netjes he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
netjes he?Ik wou net zeggen. Was alweer bang voor een TT met mijn naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Leuk toch? Als er niet 's bruine ster' achter staat, tenminste. Maar het kan nog altijd, wacht maar tot myr langskomt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Was alweer bang voor een TT met mijn naam
Naam TTs van mij alleen toegestaan in ONZ.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Leuk toch? Als er niet 's bruine ster' achter staat, tenminste. Maar het kan nog altijd, wacht maar tot myr langskomt.
Dit is toch ONZ? O wacht...quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Naam TTs van mij alleen toegestaan in ONZ.
Wij kunnen er ook niets aan doen dat jullie met half ONZ hierheen zijn verhuist om ons gezelschap te komen houdenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Naam TTs van mij alleen toegestaan in ONZ.
Nee, maar dan hoef je nog niet zomaar naamtopics te makenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Wij kunnen er ook niets aan doen dat jullie met half ONZ hierheen zijn verhuist om ons gezelschap te komen houden
We uiten graag onze blijdschap omdat je hier bentquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, maar dan hoef je nog niet zomaar naamtopics te maken
Mijn volgende lapo wordt een naamtopic voor jouquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, maar dan hoef je nog niet zomaar naamtopics te maken
Slik en kutkloonquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mijn volgende lapo wordt een naamtopic voor jou
Nee maar als ze komen schrijf ik ze meteen op.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij is optimisme en jezelf goed voelen erg belangrijk bij versieren, iemand daar tips voor?
Koop een webcam en kijk hoe alle tcsmatjes je zouden gevenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij is optimisme en jezelf goed voelen erg belangrijk bij versieren, iemand daar tips voor?
Ik ben een paar keer te zien geweest, en al die tcsmatjes willen me nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Koop een webcam en kijk hoe alle tcsmatjes je zouden geven
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer te zien geweest, en al die tcsmatjes willen me nietWat moet ik nu doen?
Van een hoge flat af springenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer te zien geweest, en al die tcsmatjes willen me nietWat moet ik nu doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Van een hoge flat af springen
Niet grapjuhgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Ze smolten man, waar heb je het overquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik was er al bang voorquote:
Ze zeggen dat ze smelten en dat ik schattig ben ja, maar daar blijft het bijquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze smolten man, waar heb je het over
Ik voel je pijn, broederquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze smelten en dat ik schattig ben ja, maar daar blijft het bij
Jullie worden tenminste nog schattig gevondenquote:
Jij hebt tenminste al eens geneuktquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jullie worden tenminste nog schattig gevonden
Straw en Benzin incquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze smelten en dat ik schattig ben ja, maar daar blijft het bij
Wow man dat is echt ietsquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste al eens geneukt
Toch een vrouw zo ver gekregen... Zegt toch wel iets over je hossel skills en over hoe makkelijk jij jezelf blootgeeft wat wel degelijk meehelpt met versieren. Laat staan zelfvertrouwen.quote:
Uiteraard, het is je al eens eerder gelukt, je kan het gewoon nóg eens doen.quote:
Dat is waar ja. En dat is ook een enorme egoboost geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch een vrouw zo ver gekregen... Zegt toch wel iets over je hossel skills en over hoe makkelijk jij jezelf blootgeeft wat wel degelijk meehelpt met versieren. Laat staan zelfvertrouwen.
Inderdaad de daad boeit geen flikker, maar hoe je er gekomen bent is wel belangrijk.
Samen sta je sterk, welkom op fok ><quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:23 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal!
Nog eentje die het allemaal nog moet uitvinden
Oh ik dacht dat jij ook al een echte man wasquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraard, het is je al eens eerder gelukt, je kan het gewoon nóg eens doen.
Benzin en ik moeten dat allemaal nog uitvinden
Als je het zo wilt definiëren ben ik inderdaad nog altijd een jochiequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij ook al een echte man was
Ik ga altijd maar uit van "knaap"quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je het zo wilt definiëren ben ik inderdaad nog altijd een jochie
Same differencequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ga altijd maar uit van "knaap"
Tot hoe ver ben je gekomen? Zoenen? Of al verder?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je het zo wilt definiëren ben ik inderdaad nog altijd een jochie
Dat wat je kunt met kleren aan. Laten we het daar maar op houdenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tot hoe ver ben je gekomen? Zoenen? Of al verder?
Ligt er aan wat voor kleren, je hebt van die speciale broekjes die je niet uit hoeft te doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat wat je kunt met kleren aan. Laten we het daar maar op houden
Zo ver ben ik ook gegaan met mijn ex.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat wat je kunt met kleren aan. Laten we het daar maar op houden
Scherpquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor kleren, je hebt van die speciale broekjes die je niet uit hoeft te doen.
Gewone kleding aan. We hebben het niet over ondergoed en dergelijkequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor kleren, je hebt van die speciale broekjes die je niet uit hoeft te doen.
Met een vluggertje kan met kleren aan gulp open ondergoed opzijquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ScherpIk zag ook al mogelijkheden tot een grap, maar jij was me voor
Droogneuken dus.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gewone kleding aan. We hebben het niet over ondergoed en dergelijke
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |