http://www.sport1.nl/video/2991-agustien-is-b-a-baracus.htmlquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb ik trouwens een modehype gemist ofzo? Zat er bij PSV niet ook ineens een Kimbo Slice lookalike?
Lens had z'n baard toch laten groeien?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb ik trouwens een modehype gemist ofzo? Zat er bij PSV niet ook ineens een Kimbo Slice lookalike?
In mijn logica behoort degene aan wie je vragen hebt gesteld dan niet tot de insiders.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen antwoord iig, want ben serieus wel benieuwd.
En dan wel steeds benadrukken dat 'supporters uit alle geledingen' aanwezig waren. Ja, dikke lul. Volgens mij weet men zelf ook donders goed dat ze, wederom, een bijzonder jammerlijke fout hebben gemaakt. Dat terwijl de actie zelf zo mooi was. Zonde.
Er zal vast nog wel meer komen, waarvan het inderdaad niet zo handig is dat het openbaar wordt. Maar gisteren was dat zeker niet.
Engelaar ook nog zie ik net...quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lens had z'n baard toch laten groeien?
"De stokstaart heeft een snor, ik herhaal..."quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
We starten gewoon een tegenbeweging: Iedereen die schijt heeft aan die Groene Haas laat vanaf nu op wedstrijddagen z'n snor en/of baard staan!
De Blauwe Stokstaart. Jij bent voorzitter en op vergaderingen drinken we geheime drank.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
We starten gewoon een tegenbeweging: Iedereen die schijt heeft aan die Groene Haas laat vanaf nu op wedstrijddagen z'n snor en/of baard staan!
quote:Klassieker volledig uitverkocht.
Feyenoord tegen Ajax op zondag 29 januari zal in een tot de nok toe gevulde Kuip worden gespeeld. Donderdagochtend gingen in recordtijd de laatste ruim vijftienhonderd toegangskaarten voor de Klassieker over de toonbank. Dit betekent dat er voor het duel met de Amsterdammers momenteel geen enkele losse toegangskaart meer te krijgen is. Het elftal van trainer Ronald Koeman weet zich hierdoor in de Klassieker gesteund door maar liefst 48.000 Feyenoord-supporters, waardoor Rotterdam zich op kan gaan maken voor een geweldige voetbalmiddag.
Het aanschaffen van een halve seizoenkaart is voor supporters op dit moment nog de enige optie om zich te verzekeren van een plaats tijdens het topduel in De Kuip. Feyenoord heeft hiervoor nog enkele honderden plaatsen in het stadion gereserveerd. Eventueel komen er in de laatste week voor de Klassieker niet verkochte stoelen alsnog middels een losse toegangskaart beschikbaar. Gezien de enorme belangstelling voor de halve seizoenkaart, inmiddels werden er reeds meer dan twee keer zoveel verkocht dan verwacht, is de kans groot dat er voor de Klassieker geen losse toegangskaarten meer beschikbaar komen.
De halve seizoenkaart, is onder voorbehoud, nog beschikbaar voor de volgende vakken:
W3-4, Z1-4 ¤ 109,-
E, J, EE, JJ ¤ 115,-
D, K, VV ¤ 157,50
M, N, O ¤ 225,-
Gezinsvakken CC, DD, PP
¤ 115,- Volwassene
¤ 62,50 Jongere
¤ 47,50 Kind
LOL.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"De stokstaart heeft een snor, ik herhaal..."
Wil jij dan onze mascotte zijn? En wat betreft die geheime drank drinken we dan warme chochomel met slagroom, omdat dat nu eenmaal zo lekker in onze snorretjes blijft hangen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De Blauwe Stokstaart. Jij bent voorzitter en op vergaderingen drinken we geheime drank.
Wordt het een Feyenoord gerelateerde groepering?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
LOL.![]()
[..]
Wil jij dan onze mascotte zijn? En wat betreft die geheime drank drinken we dan warme chochomel met slagroom, omdat dat nu eenmaal zo lekker in onze snorretjes blijft hangen.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
Wil jij dan onze mascotte zijn? En wat betreft die geheime drank drinken we dan warme chochomel met slagroom, omdat dat nu eenmaal zo lekker in onze snorretjes blijft hangen.
Hazen schieten op zondagmiddagquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
LOL.![]()
[..]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hazen schieten op zondagmiddag
Je kunt de zware woorden maar beter alvast gehad hebben he.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]wat een openheid en transparantie!
Wanneer komt de website met teller online?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Je kunt de zware woorden maar beter alvast gehad hebben he.
Hier schrik ik wel van.quote:
Zodra jij een foto van je snor post.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wanneer komt de website met teller online?
Paar honderd nog beschikbaar voor halve seizoenkaart. Kunnen er 300 zijn maar ook 900. Tel daarbij op dat er denk ik geen mensen in het uitvak worden gezet, en het klopt wel ongeveer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:35 schreef eight het volgende:
[..]
Hier schrik ik wel van.
Er zijn dus ruim 3000 plaatsen verdwenen omdat de Kuip te zwaar verouderd is.
Uitvak wordt gewoon verkocht.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Paar honderd nog beschikbaar voor halve seizoenkaart. Kunnen er 300 zijn maar ook 900. Tel daarbij op dat er denk ik geen mensen in het uitvak worden gezet, en het klopt wel ongeveer.
Deze man is onwetend, De blauwe vogels zullen vergaderen, ik herhaal.....quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
De kanarie heeft gezongen, ik herhaal de kanarie heeft gezongen. En de vogel is geel! Niet naar de blauwe vogels gaan, dat zijn neppers!
Dan is het wel apart inderdaad. Rekenen ze de rode stoelen ook allemaal mee of niet?quote:
Ja natuurlijk. Zoals eerder gezegd, er kunnen al jaaarenlang geen 51.000 mensen meer in de Kuip.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan is het wel apart inderdaad. Rekenen ze de rode stoelen ook allemaal mee of niet?
Rode stoelenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan is het wel apart inderdaad. Rekenen ze de rode stoelen ook allemaal mee of niet?
Gewoon in de lichtmast klimmen joh. Fuck die kaartverkoop.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rode stoelenEchte vrijbuiters zitten op blauwe stoelen. Hoog in het stadion
Of vermomd als zo'n grijze, wollige microfoon en dan naast het doel gaan zitten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon in de lichtmast klimmen joh. Fuck die kaartverkoop.
Er moet wel een fatsoenlijke baard bijquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Duurt het zo lang voor er bij jou een snor staat dan?
Als je hem niet blauw verft ben je sowieso niet welkom. Krijg je geen uitnodiging niets. Zo rollen wij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Er moet wel een fatsoenlijke baard bij
Een blauwe baard... nog even en we smurfen met z'n allen naar de kuip...quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je hem niet blauw verft ben je sowieso niet welkom. Krijg je geen uitnodiging niets. Zo rollen wij.
De baard is altijd blauw, jeweetquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je hem niet blauw verft ben je sowieso niet welkom. Krijg je geen uitnodiging niets. Zo rollen wij.
Ik dacht je een SC had?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:03 schreef PIETR het volgende:
Toch nog twee kaartjes kunnen bemachtigen
Hij gaat naar Hans Teeuwen, duhquote:
Mag ik vragen hoe je hieraan gekomen bent?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:03 schreef PIETR het volgende:
Toch nog twee kaartjes kunnen bemachtigen
Oh, die info was zeker enkel beschikbaar voor de blauwe stokstaarten...quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij gaat naar Hans Teeuwen, duh
"In totaal biedt het stadion 51.137 zitplaatsen."quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Zoals eerder gezegd, er kunnen al jaaarenlang geen 51.000 mensen meer in de Kuip.
G en GG zijn meestal leeg toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:13 schreef Gert het volgende:
[..]
"In totaal biedt het stadion 51.137 zitplaatsen."
http://www.dekuip.nl/DeKuip/StadionFeijenoord/DehuidigeKuip.aspx
Bizar dan, dat dit nog steeds op de kuip-site staat.
Tenzij er inderdaad toch vakken (deels) leeg worden gehouden. Maar welke dan en waarom..
Die zaten ook in de verkoop.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
G en GG zijn meestal leeg toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |