Uitvak wordt gewoon verkocht.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Paar honderd nog beschikbaar voor halve seizoenkaart. Kunnen er 300 zijn maar ook 900. Tel daarbij op dat er denk ik geen mensen in het uitvak worden gezet, en het klopt wel ongeveer.
Deze man is onwetend, De blauwe vogels zullen vergaderen, ik herhaal.....quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
De kanarie heeft gezongen, ik herhaal de kanarie heeft gezongen. En de vogel is geel! Niet naar de blauwe vogels gaan, dat zijn neppers!
Dan is het wel apart inderdaad. Rekenen ze de rode stoelen ook allemaal mee of niet?quote:
Ja natuurlijk. Zoals eerder gezegd, er kunnen al jaaarenlang geen 51.000 mensen meer in de Kuip.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan is het wel apart inderdaad. Rekenen ze de rode stoelen ook allemaal mee of niet?
Rode stoelenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan is het wel apart inderdaad. Rekenen ze de rode stoelen ook allemaal mee of niet?
Gewoon in de lichtmast klimmen joh. Fuck die kaartverkoop.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rode stoelenEchte vrijbuiters zitten op blauwe stoelen. Hoog in het stadion
Of vermomd als zo'n grijze, wollige microfoon en dan naast het doel gaan zitten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon in de lichtmast klimmen joh. Fuck die kaartverkoop.
Er moet wel een fatsoenlijke baard bijquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Duurt het zo lang voor er bij jou een snor staat dan?
Als je hem niet blauw verft ben je sowieso niet welkom. Krijg je geen uitnodiging niets. Zo rollen wij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Er moet wel een fatsoenlijke baard bij
Een blauwe baard... nog even en we smurfen met z'n allen naar de kuip...quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je hem niet blauw verft ben je sowieso niet welkom. Krijg je geen uitnodiging niets. Zo rollen wij.
De baard is altijd blauw, jeweetquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je hem niet blauw verft ben je sowieso niet welkom. Krijg je geen uitnodiging niets. Zo rollen wij.
Ik dacht je een SC had?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:03 schreef PIETR het volgende:
Toch nog twee kaartjes kunnen bemachtigen
Hij gaat naar Hans Teeuwen, duhquote:
Mag ik vragen hoe je hieraan gekomen bent?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:03 schreef PIETR het volgende:
Toch nog twee kaartjes kunnen bemachtigen
Oh, die info was zeker enkel beschikbaar voor de blauwe stokstaarten...quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij gaat naar Hans Teeuwen, duh
"In totaal biedt het stadion 51.137 zitplaatsen."quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Zoals eerder gezegd, er kunnen al jaaarenlang geen 51.000 mensen meer in de Kuip.
G en GG zijn meestal leeg toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:13 schreef Gert het volgende:
[..]
"In totaal biedt het stadion 51.137 zitplaatsen."
http://www.dekuip.nl/DeKuip/StadionFeijenoord/DehuidigeKuip.aspx
Bizar dan, dat dit nog steeds op de kuip-site staat.
Tenzij er inderdaad toch vakken (deels) leeg worden gehouden. Maar welke dan en waarom..
Die zaten ook in de verkoop.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
G en GG zijn meestal leeg toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |