Toen zat ik in dat vak vast voor het stadionquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
2004/2005. Dat was echt episch.
Die trein die met 5 km/u Rotterdam in kwam rijden. 1 lange lint aan rellen, ME die niet meer wist waar ze het zoeken moesten. En na de wedstrijd werd het nóg erger.![]()
![]()
De moeder aller rellen, ook wel genoemd.
Ja echt vet grappig! Daarom mogen ze nu niet meer komen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
2004/2005. Dat was echt episch.
Die trein die met 5 km/u Rotterdam in kwam rijden. 1 lange lint aan rellen, ME die niet meer wist waar ze het zoeken moesten. En na de wedstrijd werd het nóg erger.![]()
![]()
De moeder aller rellen, ook wel genoemd.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooi was dat altijd man
Iedereen als doldwaze schreeuwen en zo
Ach, op die dag ging er ook wel echt alles fout dat er fout kon gaanquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja echt vet grappig! Daarom mogen ze nu niet meer komen.
En maar zeiken dat het zo kut is zonder Ajacieden in het stadion.
Nee dat kwam door de wedstrijd daarna in jodenstad, die gingen ook weer rellen met de ME en toen was het klaar dusquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja echt vet grappig! Daarom mogen ze nu niet meer komen.
En maar zeiken dat het zo kut is zonder Ajacieden in het stadion.
Dat filmpje met dat wijf dat de ME slaat jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, op die dag ging er ook wel echt alles fout dat er fout kon gaan
Ik heb toen zelfs dikke wijven zien meerellen.
nooit begrepen dat ze het niet voor elkaar hebben gekregen om die joden tijdens de wedstrijd weer terug te vervoeren. Mensen lopen zwaar opgefokt het stadion uit en horen opeens 'joden, joden!'quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat filmpje met dat wijf dat de ME slaat ja
Ahhh.. vroeger. Lekker stenen naar die jodenwagons flikkeren en gezellig "mein vati is bei die gestapo" zingen, en jullie binnen intussen de TL-buizen kapot slaan en de bagagerekken door de ruiten naar buiten tiefen. Ja dat zijn toch tijden om trots op terug te kijken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooi was dat altijd man
Iedereen als doldwaze schreeuwen en zo
Wat is er mis met die bril?quote:
Ik kan het me allemaal niet zo goed meer herinneren maar wel dat Ajax 9 van de 10 keer winnend het veld afliepquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahhh.. vroeger. Lekker stenen naar die jodenwagons flikkeren en gezellig "mein vati is bei die gestapo" zingen, en jullie binnen intussen de TL-buizen kapot slaan en de bagagerekken door de ruiten naar buiten tiefen. Ja dat zijn toch tijden om trots op terug te kijken.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahhh.. vroeger. Lekker stenen naar die jodenwagons flikkeren en gezellig "mein vati is bei die gestapo" zingen, en jullie binnen intussen de TL-buizen kapot slaan en de bagagerekken door de ruiten naar buiten tiefen. Ja dat zijn toch tijden om trots op terug te kijken.
Wat staat ie als een gek met zn ogen te knipperen danquote:
Klinkt wel erg gezelligquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Die Mario. Ge-ni-aal. Zeiken over het feit dat hij alleen maar hetzelfde hoorde van de trainer. Moet je jezelf nu eens horenquote:
Zie je meteen hoe trouw het publiek was; 8000manquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:56 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Die Mario. Ge-ni-aal. Zeiken over het feit dat hij alleen maar hetzelfde hoorde van de trainer. Moet je jezelf nu eens horen
Gemiddeld nog altijd hoger dan Ajax in dat jaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zie je meteen hoe trouw het publiek was; 8000man
Dat betwijfel ikquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gemiddeld nog altijd hoger dan Ajax in dat jaar
Wedje leggen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan het me allemaal niet zo goed meer herinneren maar wel dat Ajax 9 van de 10 keer winnend het veld afliep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |