Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:20 schreef GuRBuH het volgende:
Harre is old skool en bedoelt Bonaventura Kalou
De Nooijer!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, een eckte baas was dat.
Zal wel G. zijn.quote:
Nope, alle 3 de release datums zijn uit september (via ultimatedb)quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:36 schreef el-blanchito het volgende:
Huh? nu staan er alweer 3 Ephraim op de markt. zat hij gewoon in die jumbopacks ofzo
Wordt niet meer uitgegeven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Ephraim?
Dat wel jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, maar hij is een hele slechte silver.
Collectors itemquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, maar hij is een hele slechte silver.
Iemand die probeert te pricefixen maar dat gaat niet lukken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:42 schreef el-blanchito het volgende:
nouja, wel 80 pace nog....
wat is er trouwens met de NIF Guidetti aan de hand? die is ook superduur opeens:?
Er zijn er 2 van mijquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:36 schreef el-blanchito het volgende:
Huh? nu staan er alweer 3 Ephraim op de markt. zat hij gewoon in die jumbopacks ofzo
Hahah sttttt, straks word ik gehaxtquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:45 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ben jij kaleleider én hearrenfean?
hahahaha dan hebben wij FOK!ers dus de gehele Ephraim-markt in onze machtquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hahah sttttt, straks word ik gehaxt
Tsja, nu nog zien of er 1 weg gaat...quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
hahahaha dan hebben wij FOK!ers dus de gehele Ephraim-markt in onze macht
Heb je eigenlijk al trade offers gehad, op mijn Elmpje na?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tsja, nu nog zien of er 1 weg gaat...
quote:
Hoe speelt 4-5-1 eigenlijk?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:55 schreef DutchSL het volgende:
Mijn bronzen team ingericht voor IF VazTe is af, behalve hij zelf nog
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#qz2UGXXNbcr9U
Ook mijn Russische competitie team even afgebouwd, behalve Eto'o die ik maar niet goedkoop te pakken kan krijgen. En wellicht dat ik op LM gewoon een pacehoer neerzet zoals Bystrov op rechts, Tosic of Gonzalez dus.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#h2dvk9gJbcr92
Met dit team nog niet gespeeld, het vorige (alleen Russen en Oekrainers en een enkeling uit andere Sovjet staat) ging best wel aardig. Defensief staat het gewoon goed, offensief hebben de CAM's veel ruimte, enige minpuntje is dat de LM en RM wat te ver naar achteren staan voor mijn smaak.. maar dat is in 4-1-2-1-2 ook al zo.quote:
Jonge, EA moest mij weer hebben en kickte mij na 5 minuten en die party deed mij ook laggen als een dolle neger. Dus maar mee gekapt.quote:
Heerlijke formatie is dat vind ik. Lekker breed en je CAM vind ik af en toe toch ook wel lekker diep staan als je Ultra aanvallend speelt.quote:
Meestal verbergen ze hun snorquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zo kan iedereen zelf fantaseren wat er onder zit... Ben het gezeik een beetje zat eigenlijk.
Probeer eens een driehoekjequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
God wat spelen die Israeliers toch stroef.
Zahavi is juist een van de weinige die bevalt en ik wil zoveel mogelijk Israeliers en dat is nu maximaal.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Probeer eens een driehoekje
NIF Barda-sahar
Shechter
die spelen bij mij echt heel lekker met een silver bundesliga squad erachter
Juist niet tochquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:32 schreef Thorb het volgende:
Nee want dan hadden Israëliers wel raak kunnen schieten
Is wel 4-1 geworden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:32 schreef Thorb het volgende:
Nee want dan hadden Israëliers wel raak kunnen schieten
Is er nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:34 schreef Thorb het volgende:
Niemand weet zeker een goede duitse linksback? Heb nu maar Boateng er staan. Of ik moet met 3 verdedigers spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |