Ik ken z'n oomquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:37 schreef borisz het volgende:
Zo maar eens nieuwsuur extra kijken met als hoofdgast Klaas Knot
Hoe moet ik dat nu weer weten??quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:54 schreef LieLie het volgende:
Sun, mrLie wil graag weten waar ik morgen eet
Maastricht is echt een leuke en goed te bewandelen stad. Leuk centrum, lekker eten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; breek me de bek niet open. Zo'n dagkaart is ideaal. Wilde naar Groningen of Maastricht. Groningen ben ik alleen geweest voor optredens en Maastricht voor optredens en keer met schoolexcursie. Mn zusje zei dat ze graag eens naar Maastricht zou willen (nog nooit geweest) dus gezellig dagje uit wordt het hopelijk
.
Nou, jij weet of ik bij jullie welkom benquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nu weer weten??![]()
En? Waar eet je??
Altijdquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, jij weet of ik bij jullie welkom ben
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Aaaaah
Nou, kom maar door met die pasta dan
Welke liedje? En waarom, gaan jullie als straatmuzikant bijverdienen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:07 schreef LieLie het volgende:
Wij oefenen een liedje van de Stones voor de vakantie
Nee, over route 66 rijdenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Welke liedje? En waarom, gaan jullie als straatmuzikant bijverdienen?
Die mag je skippen van mijquote:
Na, die mag nog wel iddquote:
Dankje voor de tipquote:
Keelpijn en koorts is wat minder.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoe gaat het met je Golfer? Alweer wat beter?
ja, mammie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Fijn dat het al weer iets minder is. Blijf goed slapen, dat helpt echt.
Alleen zullen de pensionados daar anders over denkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:19 schreef borisz het volgende:
Klaas Knot als baas van de DNB.
Praat tenminste fatsoenlijk NL, Wellink kon altijd mooi draaien. Daarbij lijkt hij goede orde op zaken te stellen wat Wellink niet kon.
Ja, maar het wordt tijd dat er ingegrepen wordt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Alleen zullen de pensionados daar anders over denken
Dat was het 15 jaar geledenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt tijd dat er ingegrepen wordt.
Heb jij mijn baan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:42 schreef Vork het volgende:
Op naar nog een dag vol met saaie klussen waar nooit een einde aan lijkt te komen...
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:30 schreef Isabeau het volgende:
Heb hier overigens wel de grootste lol momenteel. De bouwvakkers zijn weer druk, mijn kleren zijn al vies van het stof en ik heb al met een mondkapje gewerkt (foto volgt later). Eén van de bouwvakkers is slimmer dan mijn manager want toen ik zei 'was er dan nergens in het gebouw een spreekkamertje beschikbaar?' zei hij 'de huisartsenpost is toch de hele dag ongebruikt?'
Zal ik even bellen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:48 schreef Bluezz het volgende:
Tis rustigjes hierDit is 1 van de weinige dagen vd week dat zelfs de telefoon zwijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |