netjes he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
netjes he?Ik wou net zeggen. Was alweer bang voor een TT met mijn naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Leuk toch? Als er niet 's bruine ster' achter staat, tenminste. Maar het kan nog altijd, wacht maar tot myr langskomt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Was alweer bang voor een TT met mijn naam
Naam TTs van mij alleen toegestaan in ONZ.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Leuk toch? Als er niet 's bruine ster' achter staat, tenminste. Maar het kan nog altijd, wacht maar tot myr langskomt.
Dit is toch ONZ? O wacht...quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Naam TTs van mij alleen toegestaan in ONZ.
Wij kunnen er ook niets aan doen dat jullie met half ONZ hierheen zijn verhuist om ons gezelschap te komen houdenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Naam TTs van mij alleen toegestaan in ONZ.
Nee, maar dan hoef je nog niet zomaar naamtopics te makenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Wij kunnen er ook niets aan doen dat jullie met half ONZ hierheen zijn verhuist om ons gezelschap te komen houden
We uiten graag onze blijdschap omdat je hier bentquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, maar dan hoef je nog niet zomaar naamtopics te maken
Mijn volgende lapo wordt een naamtopic voor jouquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, maar dan hoef je nog niet zomaar naamtopics te maken
Slik en kutkloonquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mijn volgende lapo wordt een naamtopic voor jou
Nee maar als ze komen schrijf ik ze meteen op.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij is optimisme en jezelf goed voelen erg belangrijk bij versieren, iemand daar tips voor?
Koop een webcam en kijk hoe alle tcsmatjes je zouden gevenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij is optimisme en jezelf goed voelen erg belangrijk bij versieren, iemand daar tips voor?
Ik ben een paar keer te zien geweest, en al die tcsmatjes willen me nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Koop een webcam en kijk hoe alle tcsmatjes je zouden geven
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer te zien geweest, en al die tcsmatjes willen me nietWat moet ik nu doen?
Van een hoge flat af springenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer te zien geweest, en al die tcsmatjes willen me nietWat moet ik nu doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Van een hoge flat af springen
Niet grapjuhgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Ze smolten man, waar heb je het overquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik was er al bang voorquote:
Ze zeggen dat ze smelten en dat ik schattig ben ja, maar daar blijft het bijquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze smolten man, waar heb je het over
Ik voel je pijn, broederquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze smelten en dat ik schattig ben ja, maar daar blijft het bij
Jullie worden tenminste nog schattig gevondenquote:
Jij hebt tenminste al eens geneuktquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jullie worden tenminste nog schattig gevonden
Straw en Benzin incquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze smelten en dat ik schattig ben ja, maar daar blijft het bij
Wow man dat is echt ietsquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste al eens geneukt
Toch een vrouw zo ver gekregen... Zegt toch wel iets over je hossel skills en over hoe makkelijk jij jezelf blootgeeft wat wel degelijk meehelpt met versieren. Laat staan zelfvertrouwen.quote:
Uiteraard, het is je al eens eerder gelukt, je kan het gewoon nóg eens doen.quote:
Dat is waar ja. En dat is ook een enorme egoboost geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch een vrouw zo ver gekregen... Zegt toch wel iets over je hossel skills en over hoe makkelijk jij jezelf blootgeeft wat wel degelijk meehelpt met versieren. Laat staan zelfvertrouwen.
Inderdaad de daad boeit geen flikker, maar hoe je er gekomen bent is wel belangrijk.
Samen sta je sterk, welkom op fok ><quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:23 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal!
Nog eentje die het allemaal nog moet uitvinden
Oh ik dacht dat jij ook al een echte man wasquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraard, het is je al eens eerder gelukt, je kan het gewoon nóg eens doen.
Benzin en ik moeten dat allemaal nog uitvinden
Als je het zo wilt definiëren ben ik inderdaad nog altijd een jochiequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij ook al een echte man was
Ik ga altijd maar uit van "knaap"quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je het zo wilt definiëren ben ik inderdaad nog altijd een jochie
Same differencequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ga altijd maar uit van "knaap"
Tot hoe ver ben je gekomen? Zoenen? Of al verder?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je het zo wilt definiëren ben ik inderdaad nog altijd een jochie
Dat wat je kunt met kleren aan. Laten we het daar maar op houdenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tot hoe ver ben je gekomen? Zoenen? Of al verder?
Ligt er aan wat voor kleren, je hebt van die speciale broekjes die je niet uit hoeft te doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat wat je kunt met kleren aan. Laten we het daar maar op houden
Zo ver ben ik ook gegaan met mijn ex.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat wat je kunt met kleren aan. Laten we het daar maar op houden
Scherpquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor kleren, je hebt van die speciale broekjes die je niet uit hoeft te doen.
Gewone kleding aan. We hebben het niet over ondergoed en dergelijkequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor kleren, je hebt van die speciale broekjes die je niet uit hoeft te doen.
Met een vluggertje kan met kleren aan gulp open ondergoed opzijquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ScherpIk zag ook al mogelijkheden tot een grap, maar jij was me voor
Droogneuken dus.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gewone kleding aan. We hebben het niet over ondergoed en dergelijke
quote:
hihiquote:
ja ben gekke henkie niet, haalde het door de spellings controle. Wilde het niet te makkelijk makenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik had je graag willen ontmaskeren aan de hand van je slechte taalbeheersing...
vroeger was alles beter!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:44 schreef Bartholomeus het volgende:
TC is wel een béétje 2011 mensen
Ik weet. Het gaat of te snel of te langzaam. Zwaar irritant. En inhoudelijk gaan is kut..quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:44 schreef Bartholomeus het volgende:
TC is wel een béétje 2011 mensen
Behalve dat wat niet beter was. De mens is nou eenmaal beter in het onthouden van positieve dan van negatieve dingenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vroeger was alles beter!
Je weet zelluf
je moet eens rond gaan kijken op de live gebeuren. Man man daar zitten vrouwen met extraam laag truitjes en tiete er uit. Je ligt dubbel als je het zietquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet. Het gaat of te snel of te langzaam. Zwaar irritant. En inhoudelijk gaan is kut..
Dat mag je vaker doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja ben gekke henkie niet, haalde het door de spellings controle.
link?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je moet eens rond gaan kijken op de live gebeuren. Man man daar zitten vrouwen met extraam laag truitjes en tiete er uit. Je ligt dubbel als je het ziet
Dat dus. Bovendien komt het de overzichtelijkheid niet ten goede om een gedeelte van de discussie daar te voeren en een gedeelte hierquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet. Het gaat of te snel of te langzaam. Zwaar irritant. En inhoudelijk gaan is kut..
charlotte! Maar ook iemand met een colquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
teveel werk
En de link
http://tinychat.com/newnewurban
ja maar die charlotte gods kanonnenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
charlotte! Maar ook iemand met een col
kak een rukker tussendoor. Die chat is echt niet te doen. Iedereen constant geband.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
charlotte! Maar ook iemand met een col
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er niet dus jaquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:53 schreef debeterebob het volgende:
FaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
deze is gewoon te grappig :quote:
quote:
Jij ook alquote:
Ik welquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'I did not have sexual relations with that woman'
En Heloef die er naar kijktquote:
formaat sinosappelquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:22 schreef xFriendx het volgende:
Die kont is mij iets te groot. Ik vermoed dat die van Sinos ook iets kleiner van formaat is.
Leugens!quote:
Evengoed een prima kont.quote:
Newbquote:
Meisje gaat op vakantie naar Ecuador, ontmoet ene Tony, Tony vult de bodem van haar tas zonder dat ze het weet met drugs. Vervolgens wordt ze opgepakt en moet ze 8 jaar zitten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mijn zusje zet het net op, samenvatting?
En waarom geeft dat jouw hoopquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Meisje gaat op vakantie naar Ecuador, ontmoet ene Tony, Tony vult de bodem van haar tas zonder dat ze het weet met drugs. Vervolgens wordt ze opgepakt en moet ze 8 jaar zitten.
En jij wil Tony nadoen? Of hoe krijg je hier hoop van?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Meisje gaat op vakantie naar Ecuador, ontmoet ene Tony, Tony vult de bodem van haar tas zonder dat ze het weet met drugs. Vervolgens wordt ze opgepakt en moet ze 8 jaar zitten.
Ja he doe eens lief voor mijquote:
Vragen dubbel enzo? Of ligt dat aan mijn iPod?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:32 schreef stefanhaan het volgende:
de resultaten van de verkiezingen
http://fok.soulgp.com/verkiezingen/
Is al gefixedquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vragen dubbel enzo? Of ligt dat aan mijn iPod?
Mij omkopen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
Wat zou er moeten gebeuren om de beste hosselaar te worden?
Hosselen en hard.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
Wat zou er moeten gebeuren om de beste hosselaar te worden?
Leer mij hossel als een echte man Heloefquote:
Ik ben de user met de meeste gefaalde hossels, vraag mij niet om advies.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leer mij hossel als een echte man Heloef
Dan doe je het beter dan mijquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben de user met de meeste gefaalde hossels, vraag mij niet om advies.
Ik stop met hosselen, ik vond 4 mislukte hossels wel genoeg voor de rest van mijn leven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan doe je het beter dan mijik hossel helemaal niet
Ja een date met mijquote:
Ja pity fuck krijg ik van iemand anders alquote:
HAAAAAAAAAAI!quote:
A gentlemen doesn't tellquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Iets met monogamie enz. Wouldn't work
van wie?
LOEFJE!quote:
Vast welquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LOEFJE!
Nog 5 dagen kerel. Gaat het je nog lukken, ontmaagd te worden dan?
Tevens ben ik kennelijk de grootste slijmbal van het topic.
Neuh.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LOEFJE!
Nog 5 dagen kerel. Gaat het je nog lukken, ontmaagd te worden dan?
Tevens ben ik kennelijk de grootste slijmbal van het topic.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:53 schreef debeterebob het volgende:
Wie zie we hier eigenlijk allemaal... uit nieuwsgierigheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drama means nothing, it's part of the game.
Ik wil alleen weten wie die Charlotte is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wie zie we hier eigenlijk allemaal... uit nieuwsgierigheid.
Omdat je een middelmatige user bent.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Omdat je een middelmatige user bent.
QFT.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
Weet je wat niet middelmatig is? De tieten van Charlotte.
Valt tegen hierquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
maar binnen is het lekker warm
fapfapfapfapquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:32 schreef DigitalGirl het volgende:
P.s. een vrouw post en men komt spontaan weer te voorschijn toeval???
Nee dat is FOK!quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:32 schreef DigitalGirl het volgende:
Sorry. Ik vergat mijn slijm-disclaimerquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:32 schreef DigitalGirl het volgende:
Da's oud nieuws toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:32 schreef DigitalGirl het volgende:
Dan gaan we alles in spoilers doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Omg die wil ik. Die rooie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
moet je deze kopennn
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:36 schreef LostInSpace het volgende:
Computers die niet mee willen werken als je moe thuis komt en gewoon lekker wat muziek wil luisteren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kon dus niet meer met mijn Mac (MBP, Lion) bij de Windows shares van de server (een Windows 7 professional machine).
Sinds vandaag. Ik had niks veranderd en was stom verbaasd.
Vervolgens een reboot gedaan naar mijn Windows 7 partitie (boot camp). En ja hoor, ik kon gewoon de shares benaderen.
Weer herstart naar Lion, en alsnog niet werken
Van alles geprobeerd, uiteindelijk maar via een terminal handmatig geprobeerd de mappen te benaderen middels een mount, krijg ik een SMB foutmelding over dat er te weinig geheugen gealloceerd kan worden. Wtf? Dus ik op zoek gegaan wat dat betekent en wat er aan de hand is en wat blijkt nou: je moet Windows 7 vertellen dat het een file server is, want anders loopt de pool size (aantal verbindingen) naar de machine vol en laat hij geen nieuwe verbindingen meer toe.
Bron:
http://alan.lamielle.net/(...)-pool-srv-error-2017
Dus ik met RDP naar mijn Windows 7 machine (de server). Ik zie inderdaad in de event viewer allemaal foutmeldingen. Nou, leuk en aardig, ik die instellingen in op de server aangepast, herstart en ja hoor, het werkt weer.
MAAR
Waarom kon mijn machine dan wel vanuit Windows erbij?
Sorry, frustratie alomHele avond naar de klote
Leuk he, Apple.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:36 schreef LostInSpace het volgende:
tl;dr maar klote voor jequote:Op donderdag 5 januari 2012 22:36 schreef LostInSpace het volgende:
Computers die niet mee willen werken als je moe thuis komt en gewoon lekker wat muziek wil luisteren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kon dus niet meer met mijn Mac (MBP, Lion) bij de Windows shares van de server (een Windows 7 professional machine).
Sinds vandaag. Ik had niks veranderd en was stom verbaasd.
Vervolgens een reboot gedaan naar mijn Windows 7 partitie (boot camp). En ja hoor, ik kon gewoon de shares benaderen.
Weer herstart naar Lion, en alsnog niet werken
Van alles geprobeerd, uiteindelijk maar via een terminal handmatig geprobeerd de mappen te benaderen middels een mount, krijg ik een SMB foutmelding over dat er te weinig geheugen gealloceerd kan worden. Wtf? Dus ik op zoek gegaan wat dat betekent en wat er aan de hand is en wat blijkt nou: je moet Windows 7 vertellen dat het een file server is, want anders loopt de pool size (aantal verbindingen) naar de machine vol en laat hij geen nieuwe verbindingen meer toe.
Bron:
http://alan.lamielle.net/(...)-pool-srv-error-2017
Dus ik met RDP naar mijn Windows 7 machine (de server). Ik zie inderdaad in de event viewer allemaal foutmeldingen. Nou, leuk en aardig, ik die instellingen in op de server aangepast, herstart en ja hoor, het werkt weer.
MAAR
Waarom kon mijn machine dan wel vanuit Windows erbij?
Pak een CD uit de kast.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:36 schreef LostInSpace het volgende:
als je moe thuis komt en gewoon lekker wat muziek wil luisteren
Nou, 't is niet alleen Apple. Eigenlijk is het Microsoft dat stiekem is en alles weert wat geen Microsoft client is. Met een Linux samba client had je hetzelfde probleem gekregen.quote:
quote:
quote:
Man dat is zo 1995.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Pak een CD uit de kast.
Stop hem in je CD speler.
Ga lekker luisteren.
Klaar.
Ik heb geen CD speler meerquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Pak een CD uit de kast.
Stop hem in je CD speler.
Ga lekker luisteren.
Klaar.
Spotify op een mediaplayer op je tv, amen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
Spotify en inpluggen op mijn boxen, amen.
Ja. Snuggiesquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vrouwen en snuggies (zo duidelijk?).
Wat draai jij dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:39 schreef stefanhaan het volgende:
Apple is voor paupers.
Custom OS is voor bazen.
Hahaquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:42 schreef DigitalGirl het volgende:
red alert dit helpt niet bij het versieren
Wtf dude? Dat is echt zo lelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Om de focus terug te brengen...
Windows 7quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:41 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat draai jij dan?
Ik heb jaren FreeBSD en Linux gebruikt.. maar ik kan nou niet zeggen dat je daar op de desktop op lange termijn zo vrolijk van wordt.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil nog keer een server kast kopen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:45 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik draai tenminste nog een unix cloon *kuch*
Ja?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jij deed toch ook vaak aan pushups en zo?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Wat wil je dan precies?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik wil nog keer een server kast kopen.Maja kost zoveel.
Uhh...als je denkt dat je daar zo'n lichaam van krijgt als op die foto kom je bedrogen uit hoorquote:
Ik snap echt niet dat er vrouwen zijn die zoiets doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Uhh...als je denkt dat je daar zo'n lichaam van krijgt als op die foto kom je bedrogen uit hoor
quote:
Neem er een voor mij meequote:Op donderdag 5 januari 2012 22:48 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat wil je dan precies?
Wij gooien op mijn werk vaak genoeg afgedankte Dell servers weg.. met xeon processors en raid controllers etc. Zijn meestal een jaar of 4 oud.
Wat is dan je doel?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Uhh...als je denkt dat je daar zo'n lichaam van krijgt als op die foto kom je bedrogen uit hoor
Even wat smaakvols er in gooien in plaats van die horror.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat is dan je doel?
Zie weer server praat...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat is dan je doel?
Zie weer server praat...
[ afbeelding ]
Zo buik heb ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat is dan je doel?
Zie weer server praat...
[ afbeelding ]
Ik begon me net af te vragen of ik wel in het juiste topic zat, ja. Maar nu zie ik dat ik goed zitquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Even wat smaakvols er in gooien in plaats van die horror.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat is dan je doel?
[ afbeelding ]
Minus de boobsquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
serieus... of maak je nu een grapje
en het lukt je niet om te versieren... doe je toch iets serieus foutsquote:
Met alleen een strakke buik kom je er niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
en het lukt je niet om te versieren... doe je toch iets serieus fouts
Alsof abs iets met versieren te maken hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
en het lukt je niet om te versieren... doe je toch iets serieus fouts
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Neem er een voor mij mee![]()
Maakt niet echt uit, gewoon wat om mee te kloten
Telt 17 km fietsen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je dat redt zonder sporten ben je wel een eindbaas.
oh please... ga je gewoon rondlopen zonder shirt moet je eens zien of het niet luktquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Met alleen een strakke buik kom je er niet.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:00 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Alsof abs iets met versieren te maken hebben.
Toen ik ruim 8 jaar geleden nog full contact taekwondo deed was ik ook helemaal doorgetraind, 100 sit ups doen werd ik niet eens moe van. Maar om nou te zeggen dat ik er een vlottere babbel van kreeg en ineens vrouwen kon versieren. Nee, dat niet
Haha, ik kan je wel een bericht sturen als er weer een paar over zijn.quote:
Dat fix ik dan welquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:02 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Haha, ik kan je wel een bericht sturen als er weer een paar over zijn.
Maar je zult hem toch echt zelf op moeten komen halen. Die dingen zijn echt verdomd zwaar
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
oh please... ga je gewoon rondlopen zonder shirt moet je eens zien of het niet lukt
Oh werkt dat niet? * tijnbrein trekt shirt weer aanquote:
Dat jij denkt dat dat niet werkt isquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat dat werkt is
Jij bent sowiesoquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat dat niet werkt is... er zijn genoeg vrouwen die daar op geilen hoor.
Mja het zijn nog wel aardige apparaten vaak. Je moet het zo zien: ze hebben minstens 3 jaar bij een klant van ons gestaan en de garantie is verlopen. Ook zijn ze officieel afgeschreven en omdat wij de klant dan geen garantie meer kunnen bieden, verkopen we ze een nieuwe server en dan komt de oude dus terug.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat fix ik dan wel
Dat is het meer dan waard
Ja maar als het verder een retard is met een kwijl in zijn mondhoek die geen fatsoenlijk woord kan praten heb ik meer succes met mijn buik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat dat niet werkt is... er zijn genoeg vrouwen die daar op geilen hoor.
Van wie?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:13 schreef Vliendertje het volgende:
Volgens mij moest ik mij hier melden..
Haiquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:13 schreef Vliendertje het volgende:
Volgens mij moest ik mij hier melden..
Is dit nu de feministe in je die het niet wil toegeven dat er vrouwen zijn die niet aan jouw beeld van 'de' vrouw voldoen?quote:
wat is sinos dr beeld van vrouwen die niet aan ''de'' vrouw voldoen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Is dit nu de feministe in je die het niet wil toegeven dat er vrouwen zijn die niet aan jouw beeld van 'de' vrouw voldoen?
Of is er een andere reden om persoonlijk te worden?
kan je zien dat je mij al sinds september niet meer gezien en gesproken hebt want ik ben verdorie al hardstikke brunnette!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:17 schreef Vliendertje het volgende:
Ik faal in versieren :/
En toen zei een meisje met blonde haren dat ik hier me moest melden....
Misschien moet ik eerst maar eens mijn profiel bijwerken.
Mijn ouders weten toch niet hoeveel stroom ze verbruikenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:12 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja het zijn nog wel aardige apparaten vaak. Je moet het zo zien: ze hebben minstens 3 jaar bij een klant van ons gestaan en de garantie is verlopen. Ook zijn ze officieel afgeschreven en omdat wij de klant dan geen garantie meer kunnen bieden, verkopen we ze een nieuwe server en dan komt de oude dus terug.
De beste daarvan gebruiken we dan zelf soms nog, maar de rest gaat zo de container in.
Als je zo'n server dan goed schoonmaakt (vaak zit er veel stof in) en opnieuw installeert, kun je er nog jaren plezier van hebben.
Zelf neem ik ze alleen nooit mee naar huis, omdat:
1. Ze verdomd groot zijn.
2. Ze veel herrie maken.
3. Ze veel stroom verbruiken.
Dan gebruik ik liever een zuinige en stille core i3 of i5 pc met wat extra schijven als servertje
Wat doe je verkeerd?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:17 schreef Vliendertje het volgende:
Ik faal in versieren :/
En toen zei een meisje met blonde haren dat ik hier me moest melden....
Misschien moet ik eerst maar eens mijn profiel bijwerken.
Vrouwen die vallen op zoiets oppervlakkig, denk niet dat sinos dat ooit zal durven te erkennen. Er zijn plenty vrouwen waarbij het wel degelijk helpt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat is sinos dr beeld van vrouwen die niet aan ''de'' vrouw voldoen?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn ouders weten toch niet hoeveel stroom ze verbruiken
Problemen lossen hier zichzelf op.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:26 schreef Vliendertje het volgende:
Dan word het tijd dat we weer eens gaan daten lott ! *wink*
dat denk ik niet hahaquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Problemen lossen hier zichzelf op.
Zie deze man hosselen dan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:26 schreef Vliendertje het volgende:
Dan word het tijd dat we weer eens gaan daten lott ! *wink*
Dat had je niet moeten zeggen.quote:
Je hebt het man-icoontjequote:Op donderdag 5 januari 2012 23:29 schreef Vliendertje het volgende:
Ze denkt gewoon dat ik een vent ben![]()
Mwoah, vent.. "vliendertje" klonk toch al niet zo mannelijk haha.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:29 schreef Vliendertje het volgende:
Ze denkt gewoon dat ik een vent ben![]()
100% zeker een zij kan ik je vertellenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Geef toe, het feit dat hij/zij jou wilde daten werkt misleidend
Huh? Wat lul je toch allemaal man?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Is dit nu de feministe in je die het niet wil toegeven dat er vrouwen zijn die niet aan jouw beeld van 'de' vrouw voldoen?
Of is er een andere reden om persoonlijk te worden?
Brace yourself, je pm en dm box gaan vol lopen nuquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:31 schreef Vliendertje het volgende:
Ja eh.
ik had een lurk account.
Dit zijn mijn eerste berichten :$
ja krijg ik nu extra punten voor volgendjaar verkiezingen? omdat ik haar hier heen heb verwezen?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Brace yourself, je pm en dm box gaan vol lopen nu
Nee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja krijg ik nu extra punten voor volgendjaar verkiezingen? omdat ik haar hier heen heb verwezen?
sinosje niet happen <3quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Huh? Wat lul je toch allemaal man?
Niks voor jou?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
Nou nu wachten tot ze gehosseld wordt, weer een probleem succesvol opgelost.
Als je een trio weet te regelen dan heb je alle verkiezingen bij voorbaat al gewonnenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja krijg ik nu extra punten voor volgendjaar verkiezingen? omdat ik haar hier heen heb verwezen?
Heloef is te kritisch.quote:
Lot heeft haar natuurlijk goed ingelicht, hè. Ze weet al precies wie ze hier wel of niet moet hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
Nou nu wachten tot ze gehosseld wordt, weer een probleem succesvol opgelost.
is vast haalbaar maar denk niet dak zelf mee doe is dat een probleem?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je een trio weet te regelen dan heb je alle verkiezingen bij voorbaat al gewonnen
Ik snap er ook niks van Lot...laat maar lullen denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat is sinos dr beeld van vrouwen die niet aan ''de'' vrouw voldoen?
Dat zie ik vanzelf wel.quote:
Echt niet.quote:
Ja, ik wil niet met een andere man delenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:33 schreef Lot88 het volgende:
[..]
is vast haalbaar maar denk niet dak zelf mee doe is dat een probleem?
Tsja, met die instelling kom je natuurlijk nergens.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zie ik vanzelf wel.
Ik ga er toch niet meteen boven op duiken joh.
Voor je het weet is een ander ermee vandoor hequote:Op donderdag 5 januari 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zie ik vanzelf wel.
Ik ga er toch niet meteen boven op duiken joh.
Idd, en dan eindig je als 30 jaar oude kerel. En al je vrienden wonen samen en krijgen kinderen. En jij woont nog in een appartementje in een studentenflat.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:34 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Tsja, met die instelling kom je natuurlijk nergens.
Dan ben je altijd die vent die ziet hoe meisjes voor zijn ogen worden ingepikt door andere gasten.
So be it.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:34 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Tsja, met die instelling kom je natuurlijk nergens.
Dan ben je altijd die vent die ziet hoe meisjes voor zijn ogen worden ingepikt door andere gasten.
Hoezo niet, ze is waarschijnlijk van jouw leeftijd.quote:
deze snap ik niet helemaal? maar ik heb haar net 5 min geleden ofzo pas de link gegeven en dan geen tijd om iedereen uitgebreid te bespreken. jou natuurlijk wel!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Lot heeft haar natuurlijk goed ingelicht, hè. Ze weet al precies wie ze hier wel of niet moet hebben
Ik heb zaterdag 3 loempia's gegeten. Jouw familie had toch een kraampje? Ik weet niet welke dus ik heb bij 3 verschillende genomen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:36 schreef Sinji het volgende:
Niemand gaat er uit in dit weer
foreveralone.jpg
Ik kreeg het idee dat je haar al langer kende en er misschien al eerder met haar over gesproken hadquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
deze snap ik niet helemaal? maar ik heb haar net 5 min geleden ofzo pas de link gegeven en dan geen tijd om iedereen uitgebreid te bespreken. jou natuurlijk wel!
Dat weten we niet, ze heeft zich nog niet officieel aan ons voorgesteldquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoezo niet, ze is waarschijnlijk van jouw leeftijd.
Bwehe, erg rigoreusquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag 3 loempia's gegeten. Jouw familie had toch een kraampje? Ik weet niet welke dus ik heb bij 3 verschillende genomen.
Stel je eens voor danquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:38 schreef Vliendertje het volgende:
Nee.. we hadden het over PDM , en toen kwam dit topic ten sprake......
PDM??quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:38 schreef Vliendertje het volgende:
Nee.. we hadden het over PDM , en toen kwam dit topic ten sprake......
Wat? Ik weiger mij als een aasgier te storten op de eerste de beste nieuweling.quote:
Voor mij welquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:39 schreef Vliendertje het volgende:
Nouja,
<-- Vlien, 19
Genoeg info?
Eigenlijk had ik gewoon zin in loempia's en daar kwam ik telkens weer achter als ik zo'n kraampje zag.quote:
Maar wat is je probleem nou?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:39 schreef Vliendertje het volgende:
Nouja,
<-- Vlien, 19
Genoeg info?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |