Waar doe ik stoer?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het gaat meer om de opmerkingen van Happel hier tussen de regels door. Steeds ff zo'n sneer geven. Nou die blauwe clown neem ik dus niet meer serieus. Vond hem altijd wel chill maar als meneertje stoer wil doen over de rug van het gepeupel dan prima
Jij weet al alles van de volgende actie?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook ik snap de frustratie, maar wat heeft het nu voor nut om erover door te gaan. De mannen van de haas hebben middels hun communicatie aangegeven dat het niet de bedoeling was mensen buiten te sluiten. Voor mij is het daarmee af en zie ik het als een inschattingsfoutje van de hazen..
Voor de rest: soso lobie brada, soso lobie...
quote:Op dit moment kunnen kaarten voor dit evenement niet gekocht worden. Kom later terug, of neem contact op met onze Klantenservice als je vragen hebt.
Ben van nature een vredesstichter vrees ik, misschien met z'n allen gewoon een goede vredes-jonkoe roken...quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het gaat meer om de opmerkingen van Happel hier tussen de regels door. Steeds ff zo'n sneer geven. Nou die blauwe clown neem ik dus niet meer serieus. Vond hem altijd wel chill maar als meneertje stoer wil doen over de rug van het gepeupel dan prima
Jezusquote:
Nee, ik weet helemaal niks... Maar ik zal me er ook niet druk overmaken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jij weet al alles van de volgende actie?
Je doet interessant ja. Elke keer van die gare opmerkingen aan het adres van de onwetende supporter. Alsof we inferieure schaapjes zijn.quote:
Pass 'm dan. Gaan we mexicanen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben van nature een vredesstichter vrees ik, misschien met z'n allen gewoon een goede vredes-jonkoe roken...
Wie is die neger met die baard?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:47 schreef Paul-89 het volgende:
http://feyenoordtraining.nl/extra.html
Toch wel mooi als je ziet wat daar allemaal uit eigen opleiding rondloopt.
Als je elke keer vrijloopt en Cabralverlies de ballen nooit afspeelt word je snel oud ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:56 schreef inZanity het volgende:
Ah ok. Ziet eruit alsof ie de 30 al gepasseerd is.
Dat is 'ie dan ook.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:56 schreef inZanity het volgende:
Ah ok. Ziet eruit alsof ie de 30 al gepasseerd is.
Is halverwege jaren '90 vanuit Donker Afrika naar Nederland gekomen. Zijn moeder schreef hem in als 6-jarige bij de gemeente Rotterdam. In werkelijkheid was hij de 20 al gepasseerd.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is halverwege jaren '90 vanuit Donker Afrika naar Nederland gekomen. Zijn moeder schreef hem in als 6-jarige bij de gemeente Rotterdam. In werkelijkheid was hij de 20 al gepasseerd.
Beter laat je een snor staan. Echte bazen hebben een snor. Zie Schaken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga ook zo'n baard kweken, dan ben ik ook cool.
Een baard èn snorquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter laat je een snor staan. Echte bazen hebben een snor. Zie Schaken.
Heb ik trouwens een modehype gemist ofzo? Zat er bij PSV niet ook ineens een Kimbo Slice lookalike?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter laat je een snor staan. Echte bazen hebben een snor. Zie Schaken.
Ik heb nog steeds geen antwoord iig, want ben serieus wel benieuwd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik weet helemaal niks... Maar ik zal me er ook niet druk overmaken.
In het tekstje staat toch dat je elke initiatiefnemer mag vragen naar de details? Dus als er iemand geen antwoord geeft op jou vragen is het of geen initiatiefnemer of ze liegen in dat tekstje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |