Dit is zonder meer waar.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Het aantal fishes in the sea valt vies tegen als je dat soort basale karaktereigenschappen moet benoemen en er ook bosjes afvallen die niet aan dergelijke randvoorwaarden voldoen. Dan mag je heel, heeel blij zijn als er iets is met een leuk koppie en een stabiele persoonlijkheid, 95% van de Nederlandse vrouwen lijkt er tegenwoordig lol in te scheppen issues te verzinnen die er niet zijn, zichzelf complexen aan te praten of andere soap-scenario’s na te spelen.
Daarover kunnen de meningen verschillen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben niet gek en Geert is ook niet gek
Duidelijk, either way, men are fucked (not only literally).quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm. Daar komt nog bij dat een man met een lieve en toegewijde vrouw meestal verandert in een rondneukende klootzak en bij een leuke en onafhankelijke dame in een bezitterige jankbal.
En is dat een goed iets, of een slecht iets?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik doel vooral op de reactie van de EU op het deelnemen van de FPÖ in de Oostenrijkse regering. Dat leidde tot een diplomatiek cordon dat niets uithaalde en de populistische elementen binnen Oostenrijk vermoedelijk eerder heeft versterkt.
Beter kijken dan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van GW, maar zie ook nog geen positiviteit qua Europa voor de burger.
Saddam gaf hem ook geld.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, het was iemand die ageerde tegen de Islam, maar ondertussen wel heulde met iemand die allerlei Islamitische terroristen steunde. Het zou mij dan ook niet verbazen als blijkt dat Geert Wilders eigenlijk een achterneef van Bin Laden is.
Niet zo fucked als de vriend van deze meid:quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Duidelijk, either way, men are fucked (not only literally).
Jawel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij denkt in uitersten. Zoveel echt lelijke jonge vrouwen zijn er niet.
Dat moet wel fake zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zo fucked als de vriend van deze meid:
[ afbeelding ]
uiteraard kunnen gekkies niet-gekkies gek vinden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarover kunnen de meningen verschillen.
Je zou er uit frustratie homo van worden, hoewel, die zijn ook niet vies van elkaars bloed prikken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zo fucked als de vriend van deze meid:
[ afbeelding ]
In theorie zeker. Hier hebben we het echter over vrij duidelijke gevallen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
uiteraard kunnen gekkies niet-gekkies gek vinden.
Toch heeft die meid een valide punt, als ik Taylor pijp onder volle maan en z'n zaad slik word ik dan ook een weerwolf?quote:
No, that makes you gay.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch heeft die meid een valide punt, als ik Taylor pijp onder volle maan en z'n zaad slik word ik dan ook een weerwolf?
Ik acht het een experiment waard.
Dat is een select groepje idioten die je onder hetero's net zo goed hebt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je zou er uit frustratie homo van worden, hoewel, die zijn ook niet vies van elkaars bloed prikken.
Dat lijkt me niet relevant; waar het om gaat is dat de maatregelen contraproductief waren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En is dat een goed iets, of een slecht iets?
But still not as gay as twilight?quote:
Dat neemt niet weg dat onduidelijk is wie precies gek isquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
In theorie zeker. Hier hebben we het echter over vrij duidelijke gevallen.
Noem eens voorbeelden voor de gewone werknemer, buiten het handig zijn voor betaling op vakantiequote:
Nee, het verandert je in dit:quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch heeft die meid een valide punt, als ik Taylor pijp onder volle maan en z'n zaad slik word ik dan ook een weerwolf?
De gemeenschappelijke markt heeft ervoor gezorgd dat de onderlinge handel enorm heeft geprofiteerd, en daarmee de welvaart is toegenomen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden voor de gewone werknemer, buiten het handig zijn voor betaling op vakantie
Ik kon toch zweren niet in Tru te hebben gepostquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie ons al als stelletje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, het verandert je in dit:
[ afbeelding ]
Te makkelijk
U meneer, vertelde zojuist een waarheid.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Het aantal fishes in the sea valt vies tegen als je dat soort basale karaktereigenschappen moet benoemen en er ook bosjes afvallen die niet aan dergelijke randvoorwaarden voldoen. Dan mag je heel, heeel blij zijn als er iets is met een leuk koppie en een stabiele persoonlijkheid, 95% van de Nederlandse vrouwen lijkt er tegenwoordig lol in te scheppen issues te verzinnen die er niet zijn, zichzelf complexen aan te praten of andere soap-scenario’s na te spelen.
Toegenomen welvaart. Eenvoudiger kunnen emigreren, elders werken en terugkeren. etcquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden voor de gewone werknemer, buiten het handig zijn voor betaling op vakantie
Nah, maar POLSC heeft als bijnaam TWI.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik kon toch zweren niet in Tru te hebben gepost
Die heb ik alleen af zien brokkelen sinds de Euro voor Nederlandersquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De gemeenschappelijke markt heeft ervoor gezorgd dat de onderlinge handel enorm heeft geprofiteerd, en daarmee de welvaart is toegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |