Het geeft alleen maar aan dat er ook andere tijden zijn geweest en krijg zelf een ziektequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:44 schreef PIETR het volgende:
44.108 toeschouwers trok Feyenoord gemiddeld bij een competitiewedstrijd in 2008 in eigen stadion. Oók een record van de laatste twee decennia, maar dan in positieve zin. Het onderstreept nog maar eens dat geen Legioen zo trouw is als dat van Feyenoord. In het slechtste jaar aller tijden, zat de Kuip voller dan ooit.
Dat je het ff weet, tyfusjood
Keer op keer staat er 50.000 man bij de arena als toeschouwers. Ik vraag me alleen af of die allemaal op de 1e ring kunnen zitten? 2e ring is toch erg vaak geen kip te bekennen. Alleen die mietjes van 410 staan er met hun rug naar het veld.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het geeft alleen maar aan dat er ook andere tijden zijn geweest en krijg zelf een ziekte
Wat een debiele reactie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:44 schreef PIETR het volgende:
44.108 toeschouwers trok Feyenoord gemiddeld bij een competitiewedstrijd in 2008 in eigen stadion. Oók een record van de laatste twee decennia, maar dan in positieve zin. Het onderstreept nog maar eens dat geen Legioen zo trouw is als dat van Feyenoord. In het slechtste jaar aller tijden, zat de Kuip voller dan ooit.
Dat je het ff weet, tyfusjood
Wat jij wil gozer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Keer op keer staat er 50.000 man bij de arena als toeschouwers. Ik vraag me alleen af of die allemaal op de 1e ring kunnen zitten? 2e ring is toch erg vaak geen kip te bekennen. Alleen die mietjes van 410 staan er met hun rug naar het veld.
Wat de feiten zeggen, gozer.quote:
Wat wil je nu bewijzen man? Je laat je zelf alleen maar kennen door je zo uit de tent te laten lokken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:56 schreef PIETR het volgende:
Kwam deze trouwens ook nog ergens tegen:
Borussia Mönchengladbach - Feyenoord. Voor deze wedstrijd werd uitgeweken naar het Duitse Düsseldorf en men kon echt van een Feyenoord-invasie spreken in het Rheinstadion. Maar liefst 15.000 supporters van Feyenoord kwamen op deze wedstrijd af. En dat is tot op de dag van vandaag een ongeëvenaard aantal.
Ditgedrukte is inmiddels ook een logische, niemand geeft de 'bezoekende' club nu nog een dergelijk aantal kaarten, ongeacht of ze dan ook nog verkocht kunnen worden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:56 schreef PIETR het volgende:
Kwam deze trouwens ook nog ergens tegen:
Borussia Mönchengladbach - Feyenoord. Voor deze wedstrijd werd uitgeweken naar het Duitse Düsseldorf en men kon echt van een Feyenoord-invasie spreken in het Rheinstadion. Maar liefst 15.000 supporters van Feyenoord kwamen op deze wedstrijd af. En dat is tot op de dag van vandaag een ongeëvenaard aantal.
Dan moet je eens naar dat stadion gaan en even rondkijken. De overige punten waren ook feiten, maar die vergeet je voor het gemak even?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In zijn post zag ik geen feiten met "de 2e ring is zowat leeg".
Als het om Feyenoord gaat laat ik me nou eenmaal snel uit de tent lokken, boeiend.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat wil je nu bewijzen man? Je laat je zelf alleen maar kennen door je zo uit de tent te laten lokken.
Feyenoord.
De keren dat ik er heb gezeten, ook tegen clubs als Willem II zat de 2e ring voor het grootste gedeelte gewoon vol.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar dat stadion gaan en even rondkijken. De overige punten waren ook feiten, maar die vergeet je voor het gemak even?
Heb het ook weggehaald.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Capaciteit van 51137? Al heel wat jaren niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:19 schreef zoekeenleven het volgende:
Alleen vrouwen en kinderen bij Ajax - AZ, vak 410 zit dus weer helemaal vol.GheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord
Hebben ze zeker allemaal kartonnen beelden neergezet. Qua sfeer zal het in ieder geval niet minder wordenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De keren dat ik er heb gezeten, ook tegen clubs als Willem II zat de 2e ring voor het grootste gedeelte gewoon vol.
Gast, zelfs toen jullie op weg waren naar het kampioenschap in de wedstrijd tegen Excelsior was het stadion halfvol.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De keren dat ik er heb gezeten, ook tegen clubs als Willem II zat de 2e ring voor het grootste gedeelte gewoon vol.
Zeker weten! en die vertrokken weer in de 85ste minuut... Het was toch geen gezicht dat er gewoon geen supporter meer zat die laatste 8 minutenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Gast, zelfs toen jullie op weg waren naar het kampioenschap in de wedstrijd tegen Excelsior was het stadion halfvol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |