Downloaden en openen in een videobewerkingsprogramma.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je in een filmpje precies elk frame kan bekijken?
Dat bedoel ik nou, kan niet missen!quote:
I seequote:Op donderdag 5 januari 2012 23:21 schreef Ongedierte het volgende:
[..]Nee man, clustevier onderwijs in Rotterdam, Schreuder College Rotterdam, ga er volgend jaar wel heen
Vergezocht maar ach.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:19 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
een boek genaamd Tivoli op de tafel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook poosje gezeten, hoe heette jouw school?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:22 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
I seeIk woon in Brielle maar zit in Hellevoet op school
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Vergezocht maar ach.Dat is alles behalve vergezocht, geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Signature is Signature.
Ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat dus Mol XII, XII is 12 toch??
Kijk erboven.quote:
NOOOHquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Tof. Tekst ook leesbaar?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Jep, geen aanwijzing dus..quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, het is natuurlijk de 12e editie.. niet zo verwonderlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou dat betekenen?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat alleen dat niet alle andere medekandidaten op tijd waren, echter niets over of de mol zelf wel of niet op tijd wasquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Het dagboek van de mol lijkt erop te wijzen dat de mol WEL op tijd bij het vliegtuig is aangekomen. Dus iedereen die het niet gehaald heeft komt bij mij voorlopig op het tweede plan terecht.
Overigens had ik al eerder deze week aangegeven dat Dio en William in interviews gezegd hebben dat ze een rol gespeeld hebben, dus de fratsen van die twee neem ik niet serieus.
Heel wazig, kan je niks van maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |