Gewoon via de site, 2 kaartjes vak C, naast elkaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:11 schreef Axeldemaster het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je hieraan gekomen bent?
Tegen PSV was ook uitverkocht. Alleen op die vakken op de Marathontribune zie je altijd weer lege vakken:quote:
Toen was er uitpubliekquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tegen PSV was ook uitverkocht. Alleen op die vakken op de Marathontribune zie je altijd weer lege vakken:
Uitvak was toch volledig uitverkocht toen?quote:
Inderdaad, meteen even mijn broertje ingelicht. Thanks voor de info!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gewoon via de site, 2 kaartjes vak C, naast elkaar
Ja, maar dan laten ze wel altijd dat deel ervoor open, dus dat scheelt ook weer een hoop stoeltjes.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uitvak was toch volledig uitverkocht toen?
Vorig jaar waren de kaarten ook veel duurder zo kan ik me herinneren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zonder uitsupporters is wel om te janken trouwens, als je dan zulke lege plekken hebt:
[ afbeelding ]
Is verplicht toch? Zo'n volledige bufferzone om dat vak heen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:32 schreef PIETR het volgende:
PSV komt nooit met een vol uitvakkie, bovenste vak is gewoon leeg ..
Ik zat paar jaar terug anders bij feyenoord-ajax in het vak erbovenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is verplicht toch? Zo'n volledige bufferzone om dat vak heen.
Die vakken zijn een week geleden al in de verkoop gegaan en zijn volledig uitverkocht ..quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zonder uitsupporters is wel om te janken trouwens, als je dan zulke lege plekken hebt:
[ afbeelding ]
Ja maar dat was dus nog voordat Ajax en Feyenoord helemaal verbannen werden uit elkaars stadion. Sinds die tijd zijn de maatregelen echt uit de klauwen gelopen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zat paar jaar terug anders bij feyenoord-ajax in het vak erboven
Ja ditmaal wel. Maar als dat niet lukt, door prijs van de kaartjes of het tijdstip van de wedstrijd is het wel jammer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:37 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die vakken zijn een week geleden al in de verkoop gegaan en zijn volledig uitverkocht ..
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zat paar jaar terug anders bij feyenoord-ajax in het vak erboven
Misschien was dat toen anders. Weet eigenlijk niet. Dit jaar überhaupt geen supporters op dat vak gezeten volgens mijquote:In dat geval zitten er 43.000 toeschouwers in het stadion van Feyenoord, want de regels schrijven voor dat er om het uitvak met aanhangers van PSV bufferzones moeten worden ingesteld om de veiligheid te waarborgen.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)tampvolle-Kuip.dhtml
Hatelijk welquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja maar dat was dus nog voordat Ajax en Feyenoord helemaal verbannen werden uit elkaars stadion. Sinds die tijd zijn de maatregelen echt uit de klauwen gelopen.
[..]
Ja ditmaal wel. Maar als dat niet lukt, door prijs van de kaartjes of het tijdstip van de wedstrijd is het wel jammer.
Onzin. Sinds die tijd heeft gewoon geen enkele club het voor elkaar gekregen om 1600 man mee te nemen naar de Kuip.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja maar dat was dus nog voordat Ajax en Feyenoord helemaal verbannen werden uit elkaars stadion. Sinds die tijd zijn de maatregelen echt uit de klauwen gelopen.
[..]
Ja ditmaal wel. Maar als dat niet lukt, door prijs van de kaartjes of het tijdstip van de wedstrijd is het wel jammer.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Onzin. Sinds die tijd heeft gewoon geen enkele club het voor elkaar gekregen om 1600 man mee te nemen naar de Kuip.
stokstaart heeft dit net gepostquote:In dat geval zitten er 43.000 toeschouwers in het stadion van Feyenoord, want de regels schrijven voor dat er om het uitvak met aanhangers van PSV bufferzones moeten worden ingesteld om de veiligheid te waarborgen.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)tampvolle-Kuip.dhtml
1200 is de max in kaartverkoop voor het uitvak.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Onzin. Sinds die tijd heeft gewoon geen enkele club het voor elkaar gekregen om 1600 man mee te nemen naar de Kuip.
nee, minimaal 1200 is de regel van de knvb. Maar in ons uitvak kunnen wanneer volledig uitverkocht 1600 man.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
1200 is de max in kaartverkoop voor het uitvak.
In de tijd dat wij nog heen mochten toch echt 1600quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
1200 is de max in kaartverkoop voor het uitvak.
Klopt wat jij zegt, maar dat heeft dus met die buffer te maken. Dat wat jij zegt van dat je op GG zat kan , maar is niet meer van deze tijd. Nu zijn het er 1200.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In de tijd dat wij nog heen mochten toch echt 1600
Ja, en de trein opwachtenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik mis het wel om naar de kuip te gaan voor Feyenoord-Ajax
Als je in de buurt van Rotterdam kwam dan voelde je de spanning gewoon stijgen in de trein, je rook de haat gewoon, heerlijk was dat altijd
Mooi was dat altijd manquote:
Toen zat ik in dat vak vast voor het stadionquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
2004/2005. Dat was echt episch.
Die trein die met 5 km/u Rotterdam in kwam rijden. 1 lange lint aan rellen, ME die niet meer wist waar ze het zoeken moesten. En na de wedstrijd werd het nóg erger.![]()
![]()
De moeder aller rellen, ook wel genoemd.
Ja echt vet grappig! Daarom mogen ze nu niet meer komen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
2004/2005. Dat was echt episch.
Die trein die met 5 km/u Rotterdam in kwam rijden. 1 lange lint aan rellen, ME die niet meer wist waar ze het zoeken moesten. En na de wedstrijd werd het nóg erger.![]()
![]()
De moeder aller rellen, ook wel genoemd.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooi was dat altijd man
Iedereen als doldwaze schreeuwen en zo
Ach, op die dag ging er ook wel echt alles fout dat er fout kon gaanquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja echt vet grappig! Daarom mogen ze nu niet meer komen.
En maar zeiken dat het zo kut is zonder Ajacieden in het stadion.
Nee dat kwam door de wedstrijd daarna in jodenstad, die gingen ook weer rellen met de ME en toen was het klaar dusquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja echt vet grappig! Daarom mogen ze nu niet meer komen.
En maar zeiken dat het zo kut is zonder Ajacieden in het stadion.
Dat filmpje met dat wijf dat de ME slaat jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, op die dag ging er ook wel echt alles fout dat er fout kon gaan
Ik heb toen zelfs dikke wijven zien meerellen.
nooit begrepen dat ze het niet voor elkaar hebben gekregen om die joden tijdens de wedstrijd weer terug te vervoeren. Mensen lopen zwaar opgefokt het stadion uit en horen opeens 'joden, joden!'quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat filmpje met dat wijf dat de ME slaat ja
Ahhh.. vroeger. Lekker stenen naar die jodenwagons flikkeren en gezellig "mein vati is bei die gestapo" zingen, en jullie binnen intussen de TL-buizen kapot slaan en de bagagerekken door de ruiten naar buiten tiefen. Ja dat zijn toch tijden om trots op terug te kijken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooi was dat altijd man
Iedereen als doldwaze schreeuwen en zo
Wat is er mis met die bril?quote:
Ik kan het me allemaal niet zo goed meer herinneren maar wel dat Ajax 9 van de 10 keer winnend het veld afliepquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahhh.. vroeger. Lekker stenen naar die jodenwagons flikkeren en gezellig "mein vati is bei die gestapo" zingen, en jullie binnen intussen de TL-buizen kapot slaan en de bagagerekken door de ruiten naar buiten tiefen. Ja dat zijn toch tijden om trots op terug te kijken.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahhh.. vroeger. Lekker stenen naar die jodenwagons flikkeren en gezellig "mein vati is bei die gestapo" zingen, en jullie binnen intussen de TL-buizen kapot slaan en de bagagerekken door de ruiten naar buiten tiefen. Ja dat zijn toch tijden om trots op terug te kijken.
Wat staat ie als een gek met zn ogen te knipperen danquote:
Klinkt wel erg gezelligquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Die Mario. Ge-ni-aal. Zeiken over het feit dat hij alleen maar hetzelfde hoorde van de trainer. Moet je jezelf nu eens horenquote:
Zie je meteen hoe trouw het publiek was; 8000manquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:56 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Die Mario. Ge-ni-aal. Zeiken over het feit dat hij alleen maar hetzelfde hoorde van de trainer. Moet je jezelf nu eens horen
Gemiddeld nog altijd hoger dan Ajax in dat jaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zie je meteen hoe trouw het publiek was; 8000man
Dat betwijfel ikquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gemiddeld nog altijd hoger dan Ajax in dat jaar
Wedje leggen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan het me allemaal niet zo goed meer herinneren maar wel dat Ajax 9 van de 10 keer winnend het veld afliep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |