakje met handdoek erover
En STINKEN!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik had/heb heel donker haar, dus voor het een beetje een rode gloed kreeg van die spinazievlaai was ik uuuuren verder
Het blijft wel de mooiste roodtint die ik ken
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:49 schreef freecell het volgende:
Wat een leuk dingBen benieuwd hoe je het vindt!
Zo, kop in de henna, ik stink en heb oranje handpalmen en koffiedik,groen poeder en kokend water in mijn haarMet daarover heen alu-folie en een handdoek
En straks uitspoelen en dan klontjes in mijn haarEn het stinkt naar spinazie en heeft de substantie van koeienvlaai.
Maar mijn haar wordt er zo mooi van
BF is the bossquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:14 schreef borisz het volgende:
Ligt die kleine heel nederig te zijn tegen Bellefleur, wat doet dat oude beest? Een paar flinke tikken uitdelen aan Wiske.
Vond je het het vorige (eerste) seizoen dan wel zo goedquote:
En toch kijken er blijkbaar meer dan 2 miljoen mensen naar...quote:
Ten opzichte van dit seizoen zeker wel jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Vond je het het vorige (eerste) seizoen dan wel zo goed
Idem, slaat nergens op dat juryleden 'blind' kiezen en er dan zo'n getattoeerde clown wint.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En toch kijken er blijkbaar meer dan 2 miljoen mensen naar...![]()
Heb er nog geen seconde van gezien en het trekt me totaal niet moet ik zeggen, had het na de eerste 1 a 2 seizoenen Idols wel gezien met de talentenjachten.
Vorig jaar was er 1 goede zanger: Ben Saunders.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:41 schreef borisz het volgende:
Ten opzichte van dit seizoen zeker wel ja
Een kleine miljoen minder dan vorig seizoen trouwens.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En toch kijken er blijkbaar meer dan 2 miljoen mensen naar...![]()
Heb er nog geen seconde van gezien en het trekt me totaal niet moet ik zeggen, had het na de eerste 1 a 2 seizoenen Idols wel gezien met de talentenjachten.
Dat is dan best een enorme afname van kijkers zeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:58 schreef borisz het volgende:
Een kleine miljoen minder dan vorig seizoen trouwens.
De eerste ronde keken er nog wel 3,5mln mensen. Maar nu met de normale liveshow's is dat 2,5-2,7m. Al heb je kans dat met een QF, SF en F wel weer kans op de 3mln kijkers.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is dan best een enorme afname van kijkers zeg.
Maar eigenlijk is het natuurlijk gewoon weer de zoveelste talentenjacht in een nieuw jasje. Niets nieuws onder de zon.
Enige vernieuwende zijn de eerste blind-audities. Voor de rest is het inderdaad zondermeer in en uitwisselbaar met elke andere talentenjacht.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Dat is dan best een enorme afname van kijkers zeg.
Maar eigenlijk is het natuurlijk gewoon weer de zoveelste talentenjacht in een nieuw jasje. Niets nieuws onder de zon.
Talent uitzoeken op zangtalent lijkt heel nobel en is een fraaie theorie, maar zo werkt het in de praktijk niet echt hè.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:15 schreef golfer het volgende:
Enige vernieuwende zijn de eerste blind-audities. Voor de rest is het inderdaad zondermeer in en uitwisselbaar met elke andere talentenjacht.
Zeker niet als je zoals dit soort programma's op zoek bent naar top 40 sterren die redelijk gladde hits kunnen en willen maken. Niks mis mee, maar het levert wel een redelijk beperkte variatie in types op.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Talent uitzoeken op zangtalent lijkt heel nobel en is een fraaie theorie, maar zo werkt het in de praktijk niet echt hè.
Natuurlijk is het allemaal wat middle of the road en vooral gericht op de sms-ende meisjes tussen de 14 en de 21 jaar, maar soms zit er wel een opvallend mooie stem tussen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:25 schreef TAV74 het volgende:
Zeker niet als je zoals dit soort programma's op zoek bent naar top 40 sterren die redelijk gladde hits kunnen en willen maken. Niks mis mee, maar het levert wel een redelijk beperkte variatie in types op.
Oh, er zitten ook genoeg mensen tussen die talent hebben, maar ik ontdek in een kroeg als Dr Rock echt vaker echt interessante en creatieve muzikanten dan bij dit soort talentenjachten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk is het allemaal wat middle of the road en vooral gericht op de sms-ende meisjes tussen de 14 en de 21 jaar, maar soms zit er wel een opvallend mooie stem tussen.
Zoals die Bart Brandjes. Oudere man, ziet er uit als een soort Dries Roelvink, maar als die gaat zingen is alles raak en hij kan bijna elk genre aan.
Zal ook zeker niet winnen, want niet the looks....
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:33 schreef Bluezz het volgende:
Op 29 januari is hier de enige echte liveshow
Lange Frans zit onder de plak bij z'n vrouw, heb ik het idee altijdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:51 schreef TAV74 het volgende:
Als Lange Frans niet zelf de illusie zou hebben dat hij de wereld iets te melden heeft zou er nog net mee te leven zijn. Maar goed, misschien ben ik er gewoon te oud voor
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Lange Frans bij 5 jaar later
Ik denk ik geef hem een kans om te bewijzen dat het geen simpele leeghoofd is.. Mislukt
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lange Frans zit onder de plak bij z'n vrouw, heb ik het idee altijd
Die draait niet makkelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:42 schreef borisz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou de stoel staat hoor.![]()
Het is de enige uit de serie ik heb overgeslagen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Lange Frans bij 5 jaar later
Ik denk ik geef hem een kans om te bewijzen dat het geen simpele leeghoofd is.. Mislukt
ooooooooh diequote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgens ome Wiki Daniëlle van Aalderen
Die vond ik wel leuk, en Chantal Janzen was ook wel aardigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:58 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben tot nu toe alleen Kelder gezien.
Ik krijg jeuk van haar dus niet gezienquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die vond ik wel leuk, en Chantal Janzen was ook wel aardig
Van Chantal krijg ik spontaan een geheel ingetrokken piemel. Wat een kunstmatige barbie is dat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:59 schreef TAV74 het volgende:
Die vond ik wel leuk, en Chantal Janzen was ook wel aardig
quote:
Dat was een kort slaapje voor je?quote:
hehe ik vind haar juist erg 'zichzelf' in dit soort gesprekken. Ik vind haar wel koddigquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Van Chantal krijg ik spontaan een geheel ingetrokken piemel. Wat een kunstmatige barbie is dat.
Grappig genoeg straalt ze dat idd heel erg uit, maar is ze eigenlijk erg grappig cynisch als je haar in zulke programma´s ziet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Van Chantal krijg ik spontaan een geheel ingetrokken piemel. Wat een kunstmatige barbie is dat.
Dan is ze er met Frans toch aardig op achteruit gegaanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://mashnieuws.nl/nieu(...)d-orgie-met-vrouwen/
Nou dan trek je hem uit en ga je alsnogquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, veel zin in een frietje speciaal (mayo, curry, uitjes) maar helaas al in pyjama
[ afbeelding ]
sweater en trainingsbroek danquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou dan trek je hem uit en ga je alsnog
Pyama's
gewoon patat met. Ui bij de patat (en vis)quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, veel zin in een frietje speciaal (mayo, curry, uitjes) maar helaas al in pyjama
[ afbeelding ]
quote:
Vulgair Latijnquote:Zaterdag is een van de zeven dagen van de week volgens de gregoriaanse kalender. Het is de dag die op de vrijdag volgt, de dag na zaterdag is zondag.
De naam is een verbastering van het Latijnse: dies Saturni, naar de god Saturnus, god van de landbouw.
De Franse naam samedi is afgeleid van Vulgair-Latijn sabbati dies (dag van de sabbat).
De Duitse naam is Sonnabend (= vooravond van de zondag) of Samstag, samengesteld uit een op het Hebreeuwse woord sjabbat teruggaand leenwoord, en Tag (dag). De wekelijkse rustdag wordt door de joden en door een aantal christenen op deze dag gehouden. De reden is dat de Bijbel beschrijft dat God, nadat hij de wereld in zes dagen had geschapen, op de zevende dag, de zaterdag of sabbat-dag, rust nam.
De Friese naam voor zaterdag is sneon. Dit sneon heeft als oudere vorm snjoen, wat een samentrekking is van sunne (Oudfries voor Zon) en joen (Oudfries voor avond, tegenwoordig gespeld als jûn, maar hetzelfde uitgesproken). Net als bij het Duitse Sonnabend heet deze dag bij de Friezen dus letterlijk vertaald 'zonneavond'.
Geef dan gewoon direct toe dat je er als een campinggast bijlooptquote:
http://www.thuisbezorgd.nl/eten-bestellen-eindhoven-5612quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:06 schreef TAV74 het volgende:
Geef dan gewoon direct toe dat je er als een campinggast Lange Frans bijloopt
Wel goed dat je het lange ook doorgehaald hebtquote:
Ik heb al een idee hoe een eventueel nieuw gemeentehuis eruit gaat zienquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:17 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb al een idee hoe een eventueel nieuw gemeentehuis eruit gaat zien
Ja, daar is over nagedacht, dat zie je zoquote:
whehe, dat kan ook nog iddquote:
Ja, tijdens de zomerfeesten, maar dit leg je toch niet serieus permanent aan zo...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het voor kinderen wel leuk is... maar verder?
Feesten in Hengelo??quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, tijdens de zomerfeesten, maar dit leg je toch niet serieus permanent aan zo...
Euhm.. oh jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |