Ik ken z'n oomquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:37 schreef borisz het volgende:
Zo maar eens nieuwsuur extra kijken met als hoofdgast Klaas Knot
Hoe moet ik dat nu weer weten??quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:54 schreef LieLie het volgende:
Sun, mrLie wil graag weten waar ik morgen eet
Maastricht is echt een leuke en goed te bewandelen stad. Leuk centrum, lekker eten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; breek me de bek niet open. Zo'n dagkaart is ideaal. Wilde naar Groningen of Maastricht. Groningen ben ik alleen geweest voor optredens en Maastricht voor optredens en keer met schoolexcursie. Mn zusje zei dat ze graag eens naar Maastricht zou willen (nog nooit geweest) dus gezellig dagje uit wordt het hopelijk
.
Nou, jij weet of ik bij jullie welkom benquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nu weer weten??![]()
En? Waar eet je??
Altijdquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, jij weet of ik bij jullie welkom ben
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Aaaaah
Nou, kom maar door met die pasta dan
Welke liedje? En waarom, gaan jullie als straatmuzikant bijverdienen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:07 schreef LieLie het volgende:
Wij oefenen een liedje van de Stones voor de vakantie
Nee, over route 66 rijdenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Welke liedje? En waarom, gaan jullie als straatmuzikant bijverdienen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |