Tof. Tekst ook leesbaar?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat dus Mol XII, XII is 12 toch??
Jep, geen aanwijzing dus..quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, het is natuurlijk de 12e editie.. niet zo verwonderlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou dat betekenen?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat alleen dat niet alle andere medekandidaten op tijd waren, echter niets over of de mol zelf wel of niet op tijd wasquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Het dagboek van de mol lijkt erop te wijzen dat de mol WEL op tijd bij het vliegtuig is aangekomen. Dus iedereen die het niet gehaald heeft komt bij mij voorlopig op het tweede plan terecht.
Overigens had ik al eerder deze week aangegeven dat Dio en William in interviews gezegd hebben dat ze een rol gespeeld hebben, dus de fratsen van die twee neem ik niet serieus.
Heel wazig, kan je niks van maken.quote:
Dan nog, het moet meer zijn dan dat anders hadden ze het er niet tussen gepropt?quote:
Jacobquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:23 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ook poosje gezeten, hoe heette jouw school?
Dat is het ook, ze hebben het er echt niet tussen gepropt om mensen nogmaals duidelijk te maken dat het het 12de seizoen is hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Dacht ik eindelijk een goede mol hint te hebben gevonden...
Heliniumquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:27 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Aii, ik op.. Gelinck ofzo.. weet nie meer.
Iets met erom vragen en je naamquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:28 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Kan best, heb overal gezeten. Wordt overal vanaf getrapt.
Telepathie. 2012. Illuminati. 2pac leeft nog. Micheal jackson is vermoord. Derde wereldorde. 9/11 is gepland door overheid.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:28 schreef dakpan90 het volgende:
Als we maar stug volhouden dat Dio de mol moet zijn, dan wordt hij het uiteindelijk vast ook wel
Waarom staat er niet gewoon MolDio.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:27 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Dat is het ook, ze hebben het er echt niet tussen gepropt om mensen nogmaals duidelijk te maken dat het het 12de seizoen is hoor.
Nee, dat meen je niet?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Dio heeft natuurlijk wel de hit Tijdmachine gehad (zoals in het vliegtuig zichtbaar) en vanavond treed hij op in Tivoli ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |