Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:20 schreef GuRBuH het volgende:
Harre is old skool en bedoelt Bonaventura Kalou
De Nooijer!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, een eckte baas was dat.
Zal wel G. zijn.quote:
Nope, alle 3 de release datums zijn uit september (via ultimatedb)quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:36 schreef el-blanchito het volgende:
Huh? nu staan er alweer 3 Ephraim op de markt. zat hij gewoon in die jumbopacks ofzo
Wordt niet meer uitgegeven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Ephraim?
Dat wel jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, maar hij is een hele slechte silver.
Collectors itemquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, maar hij is een hele slechte silver.
Iemand die probeert te pricefixen maar dat gaat niet lukken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:42 schreef el-blanchito het volgende:
nouja, wel 80 pace nog....
wat is er trouwens met de NIF Guidetti aan de hand? die is ook superduur opeens:?
Er zijn er 2 van mijquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:36 schreef el-blanchito het volgende:
Huh? nu staan er alweer 3 Ephraim op de markt. zat hij gewoon in die jumbopacks ofzo
Hahah sttttt, straks word ik gehaxtquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:45 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ben jij kaleleider én hearrenfean?
hahahaha dan hebben wij FOK!ers dus de gehele Ephraim-markt in onze machtquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hahah sttttt, straks word ik gehaxt
Tsja, nu nog zien of er 1 weg gaat...quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
hahahaha dan hebben wij FOK!ers dus de gehele Ephraim-markt in onze macht
Heb je eigenlijk al trade offers gehad, op mijn Elmpje na?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tsja, nu nog zien of er 1 weg gaat...
quote:
Hoe speelt 4-5-1 eigenlijk?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:55 schreef DutchSL het volgende:
Mijn bronzen team ingericht voor IF VazTe is af, behalve hij zelf nog
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#qz2UGXXNbcr9U
Ook mijn Russische competitie team even afgebouwd, behalve Eto'o die ik maar niet goedkoop te pakken kan krijgen. En wellicht dat ik op LM gewoon een pacehoer neerzet zoals Bystrov op rechts, Tosic of Gonzalez dus.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#h2dvk9gJbcr92
Met dit team nog niet gespeeld, het vorige (alleen Russen en Oekrainers en een enkeling uit andere Sovjet staat) ging best wel aardig. Defensief staat het gewoon goed, offensief hebben de CAM's veel ruimte, enige minpuntje is dat de LM en RM wat te ver naar achteren staan voor mijn smaak.. maar dat is in 4-1-2-1-2 ook al zo.quote:
Jonge, EA moest mij weer hebben en kickte mij na 5 minuten en die party deed mij ook laggen als een dolle neger. Dus maar mee gekapt.quote:
Heerlijke formatie is dat vind ik. Lekker breed en je CAM vind ik af en toe toch ook wel lekker diep staan als je Ultra aanvallend speelt.quote:
Meestal verbergen ze hun snorquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zo kan iedereen zelf fantaseren wat er onder zit... Ben het gezeik een beetje zat eigenlijk.
Probeer eens een driehoekjequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
God wat spelen die Israeliers toch stroef.
Zahavi is juist een van de weinige die bevalt en ik wil zoveel mogelijk Israeliers en dat is nu maximaal.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Probeer eens een driehoekje
NIF Barda-sahar
Shechter
die spelen bij mij echt heel lekker met een silver bundesliga squad erachter
Juist niet tochquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:32 schreef Thorb het volgende:
Nee want dan hadden Israëliers wel raak kunnen schieten
Is wel 4-1 geworden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:32 schreef Thorb het volgende:
Nee want dan hadden Israëliers wel raak kunnen schieten
Is er nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:34 schreef Thorb het volgende:
Niemand weet zeker een goede duitse linksback? Heb nu maar Boateng er staan. Of ik moet met 3 verdedigers spelen.
Ik had er laatst een, dat is een silver met flink wat pacequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:34 schreef Thorb het volgende:
Niemand weet zeker een goede duitse linksback? Heb nu maar Boateng er staan. Of ik moet met 3 verdedigers spelen.
Thx, zal ff kijken. Jammer dat ie silver is mja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had er laatst een, dat is een silver met flink wat pace
Holebas uit de griekse competitie.
88 pace 70 def en 69 heading.
Anders Bastians, Aogo of Schmelzer. Ik heb alleen met Lahm op LB gespeeld en dat was wel degelijk. Die silver heeft alleen niet zo degelijke passing en dribbling.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Thx, zal ff kijken. Jammer dat ie silver is mja.
Afstandsschoten zijn niet leuk, sweaty goals zijn niet leuk. Counteraars zijn niet leuk. Verliezen is niet leuk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:49 schreef MeneerBob het volgende:
Wat kan ik soms lekker ragen. Kom je te spelen tegen iemand die alleen maar man city spelers heeft, en dat in een 4-3-1-2. 4-0 verliezen omdat er alleen afstandschoten invlogen vanuit de 2e lijn. Gefeliciteerd man.
Ik kan alleen niet over sweaty goals en counters tegen tegenstanders die ultra verdedigend spelen met pace negers voorin. voor de rest no problemo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Afstandsschoten zijn niet leuk, sweaty goals zijn niet leuk. Counteraars zijn niet leuk. Verliezen is niet leuk.
Als je ze 4 keer vanuit de 2e lijn de vrijheid geeft om te schieten, moet je meer druk zetten, en zorgen dat ze dat niet kunnen doen.
Bedankt captain obviousquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Afstandsschoten zijn niet leuk, sweaty goals zijn niet leuk. Counteraars zijn niet leuk. Verliezen is niet leuk.
Als je ze 4 keer vanuit de 2e lijn de vrijheid geeft om te schieten, moet je meer druk zetten, en zorgen dat ze dat niet kunnen doen.
Laatst ook 5-2 verloren van een silver engels team, 5 sweaty goals. Hij deed dus iets goed en ik iets fout. Nu uitvinden wat en het niet, of minder voor laten komen, en zo word je beterquote:
Ach ik weet precies wat er fout ging hoor, maar dan kan het nog wel frustraties oproepenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laatst ook 5-2 verloren van een silver engels team, 5 sweaty goals. Hij deed dus iets goed en ik iets fout. Nu uitvinden wat en het niet, of minder voor laten komen, en zo word je beter
shhhh gasten zijn mongolen, werelds scenario om dan 7 goals op rij te makenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:56 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ach ik weet precies wat er fout ging hoor, maar dan kan het nog wel frustraties oproepen. Tevens daarna wel 7-1 gewonnen met een 1-0 achterstand. Ook leuk dat hij gelijk de sshhh doet en alles afkijkt, dat heeft hij gemerkt
Terugleggen op een andere speler terwijl je met die eerste speler makkelijk kan scoren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:56 schreef Kamikazie het volgende:
Wat bedoelen jullie nou precies met sweaty goal?
Hoe doe je die shhh, lijkt me lache op mensen pissig te makenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
shhhh gasten zijn mongolen, werelds scenario om dan 7 goals op rij te maken
De linkerpook in je anus steken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:58 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Hoe doe je die shhh, lijkt me lache op mensen pissig te maken
Rechter stick naar rechts doen en die stick naar links doen dan doe je can i hear you het hele veld over.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:58 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
We gaan natuurlijk geen anderen omtoveren tot stumperds hequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:58 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ah oke. Gewoon aanstellerij dus al dat gezeik op van alles en nog wat.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Terugleggen op een andere speler terwijl je met die eerste speler makkelijk kan scoren.
Nee, het is het laagste van het laagste. Ik stap nooit meer in met mijn verdediger en laat hem gewoon 1 op 1 met de keeper en alsnog wil hij dan terugleggen en dat lukt soms ook dankzij fifaquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah oke. Gewoon aanstellerij dus al dat gezeik op van alles en nog wat.
Bij mij werd de controller na 15min maar weggelegd...quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
En een ragequit na 15 minuten.
Ik zelf maak ze ook als ik het kan, maar klaag ook niet als de tegenstander het doetquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah oke. Gewoon aanstellerij dus al dat gezeik op van alles en nog wat.
Als ik dat doe schiet degene waar ik naar pass altijd op de paalquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Terugleggen op een andere speler terwijl je met die eerste speler makkelijk kan scoren.
ultimatedb.nlquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat was die site ook alweer waar je de waarde van een speler enz enz kon vinden?
ultimatedb.nlquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat was die site ook alweer waar je de waarde van een speler enz enz kon vinden?
Staat in de OP. ultimatedb.nlquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ja, wat noem jij dan skill? Kom op, als je iemand 1 op 1 met je keeper laat heb je als verdediger al de fout gemaakt. Of hij het dan sweaty afmaakt of niet, oke...quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Een sweaty goal vereist gewoon geen skill, dat is het hele probleem. Zelfs de grootste mongool kan het, maar alles is geoorloofd natuurlijk in oorlog.
Dus 1 op 1 schieten jullie altijd zelf ook al komt de keeper op je af?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Een sweaty goal vereist gewoon geen skill, dat is het hele probleem. Zelfs de grootste mongool kan het, maar alles is geoorloofd natuurlijk in oorlog.
Alleen als er niemand anders met me mee is, of ik toch al dik voorsta. Als het 0-0 staat of als ik achtersta, boeit het me totaal niet hoe ik scoor.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:02 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Dus 1 op 1 schieten jullie altijd zelf ook al komt de keeper op je af?
Ja, of ik ga langs de keeper.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:02 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Dus 1 op 1 schieten jullie altijd zelf ook al komt de keeper op je af?
Sommige storen zich eraan omdat het zo makkelijk is. Maar goed, alles is geoorloofd in een fifa potje. Alles voor de winstquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:04 schreef DjNivek het volgende:
Of ik snap het sweaty deel nog steeds niet, of ik ben zelf er flink gebruik van aan het maken. Speel met bronze spelers, en als ik dan relatief ongedekt op de keeper af kan rennen links of rechts van het doel, en dan een afleg op een meelopen speler zodra de tegenstander de keeper uit laat komen, dan is dat toch gewoon slim?Of ben ik nu heel lame bezig?
Dat idd, als het een verschil maakt tussen 3-2 verlies of 3-4 winst, dan ga ik wel voor de winst hoor (was overigens een leuk potje tegen een gast die een volledig Belgisch team had).quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Sommige storen zich eraan omdat het zo makkelijk is. Maar goed, alles is geoorloofd in een fifa potje. Alles voor de winst
Boeiend, hate the game not the player, ik zal niet vergeten op sshh te doen als ik me volgende sweaty goal maak.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Sommige storen zich eraan omdat het zo makkelijk is. Maar goed, alles is geoorloofd in een fifa potje. Alles voor de winst
je kan het ook cutbacks noemen.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:06 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Boeiend, hate the game not the player, ik zal niet vergeten op sshh te doen als ik me volgende sweaty goal maak.
maak je dan maar vast klaar voor ragende mensen die dan de resterende wedstrijd achterin gaan rondtikken en berichtjes gaan sturenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:06 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Boeiend, hate the game not the player, ik zal niet vergeten op sshh te doen als ik me volgende sweaty goal maak.
Vind dat alleen maar grappig om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
maak je dan maar vast klaar voor ragende mensen die dan de resterende wedstrijd achterin gaan rondtikken en berichtjes gaan sturenSommige kunnen daar echt om gaan janken...
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
maak je dan maar vast klaar voor ragende mensen die dan de resterende wedstrijd achterin gaan rondtikken en berichtjes gaan sturenSommige kunnen daar echt om gaan janken...
Dan ben ik blij dat ik het op de PC speel (hoewel het volgens mij VEEL minder actief is, en ik aankomend jaar mogelijk wel overstap op de 360/PS3), maar je kan elkaar in ieder geval niet lastig vallen met berichtjes. Er wordt iig doorgespeeld (of geragequit)quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Is volgens mij echt het ondergeschoven kindje, terwijl het niet echt iets onder lijkt te doen van de 360/PS3, behalve dan mogelijk de activiteit. Maar er zijn dan nog 50k+ auctions, en je hebt binnen een paar seconden wel een potje. M'n PC trekt het, dus voor mij was het makkelijker om het hierop te spelen (met een 360 controller ofc)quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat je met de PC fut kon spelen
Beetje sneu hè.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:10 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Vind dat alleen maar grappig om eerlijk te zijn
klinkt alsof je controller naar de klote isquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:13 schreef Pino0 het volgende:
Welke knoppen combinatie druk ik nou in zodat ik elke keer anders ga spelen? Soms geef ik een voorzet en dan gaat hij in 1x naar ultra defensief oid.. Word er helemaal gek van gewoon
En ik kan het ook nergens veranderen volgens mij, was ong 15x gebeurt vorige potje, levert ook kansen op voor de tegen partij helaas... iemand?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klinkt alsof je controller naar de klote is
Dus ik ben sneu dat ik het spel niet zo serieus neem zoals jij, primaquote:
Hoe kan je dat het beste doen? Lukt me echt nooitquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, of ik ga langs de keeper.
Heavy touch doen wanneer je in volle sprint bent of er langs skillenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe kan je dat het beste doen? Lukt me echt nooit
Soms lukt het me met een heavy touch, maar meestal wordt ik óf neergehaald óf ga ik zo ver van het doel af dat ik niet meer kan scorenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heavy touch doen wanneer je in volle sprint bent of er langs skillen
Heeft niks met serieus nemen te maken. Het is gewoon triest. Zoals iemand die bij monopoly met z'n geld gaat wapperen, of bij poker een enorme toren van z'n chips maakt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:29 schreef vaasinbloem het volgende:
Dus ik ben sneu dat ik het spel niet zo serieus neem zoals jij, primaVind het wel grappig dat sommige mensen zich zo druk kunnen maken, vind het ook wel leuk om zulke mensen te stoken.
Met poker flikker ik alles doorelkaar op een bult omdat ik nooit genoeg fiches krijg om dikke torens te maken. Ik krijg altijd coolers en river fuckers tegenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heeft niks met serieus nemen te maken. Het is gewoon triest. Zoals iemand die bij monopoly met z'n geld gaat wapperen, of bij poker een enorme toren van z'n chips maakt.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heeft niks met serieus nemen te maken. Het is gewoon triest. Zoals iemand die bij monopoly met z'n geld gaat wapperen, of bij poker een enorme toren van z'n chips maakt.
Het is een spelletje, voor je plezier, en de manier voor jou om er plezier uit te halen is om andere het plezier te ontnemen? Ja ik vind dat ook sneuquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:29 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Dus ik ben sneu dat ik het spel niet zo serieus neem zoals jij, primaVind het wel grappig dat sommige mensen zich zo druk kunnen maken, vind het ook wel leuk om zulke mensen te stoken.
ALs je RB ingedrukt houdt komt die tweede verdediger meejagen. Dat cheaten noemen...quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Edit; Kreeg net een berichtje stop cheating holding RB while defending, iemand enig idee wat dat dan inhoud? Ik heb eigen controls dus weet niet wat RB is en ben te lui om het op te zoeken.
Precies, je kan het vergelijken met COD. Je hebt daar van die droeftoeters met ghost of assasin die in een hoekje zitten en er niet weg komen en zo mensen keihard in de reet neuken. Daar heb ik echt belachelijk schurft aan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is een spelletje, voor je plezier, en de manier voor jou om er plezier uit te halen is om andere het plezier te ontnemen? Ja ik vind dat ook sneu
Joh, bij zulke spellen is het toch ook grappig om te trash talken, maak je niet zo druk zeg. Het leukste van Fifa vind ik om met vrienden te spelen en elkaar af te zeiken. Het is wat anders als je het spel gaat verzieken, maar als je je al druk maakt met een animatie van een poppetje dat een vinger op zijn lippen houdt, wil ik niet weten hoe gestressed je in het echte leven bent.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
ALs je RB ingedrukt houdt komt die tweede verdediger meejagen. Dat cheaten noemen...Nee je moet zeker gaten laten vallen zodat zij kunnen LB+Y-en en dan sweaty afmaken.
Dito.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:43 schreef Reemi het volgende:
Als m'n tegenstander irritante celebrations doet, alle herhalingen bekijkt, etc, doe ik dat ook. Maar uit mezelf zal ik dat niet doen, kost alleen maar tijd
Geef je geld aan mij. Ik pas erop!quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:48 schreef StijnDa het volgende:
Het kost zo veel moeite om te wachten met het bij elkaar rapen van mijn team![]()
Maarja een team kopen van 600k dat straks heel dik gaat zakken in waarde is ook niets.
Ik was eerst ook van plan te wachten. Gelukkig niet gedaan, heb nu een heerlijk team en kon deze week tenminste spelenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:48 schreef StijnDa het volgende:
Het kost zo veel moeite om te wachten met het bij elkaar rapen van mijn team![]()
Maarja een team kopen van 600k dat straks heel dik gaat zakken in waarde is ook niets.
Ba heeft maar 3* skills, dat weerhoudt me ervan om hem te halen. Bevalt Balotelli niet?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:49 schreef Rijst het volgende:
IF Balotelli Drogba worden vervangen door IF Adebayor en SIF Ba
Kan niks met hem. Maar dat zal vast aan mij liggen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ba heeft maar 3* skills, dat weerhoudt me ervan om hem te halen. Bevalt Balotelli niet?
Haha ik weet niet of ik het dan terug krijgquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geef je geld aan mij. Ik pas erop!
Weet ik wel zeker van nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha ik weet niet of ik het dan terug krijg
Maakt Rijst niets uit, die gebruikt hem toch alleen maar voor de cut backsquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ba heeft maar 3* skills, dat weerhoudt me ervan om hem te halen. Bevalt Balotelli niet?
Pfff. Het is trouwens zo'n 670k straks, als mijn trade pile weg is, tax meegerekend enzoquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Pfff. Het is trouwens zo'n 670k straks, als mijn trade pile weg is, tax meegerekend enzo![]()
Heb me nog nooit zo rijk gevoeld.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:54 schreef el-blanchito het volgende:
hey, er gaat een goedkope NIF Guidetti op de PS3
half uurtje nog, en hij staat pas op 150!
Dit gebeurde vandaag ook bij mij. Ik stond 0-3 voor en ik schoot van 25 meter de 0-4 binnen, en dat kon mijn tegenstander niet hebben. Toen zei ik "You're mad because you lost to silvers"quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:41 schreef Reemi het volgende:
[..]Dat vind ik een perfecte manier om te verdedigen. Alles wordt cheaten genoemd door mensen die alsmaar verliezen, als je een bal erin ram vanaf 25 meter ben je ook meteen een cheater
-------Torres50 Aguero90quote:
Heb gestuurd hoor..quote:
Sickkkkkkquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
-------Torres50 Aguero90
------------ Tevez50
Bale30 SIFRamires60 SIFMarchisio45 IFMaggio25
----- D. Luiz5 T.Silva90 Chiellini9
----------- IF J. Cesár 90
3-4-1-2
Ziekquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
-------Torres50 Aguero90
------------ Tevez50
Bale30 SIFRamires60 SIFMarchisio45 IFMaggio25
----- D. Luiz5 T.Silva90 Chiellini9
----------- IF J. Cesár 90
3-4-1-2
Ja, Bartonquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand nog BPL spelers voor een arme FUT speler zoals ik
Nope, xbox. Barton is echt een smerige banaan. Na Suarez en vertongen de grootste mongool ter wereld.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat is wel een beunhaasPS3?
Weet ikquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nope, xbox. Barton is echt een smerige banaan. Na Suarez en vertongen de grootste mongool ter wereld.
niet haten op Jantje!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nope, xbox. Barton is echt een smerige banaan. Na Suarez en vertongen de grootste mongool ter wereld.
quote:
Je vergeet kuijt, thomasson, de wolf in dat lijstjequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee je bedoelt vast anderen. Dit zijn feyenoorders!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je vergeet kuijt, thomasson, de wolf in dat lijstje
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je vergeet kuijt, thomasson, de wolf in dat lijstje
of bijtenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Ik zie hun niet wekelijks het bloed onder de nagels van anderen weghalen en belachelijk gedrag vertonen.
Kom op man je mag gerust zeggen dat je hun irritant vind om hun Ajax verleden. Hadden die gasten bij Feyenoord gespeeld wordt er niets gezegdquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Ik zie hun niet wekelijks het bloed onder de nagels van anderen weghalen en belachelijk gedrag vertonen.
Kuijt met Suarez vergelijken qua gedrag. Dan ben je echt een oen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom op man je mag gerust zeggen dat je hun irritant vind om hun Ajax verleden. Hadden die gasten bij Feyenoord gespeeld wordt er niets gezegd
Ik kijk naar hun gedrag, anders zou ik bij voorbaat iedere ajacied een clown vinden. Ik heb heus wel sympathie voor enkele ajacieden maar enkelen hun gedrag is echt belachelijk en maakt ze tot grote mongolen. Van der Vaart vind ik een prima kerel, en Theo Janssen vind ik ook behoorlijk sympathiek hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom op man je mag gerust zeggen dat je hun irritant vind om hun Ajax verleden. Hadden die gasten bij Feyenoord gespeeld wordt er niets gezegd
Waar vergelijk ik Kuijt met Luis? Kuijt is ook een irritante jankerd als je hem een hele wedstrijd ziet spelen. Natuurlijk is Suarez af en toe irritant maar hij geeft altijd wel 200% dat zouden Feyenoord supporters moeten kunnen waarderenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kuijt met Suarez vergelijken qua gedrag. Dan ben je echt een oen.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar vergelijk ik Kuijt met Luis?
quote:Je vergeet kuijt, thomasson, de wolf in dat lijstje
Als er iemand 200% geeft is het Kuijt wel. En Kuijt is geen duiker zoals Suarez, bijt niet en is ook geen racist.quote:Kuijt is ook een irritante jankerd als je hem een hele wedstrijd ziet spelen. Natuurlijk is Suarez af en toe irritant maar hij geeft altijd wel 200% dat zouden Feyenoord supporters moeten kunnen waarderen
Iemand waarderen op inzetquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar vergelijk ik Kuijt met Luis? Kuijt is ook een irritante jankerd als je hem een hele wedstrijd ziet spelen. Natuurlijk is Suarez af en toe irritant maar hij geeft altijd wel 200% dat zouden Feyenoord supporters moeten kunnen waarderen
Wat is je budget ongeveer?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wil een mooi liga BBVA team maken, maar voordat ik de erge boys zoals xavi etc kan halen moet ik het met de mindere spelers doen. Heeft iemand nog tips voor spelers in een 433? Ik heb Maxwell al
niks, coins verdienen uit wedstrijden/toernooien en ik heb wat ajaxspelers voorndeventuele verkoopquote:
kheb kameni voor jequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
niks, coins verdienen uit wedstrijden/toernooien en ik heb wat ajaxspelers voorndeventuele verkoop
Caceres is met Perea de beste budget verdediger in BBVAquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
Diego Alves op goal
Alves
Iraolo - Perea - ? - Filipe
dat achterin
Ik heb Modric in mijn team en hij speelt echt als een god bij mij.quote:
You mad bro?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:12 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, ik moest nu echt tegen de smerigste homo ooit. Ik ben echt ziekelijk op tilt.
Ik ownde hem ziek hard, jammergenoeg had hij Hart op goal. En echt pure pace voorin en zo skill loos als de neten en toch 7x scoren vanuit onmogelijke hoeken met die finesse shot. Belachelijk. En dan ook nog eens elke kluts bal mee krijgen en fucking ssssssssssh naar elke goal. Hij mag van mij rotten in de hel die homo. Smerige pauper dat hij is.
NU niet meer maar zonet wel. Ik heb best wel een winnaarsmentaliteit en kan erg slecht tegen mijn verlies en vooral tegen dat soort achterlijke mongolen.quote:
Ik moet nog steeds keertje tegen jou spelenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
NU niet meer maar zonet wel. Ik heb best wel een winnaarsmentaliteit en kan erg slecht tegen mijn verlies en vooral tegen dat soort achterlijke mongolen.
Je mag wel tegen mijn neefje, die is op het moment bezig. Bezig met rooie kaarten en blessures pakkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds keertje tegen jou spelen
een neefje van een vriend van me had zijn hele club verwijderdquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je mag wel tegen mijn neefje, die is op het moment bezig. Bezig met rooie kaarten en blessures pakken
mensen die lopen te pacehoeren met Mertesackerquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:43 schreef Der_Rudi het volgende:
IF Koschielny niet sterker maken dan friggin Mertesacker...![]()
Ik moet ook tussendoor wel even opletten want hij voegt nogal rare spelers toen aan de teams. Nu maakt hij net een wereldgoal met Eto'o lolquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een neefje van een vriend van me had zijn hele club verwijderd
Sowieso slaat de waarde van Koscielny nergens op. Die gozer is minimaal net zo goed als Vermaelen, Vidic en Ferdinand. Mja hij wordt door iedereen (behalve gooners) ondergewaardeerd ongeveer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:43 schreef Der_Rudi het volgende:
IF Koschielny niet sterker maken dan friggin Mertesacker...![]()
Ja ik speel op de pc, en er spelen wel beduidend minder mensen. Ben ook al een paar dagen achter elkaar dezelfde gasten tegen gekomenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:11 schreef Fifut het volgende:
Speel jij op de PC? Hoe is de markt daar eigenlijk dan? Volgens mij spelen 10x minder mensen het daar.
Inderdaad!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso slaat de waarde van Koscielny nergens op. Die gozer is minimaal net zo goed als Vermaelen, Vidic en Ferdinand. Mja hij wordt door iedereen (behalve gooners) ondergewaardeerd ongeveer.
Ja moet eigenlijk alleen nog Vantastic dan heb ik heel Arsenalquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:49 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Inderdaad!
Heb hem wel binnen voor naast Vermaelen
Maar toch blijf je het spelen....quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:50 schreef Pino0 het volgende:
het is weer is raak hoor
word zoals gewoonlijk (behalve tegen fok mensen) niet weggespeeld en ben de betere, Ai besluit om de laatste doorgebroken speler even neer te halen, sta sinds 15e minuut met 3 man achterin, helemaal prima, 2-2/verlenging, scoor ik 3-2, helemaal blij
krijg ik zon doelpunt tegen
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/109115159
ea, kk aub is godverdomme heel snel op met jullie scripted kut spel
ik word hier toch zo door teleurgesteld, en dan willen ze 'realistisch' voetbal nabootsen.. kijk zelf dan toch, wat een kk spel is het ook eigenlijk, irriteer me mateloos elke wedstrijd aan de slordigheden en dit soort bullshit
een mooi geformuleerde rage, en je hebt helemaal gelijk. maar wat kan je eraan doen? Niks. Je kan stopppen met spelen, maar daar heb je alleen jezelf mee. Je kan PES spelen, maar daar word je ook niet blij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:50 schreef Pino0 het volgende:
het is weer is raak hoor
word zoals gewoonlijk (behalve tegen fok mensen) niet weggespeeld en ben de betere, Ai besluit om de laatste doorgebroken speler even neer te halen, sta sinds 15e minuut met 3 man achterin, helemaal prima, 2-2/verlenging, scoor ik 3-2, helemaal blij
ik word hier toch zo door teleurgesteld, en dan willen ze 'realistisch' voetbal nabootsen.. kijk zelf dan toch, wat een kk spel is het ook eigenlijk, irriteer me mateloos elke wedstrijd aan de slordigheden en dit soort bullshit
Ik zou Wilshere altijd opstellen, mja vind dat gewoon een pracht gozer. Benayoun heeft in 'gewone' fifa een kut conditie, weet niet of het in fut beter is? Verder zou ik Gibbs LB doen ipv Santos (net wat je lekkerder vindt spelen natuurlijk).quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:52 schreef Der_Rudi het volgende:
Mja, ze passen toch niet allemaal dus ik heb Ryo er niet tussen zitten.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#byuJAGZKbcslA
leuk team, heb je er al eens aan gedacht om Wilshere CAM te zetten?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:52 schreef Der_Rudi het volgende:
Mja, ze passen toch niet allemaal dus ik heb Ryo er niet tussen zitten.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#byuJAGZKbcslA
Die finesse shots zijn idd nog steeds veel te overpowered. En het is zo frustrerend als dat meerdere keren gebeurt in een wedstrijdquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:12 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, ik moest nu echt tegen de smerigste homo ooit. Ik ben echt ziekelijk op tilt.
Ik ownde hem ziek hard, jammergenoeg had hij Hart op goal. En echt pure pace voorin en zo skill loos als de neten en toch 7x scoren vanuit onmogelijke hoeken met die finesse shot. Belachelijk. En dan ook nog eens elke kluts bal mee krijgen en fucking ssssssssssh naar elke goal. Hij mag van mij rotten in de hel die homo. Smerige pauper dat hij is.
Mja ik heb Wilshere op CDM vanwege zijn def. Ik ben niet zo'n fan van Diaby...quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuk team, heb je er al eens aan gedacht om Wilshere CAM te zetten?
Ja of vanaf de achterlijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:55 schreef S0nic het volgende:
[..]
Die finesse shots zijn idd nog steeds veel te overpowered. En het is zo frustrerend als dat meerdere keren gebeurt in een wedstrijdZeker als het van 30 meter ofzo is.. get real EA
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:55 schreef S0nic het volgende:
[..]
Die finesse shots zijn idd nog steeds veel te overpowered. En het is zo frustrerend als dat meerdere keren gebeurt in een wedstrijdZeker als het van 30 meter ofzo is.. get real EA
Persoonlijk is hetquote:
Precies!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:01 schreef vandermar het volgende:
Het schot van Miyaichi is wel 3x schijt. Een schot van jan doedel heeft hij
Alles van Miyaichi is schijt, behalve de pacequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:01 schreef vandermar het volgende:
Het schot van Miyaichi is wel 3x schijt. Een schot van jan doedel heeft hij
Dribbling kan er ook wel mee door en 4* skill. En arshavin is een vieze rukkerquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Alles van Miyaichi is schijt, behalve de pace
Ziet er uit als een strength +90 neger, kun je niks aan doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:50 schreef Pino0 het volgende:
het is weer is raak hoor
Komt me bekend voorquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een neefje van een vriend van me had zijn hele club verwijderd
haha oke, maar gaan de prijzen na 12 januari (TOTY) enorm kelderen of niet heel veel?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:18 schreef vandermar het volgende:
Ze gaan meer en meer zakken. Als je echt goedkoop spelers wilt kopen moet je wachten tot september wanneer de nieuwe Fifa uitkomt
Ik denk wel een stuk goedkoper dan nu, iedereen gaat massaal pakjes kopen als TOTY uitkomt en er komen vreselijk veel spelers op de markt. Het aanbod wordt groter maar de vraag niet dus dalen de prijzen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:19 schreef Rubenunited het volgende:
[..]
haha oke, maar gaan de prijzen na 12 januari (TOTY) enorm kelderen of niet heel veel?
Oke thanks, dan wacht ik nog even met het aanschaffen van een 'duur' team!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk wel een stuk goedkoper dan nu, iedereen gaat massaal pakjes kopen als TOTY uitkomt en er komen vreselijk veel spelers op de markt. Het aanbod wordt groter maar de vraag niet dus dalen de prijzen.
Ik had net een Elm 4-3-3 voor 300 coins. Veel goedkoper vind je ze niet. Jammer dat de hele silver markt instort. En heel jammer dat ik mijn IF Guidetti's nog steeds niet verkocht heb en mijn IF Elm ook nietquote:
Matig team zeg, zijn veel betere spelers.quote:
geen enkele feyenoorder past hier in, helaas. En ik heb het alleen gemaakt voor IF vertonghenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Matig team zeg, zijn veel betere spelers.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen enkele feyenoorder past hier in, helaas. En ik heb het alleen gemaakt voor IF vertonghen
Ik wil er ook geen enkele Feyenoorder in zien. Wat een lelijk team zegquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen enkele feyenoorder past hier in, helaas. En ik heb het alleen gemaakt voor IF vertonghen
Al een bal richting 2e ring gegeven met van der WIel? hihahoquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Top teamAl een longshot gescoord met Jantje?
1-0 en 2-0quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Al een bal richting 2e ring gegeven met van der WIel? hihaho
Als we dan toch oude kooien uit de sloot gaan halen.quote:
Gelukkig heeft Van der Wiel al tig assists op z'n naamquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als we dan toch oude kooien uit de sloot gaan halen.
Swerts heeft zelfs wel eens een bal voorgekregen. DIe moet dan ook gelijk maar 10 miljoen opleveren
Ach, iedereen kan dat in wedstrijden waarin hij gee tegenstander heeft. Elke keer wanneer hij een tegenstander heeft zie je hoe kwetsbaar en hoe weinig hij er eigenlijk van bakt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Van der Wiel al tig assists op z'n naam
Gelukkig voor jou zijn er geen Feyenoorders die dat hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach, iedereen kan dat in wedstrijden waarin hij gee tegenstander heeft. Elke keer wanneer hij een tegenstander heeft zie je hoe kwetsbaar en hoe weinig hij er eigenlijk van bakt.
Op het moment niet neequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou zijn er geen Feyenoorders die dat hebben
quote:
haalt het wel omlaag hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:27 schreef Reemi het volgende:
Waarom hebben zoveel mensen een bank vol bronzen spelers? Het haalt je rating niet eens omlaag (bij losse wedstrijden iig?)
Niet op de PS3 iig, rating blijft gelijk bij het zoeken van een match.quote:
je gemiddelde rating verandert gewoon hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet op de PS3 iig, rating blijft gelijk bij het zoeken van een match.
In de web app wel ja, als ik naar een match zoek is het gewoon nog 84-84-81quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je gemiddelde rating verandert gewoon hoor
ja, die rating is hetzelfde, maar het aantal sterren verandert wel, en dus word je gematchmaked tegen iemand andersquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
In de web app wel ja, als ik naar een match zoek is het gewoon nog 84-84-81
Niks van gemerkt, ik zal het nog eens proberen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja, die rating is hetzelfde, maar het aantal sterren verandert wel, en dus word je gematchmaked tegen iemand anders
Echt wel hoor. Als met mijn nederlands silver een paar blessures heb, haal ik een bronzen speler van de reserve bank en zet die bij de wissels. Dan veranderd hij meest al van algemene rating 72 naar 71.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
In de web app wel ja, als ik naar een match zoek is het gewoon nog 84-84-81
daarom zijn die lage bronzes nog wat waard, om je rating te verneuken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niks van gemerkt, ik zal het nog eens proberen.
+1quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:48 schreef StijnDa het volgende:
Zo kwam ik met mijn bronzes tegen een team met Neymar, Pato, Robinho, Lucio, Julio Cesar en David luiz. 7-1 winstquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daarom zijn die lage bronzes nog wat waard, om je rating te verneuken.
McGeady spin ftwquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:08 schreef Fuszy het volgende:
Met een fake shot of de bal door je benen laten gaan kom je ook al ver. Zelfs de bal voor je uit spelen blijkt heel vaak effectief. Daarnaast hoor ik van veel mensen dat een roulette handig is. Probeer hem weleens alleen ik faal er meestal in.
Die bal roll werkt ook erg goed en is de meest simpele skill in het spel
Heel vaak lukt dit ook gewoon, en een andere keer wordt je kei hard neergehaald.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Beste truc ever is gewoon RB ingedrukt houden, bal door je benen, verdediger weg.Als het lukt is het altijd een doelpunt, mislukt het dan ziet het er dom uit.
Juist, heb al paar keer rood versierd op die manier.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heel vaak lukt dit ook gewoon, en een andere keer wordt je kei hard neergehaald.
5* en je doet de rechterstick eerst naar voren en dan links of rechts. Dus eerst rechterstick richting goal tegenstander en dan rechts of links daarvan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe werkt die eigenlijk en welk skill niveau heb je nodig?
Het werkte inderdaad toch, ik werd gelinkt aan een bronze team met 24 chem... Dan is 't niet eens leuk meerquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja, die rating is hetzelfde, maar het aantal sterren verandert wel, en dus word je gematchmaked tegen iemand anders
Eigenlijk gewoon eerst -> en daarna bijvoorbeeld <- ? Of hoe moet ik dat zien? Bij de roulette moet je een draaiende beweging maken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
5* en je doet de rechterstick eerst naar voren en dan links of rechts. Dus eerst rechterstick richting goal tegenstander en dan rechts of links daarvan.
Nee, stel je loopt naar rechts, dan druk je eerst rechts en dan meteen boven of onder.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon eerst -> en daarna bijvoorbeeld <- ? Of hoe moet ik dat zien? Bij de roulette moet je een draaiende beweging maken.
Soms snap ik sommige trades niet. Ik heb zelf een IF Elm als 4-3-3 erop staan met een BIN van 75k. Die stond er rond 10 uur ook nog op. Zie ik net dat er een 3-4-1-2 Elm is verkocht voor 80k. Waarom mensen
Oké, straks even proberenquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, stel je loopt naar rechts, dan druk je eerst rechts en dan meteen boven of onder.
hij stond niet in de basis, dus ja...quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:32 schreef Rijst het volgende:
Als Jones in de basis stond dan had ik wel geownnen.
Ik wilde hem wel ruilen voor IF Pastorequote:Op donderdag 5 januari 2012 22:49 schreef Doublepain het volgende:
Gvd ik kn if alonso niet eens voor 170k wegkanknkeren
Dan maar voor 160k verkocht
Nee, een negert.quote:
Dus eigenlijk is die veel makkelijker uitvoerbaar dan de Roulette?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
5* en je doet de rechterstick eerst naar voren en dan links of rechts. Dus eerst rechterstick richting goal tegenstander en dan rechts of links daarvan.
4 middenvelders.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:35 schreef DjNivek het volgende:
Welke formaties zijn eigenlijk 'acceptable' als je 4-2-2-2 speelt? Ik ben CDM's aan het zoeken, maar degene met 4-2-2-2 zuigen
Heb je geen bronzen cdms die andere formaties hebben? Kan je het testen. Desnoods koop je ze voor 150cquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:35 schreef DjNivek het volgende:
Welke formaties zijn eigenlijk 'acceptable' als je 4-2-2-2 speelt? Ik ben CDM's aan het zoeken, maar degene met 4-2-2-2 zuigen
I fail, daar heb ik niet eens aan gedachtquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb je geen bronzen cdms die andere formaties hebben? Kan je het testen. Desnoods koop je ze voor 150c
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |