abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106431982
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_106432005
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 11:25 schreef Muto het volgende:
Wat ik las is dat je bij de Primera 1 kaart per CC kon halen, maar online 2. Weet niet of dat klopt?
Nee mn collega heeft ze gewoon bij de primera gehaald.
pi_106432074
Wedstrijd is trouwens zo goed als uitverkocht nu. ^O^
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 5 januari 2012 @ 11:37:09 #4
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_106432248
Guttegut, die TT. Daar hebben we het vorige topic al verder teveel aan besteedt. :')
We gaan nu ontour trouwens, gezien de teller. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 11:31 schreef Caland het volgende:
*O* Gaat mooie beleving worden voor zijn 1e bezoek *O*
  Moderator donderdag 5 januari 2012 @ 11:37:31 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_106432258
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 11:31 schreef Caland het volgende:
Da's ook alleen tegen ajax hè, dat de Kuip echt helemaal tot de laatste stoel kan worden uitverkocht (inclusief buffervakken), en dat er dus meer dan 50.000 man zitten.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_106432314
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 11:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Da's ook alleen tegen ajax hè, dat de Kuip echt helemaal tot de laatste stoel kan worden uitverkocht (inclusief buffervakken), en dat er dus meer dan 50.000 man zitten.
Ook nu zitten er volgens mij 48.000 ofzo. 50+ kan allang niet meer behaald worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106432322
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 11:37 schreef ursel het volgende:
Guttegut, die TT. Daar hebben we het vorige topic al verder teveel aan besteedt. :')
We gaan nu ontour trouwens, gezien de teller. :')

[..]

*O* Gaat mooie beleving worden voor zijn 1e bezoek *O*
Het is ook sarcastisch bedoeld, omdat al die heisa om helemaal niets was. Hoop dat dat gezeik nu ophoud.

Ontopic: Ik ben vooral heel erg benieuwd hoe dit elftal zich houd zonder el Ahmadi. Here's hoping dat ze gewoon blijven voetballen en niet bang worden.
  Moderator donderdag 5 januari 2012 @ 11:44:34 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_106432492
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 11:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Ook nu zitten er volgens mij 48.000 ofzo. 50+ kan allang niet meer behaald worden.
Volgens dekuip.nl zijn er 51.137 zitplaatsen. Als die allemaal verkocht mogen worden...
Al komt dan nog altijd 5% of zo niet opdagen wegens ziekte of andere toestanden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_106432626
Die 51.137 is allang niet meer actueel. Zelfs niet bij een uitverkocht huis en geen uitpubliek.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_106432672
51.137 mag om veiligheidsredenen niet meer. Het stadion is oud en gedateerd.
  Moderator donderdag 5 januari 2012 @ 11:56:29 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_106432919
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 11:48 schreef Caland het volgende:
Die 51.137 is allang niet meer actueel. Zelfs niet bij een uitverkocht huis en geen uitpubliek.
Zijn die stoelen er ook echt niet meer of worden er toch nog stukken leeg gelaten?
In het eerste geval is het behoorlijk suf van dekuip.nl om dan een achterhaald aantal op de eigen site te noemen. :')
pi_106433383
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 11:39 schreef Cara het volgende:

[..]

Het is ook sarcastisch bedoeld, omdat al die heisa om helemaal niets was. Hoop dat dat gezeik nu ophoud.

Ontopic: Ik ben vooral heel erg benieuwd hoe dit elftal zich houd zonder el Ahmadi. Here's hoping dat ze gewoon blijven voetballen en niet bang worden.
Het voordeel is wel dat je nu al een tijd weet dat El Ahmadi er niet is dus kan de technische staf Mokotjo klaar stomen voor die wedstrijden, als het 2 dagen voor een wedstrijd gebeurd is het vervelender.

Maar ik denk dat ook Mokotjo het vermogen heeft om steeds over Theo Janssen heen te gaan.
pi_106433466
quote:
Salaris Koeman enige hindernis

De innige samenwerking tussen Feyenoord en Ronald Koeman zal op korte termijn leiden tot een concreet aanbod aan de trainer om zijn aflopende contract te verlengen. De spelersgroep van Feyenoord wil met de oud-international verder, de fans zijn enthousiast en de sponsors vinden Koeman een uithangbord voor de club waarin zij investeren. De enige hindernis die moet worden genomen, is de opwaardering van zijn salaris.

Frank de Boer, Co Adriaanse (tot deze week), Fred Rutten en Gertjan Verbeek hebben allemaal een inkomen dat het dubbele en in de meeste gevallen het driedubbele is van dat van de Feyenoord-coach.

De leiding van de stadionclub zal dus een duidelijke handreiking moeten doen om te laten zien hoe graag men met Koeman, die tot op heden waar voor zijn geld levert, verder wil. Daarbij speelt ook nog mee dat Koeman in een keer bij de KNVB in beeld kan komen als Bert van Marwijk opeens een interessante buitenlandse aanbieding krijgt. En die clausule zit in het contract van de huidige bondscoach. In Zeist wordt de trainer van Feyenoord dan als een potentiële opvolger gezien.
  donderdag 5 januari 2012 @ 12:11:02 #14
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106433507
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:07 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het voordeel is wel dat je nu al een tijd weet dat El Ahmadi er niet is dus kan de technische staf Mokotjo klaar stomen voor die wedstrijden, als het 2 dagen voor een wedstrijd gebeurd is het vervelender.

Maar ik denk dat ook Mokotjo het vermogen heeft om steeds over Theo Janssen heen te gaan.
er staat weer giga veel druk op de wedstrijd en dat is in het voordeel van Ajax, zonder El Ahmadi is Feijenoord een slag minder, dat is niet op te vangen.
pi_106433949
Kritiek hebben op mensen die iets organiseren voor de club. Wees blij dat er nog mensen zijn die tijd en moeite willen steken in dit soort zaken. 99% van de users hier kunnen alleen maar commentaar leveren. Zelf de handen uit de mouwen steken is waarschijnlijk teveel gevraagd.

Er is ook niets in het geheim gedaan. Alle geledingen zijn uitgenodigd en uitnodiging is onder supporters verspreid met verzoek deze door te sturen.

Dat je Jantje uit Meppel die Feyenoord alleen op internet volgt dan niet weet te bereiken, is logisch.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator donderdag 5 januari 2012 @ 12:26:10 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_106434007
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

er staat weer giga veel druk op de wedstrijd en dat is in het voordeel van Ajax, zonder El Ahmadi is Feijenoord een slag minder, dat is niet op te vangen.
Het is grotendeels op te vangen. En we zullen zien hoe ajax met de druk om kan gaan. Zeker als in de wedstrijd daarvoor tegen az ook al punten zijn gemorst. Dan wordt het alles of niets voor de neuzen in De Kuip, zeg anders maar dag tegen de CL.

En Feyenoord heeft bewezen er te stáán in de wedstrijden tegen de top 4. Het enige verschil met eerdere wedstrijden tegen az, ajax, psv, twente, is dat de underdogpositie zo langzamerhand is verdwenen en dat er ook echt resultaat wordt verwacht. Nog nèt niet geëist, maar dat is de volgende stap van een club die op de weg terug is.
pi_106434057
quote:
14s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:24 schreef Happel het volgende:
Kritiek hebben op mensen die iets organiseren voor de club. Wees blij dat er nog mensen zijn die tijd en moeite willen steken in dit soort zaken. 99% van de users hier kunnen alleen maar commentaar leveren. Zelf de handen uit de mouwen steken is waarschijnlijk teveel gevraagd.

Er is ook niets in het geheim gedaan. Alle geledingen zijn uitgenodigd en uitnodiging is onder supporters verspreid met verzoek deze door te sturen.

Dat je Jantje uit Meppel die Feyenoord alleen op internet volgt dan niet weet te bereiken, is logisch.

Wat liep je dan geheimzinnig te doen man, er is je minstens 10x gevraagd hier waar die actie over ging :D

En bijdragen aan een actie waarvan je niks weet ja? :W
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Moderator donderdag 5 januari 2012 @ 12:33:07 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_106434247
Pffff.. en wéér die kut haas. :{w
Nou, hop dan maar.

quote:

Verscheidene users hier gaven aan dat ze waren gekomen als ze hadden geweten wat er stond te gebeuren.

Ze werden op de hoogte gehouden door een website met een tellertje. Maar nee hoor, het was niet geheim, welnee. Want alle ékte konden het weten.

Alleen al dat neerbuigende "Jantje uit Meppel". Het geeft precies aan wat er mis was met deze aktie.
pi_106434292
quote:

Ik kraak het zeker niet af en vond dit een erg mooie actie. Alleen waarom bij zon herdenking niet via internet iedereen bereiken? Ik woon zelf ook een behoorlijk eind van Rotterdam af. Ben er op wedstrijddagen wel altijd maar trainingen/ledenvergaderingen dat is gewoon lastiger. Ik heb ook diverse malen via internet proberen na te vragen wat er precies ging gebeuren. Maar werd zo geheimzinnig over gedaan waardoor het leek alsof het een actie was waar politie niets vanaf mocht weten.
Our Love, Our Life, Our Feyenoord!
pi_106434309
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:27 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wat liep je dan geheimzinnig te doen man, er is je minstens 10x gevraagd hier waar die actie over ging :D

En bijdragen aan een actie waarvan je niks weet ja? :W
Was niet de bedoeling dat het op internet kwam. Ik ken jou niet, dus ga je ook niet vertellen van de hoed en de rand.
Elite
Tegen TTIP
pi_106434320
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:07 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

En ik weet de vorige uitwedstrijd tegen Ajakkes nog, onder Mario Been. De enigste, maar dan ook de enigste die normaal durfden te voetballen was Mokotjo.
Ik 'vrees' wel eens dat Mokotjo zijn plek gaat pakken en El Ahmadi echt hard, echt heel hard, moet gaan knokken om die plaats terug te krijgen...
En anders Leerdam op het middenveld en Mokotjo op RB.
  Moderator donderdag 5 januari 2012 @ 12:37:50 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_106434358
En waarom het überhaupt geheim moest blijven is ook helemaal niemand duidelijk.

Happels commentaar dat ekte supporters wel ingelicht zijn en men geen boodschap heeft aan de interrnetters uit de provincie, geeft wel aan waar de reden gezocht moet worden: zie TT.
pi_106434379
quote:

Ah, er wordt een onderscheid gemaakt in supporters door middel van een iets geheim te houden. We hebben Jantjes uit Meppel en een paar Henkies uit Rotterdam. Een stuk of 300. Maximaal. De rest, misschien wel 38.000 jantjes uit Meppel, die wekelijks in De Kuip zitten wisten ook niets. Zijn dat dan geen echte supporters?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_106434395
quote:
14s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:35 schreef Happel het volgende:

[..]

Was niet de bedoeling dat het op internet kwam. Ik ken jou niet, dus ga je ook niet vertellen van de hoed en de rand.
Prima jongen. Maar loop dan achteraf niet interessant te doen hier dat er tenminste `mensen zijn die dingen doen voor de club´ . Gewoon tof doen van zie ons ff goed bezig zijn. Bang dat anderen met de eer gaan strijken of hun koppies niet in beeld komen? :D
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_106434403
WTF Happel. Ik weet niet wat je probeert te bereiken, maar wat m.i. geef je des te meer aan hoe sommige supporters zich voelen t.o.v. de rest van de supporters. Elite supporters wordt die groep ook wel genoemd :')

Echt waar, dit is echt een hele zielige actie geweest. En dan roep je wel doodleuk dat je niet wilde dat die 'internetsupporters' ( :') ) niet bereikt worden, waarom thé fuck zet je dan een timer neer en ga je hier een beetje lopen viralle om de shit op te stoken..

Nee wat dat betreft zat Gudde helemaal goed met die uitspraak. Je bent een supporter van Feyenoord of je bent het niet, niemand is meer of minder supporter!

NIETS MAAR DAN OOK NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD!
pi_106434409
quote:
19s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:35 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

En ik weet de vorige uitwedstrijd tegen Ajakkes nog, onder Mario Been. De enigste, maar dan ook de enigste die normaal durfden te voetballen was Mokotjo.
Ik 'vrees' wel eens dat Mokotjo zijn plek gaat pakken en El Ahmadi echt hard, echt heel hard, moet gaan knokken om die plaats terug te krijgen...
En anders Leerdam op het middenveld en Mokotjo op RB.
Ja Mokotjo speelde toen best goed en werd toen gewisseld door Been. :')
Toen liep Mokotjo linea recta door naar de kleedkamers.
  donderdag 5 januari 2012 @ 12:40:16 #27
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106434424
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is grotendeels op te vangen. En we zullen zien hoe ajax met de druk om kan gaan. Zeker als in de wedstrijd daarvoor tegen az ook al punten zijn gemorst. Dan wordt het alles of niets voor de neuzen in De Kuip, zeg anders maar dag tegen de CL.

En Feyenoord heeft bewezen er te stáán in de wedstrijden tegen de top 4. Het enige verschil met eerdere wedstrijden tegen az, ajax, psv, twente, is dat de underdogpositie zo langzamerhand is verdwenen en dat er ook echt resultaat wordt verwacht. Nog nèt niet geëist, maar dat is de volgende stap van een club die op de weg terug is.
Ik denk dat je El Ahmadi's rol onderschat, maar goed we gaan het zien.
pi_106434433
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:39 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ja Mokotjo speelde toen best goed en werd toen gewisseld door Been. :')
Toen liep Mokotjo linea recta door naar de kleedkamers.
Ja vind je het heel gek. Vreemd ook dat Mokotjo toen ook tegen (het vertrek) had gestemd.
  Moderator donderdag 5 januari 2012 @ 12:43:46 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_106434535
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik denk dat je El Ahmadi's rol onderschat, maar goed we gaan het zien.
Ik denk dat ik 'm niet overschat, en Mokotjo niet onderschat. Plus dat er nog 10 posities meer zijn.
Maar inderdaad: we gaan het zien.
pi_106434561
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:38 schreef Muto het volgende:

[..]

Ah, er wordt een onderscheid gemaakt in supporters door middel van een iets geheim te houden. We hebben Jantjes uit Meppel en een paar Henkies uit Rotterdam. Een stuk of 300. Maximaal. De rest, misschien wel 38.000 jantjes uit Meppel, die wekelijks in De Kuip zitten wisten ook niets. Zijn dat dan geen echte supporters?
Er waren mensen uit verschillende delen van het land. Limburg, Noord-Brabant, Utrecht, Overijssel, Zeeland etc. Welk punt probeer je te maken?

quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:37 schreef Gert het volgende:
En waarom het überhaupt geheim moest blijven is ook helemaal niemand duidelijk.

Happels commentaar dat ekte supporters wel ingelicht zijn en men geen boodschap heeft aan de interrnetters uit de provincie, geeft wel aan waar de reden gezocht moet worden: zie TT.
Jij maak er van dat alleen de echte supporters zijn ingelicht. Niemand anders. De actie is rondgestuurd en iedereen die het kreeg heeft dat weer doorgestuurd.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:39 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Prima jongen. Maar loop dan achteraf niet interessant te doen hier dat er tenminste `mensen zijn die dingen doen voor de club´ . Gewoon tof doen van zie ons ff goed bezig zijn. Bang dat anderen met de eer gaan strijken of hun koppies niet in beeld komen? :D
Ik constateer een feit. Kankeren op mensen die wel iets ondernemen. Daar zijn veel mensen goed in. Heeft niks met tof doen te maken.
Elite
Tegen TTIP
pi_106434604
quote:
14s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Er waren mensen uit verschillende delen van het land. Limburg, Noord-Brabant, Utrecht, Overijssel, Zeeland etc. Welk punt probeer je te maken?

Dat jij impliciet beweert dat iedereen hier, behalve jij, Jantjes uit Meppel en internetsupporters zijn. Dat wij dus eigenlijk niks voorstellen. Wij zijn nepsupporters en de een paar gasten zijn de echte supporters. Dat tekent de, bijna Amsterdamse, arrogantie van een aantal mede-supporters aan.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_106434632
Trouwens we moeten voor de klassieker nog eerst naar De Koel, hebben we ook al een tijdje niet meer gewonnen. :{
pi_106434648
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:46 schreef Paul-89 het volgende:
Trouwens we moeten voor de klassieker nog eerst naar De Koel, hebben we ook al een tijdje niet meer gewonnen. :{
Daar gaat Guidetti voor zorgen :)
pi_106434680
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:45 schreef Muto het volgende:

[..]

Dat jij impliciet beweert dat iedereen hier, behalve jij, Jantjes uit Meppel en internetsupporters zijn. Dat wij dus eigenlijk niks voorstellen. Wij zijn nepsupporters en de een paar gasten zijn de echte supporters. Dat tekent de bijna Amsterdamse arrogantie van een aantal mede-supporters aan.
fixed
pi_106434694
En als je geen pasje had van de VG dan mocht je er zeker niet bij. Lekker met zijn allen (lees de famous 5%) iets moois doen voor Coen. Wat een decadente mannetjes zijn dat joh.
Als het ze morgen tegenstaat zeker weer het Maasgebouw bestormen? Eigenlijk had de SV zelf een enorme actie op poten moeten zetten.
Groetjes, Ezio.
pi_106434731
quote:
Die Musa is dan toch weg? :P
Groetjes, Ezio.
  Moderator donderdag 5 januari 2012 @ 12:49:38 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_106434736
quote:

Jij maak er van dat alleen de echte supporters zijn ingelicht. Niemand anders. De actie is rondgestuurd en iedereen die het kreeg heeft dat weer doorgestuurd.

En diverse users hier die of een SCC hebben of regelmatig naar De Kuip gaan, wisten het niet.
Potentieel aanwezigen dus, die het met een tellertje op een website moesten doen.

Als de aktie zomaar ineens, zonder die geheimdoenerij van tevoren, was uitgevoerd, dan had bijna iedereen het geweldig gevonden.
Maar door dat kliekjes-gedrag, de insiders onder elkaar, heeft het alle glans verloren.
pi_106434756
quote:
13s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:48 schreef Stokstaart het volgende:
En als je geen pasje had van de VG dan mocht je er zeker niet bij. Lekker met zijn allen (lees de famous 5%) iets moois doen voor Coen. Wat een decadente mannetjes zijn dat joh.
Als het ze morgen tegenstaat zeker weer het Maasgebouw bestormen? Eigenlijk had de SV zelf een enorme actie op poten moeten zetten.
Met SV bedoel je supportersvereniging?
Elite
Tegen TTIP
pi_106434760
Klassieker helemaal uitverkocht.
pi_106434776
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Die Musa is dan toch weg? :P
Als VVV er met CSKA uitkomt deze transferperiode wel ja, maar goed die is ook al maanden zijn goede vorm kwijt.
pi_106434792
quote:
17s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:50 schreef Muto het volgende:
Klassieker helemaal uitverkocht.
Goede zaak, maar zonder uitpubliek is de klassieker echt niks aan.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 5 januari 2012 @ 12:51:21 #42
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_106434796
quote:
Dat het Legioen groter is dan 500 man, misschien? Kijk nou eens naar de reacties hier, Happel. Is het niet veel beter als iedereen positief is over die Groene Haas? En dan wordt er gevraagd om de reden achter de geheimzinnigheid, die jij vervolgens niet geven kunt... dan moet je ook niet raar opkijken als mensen nog bozer worden.
pi_106434832
quote:
14s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Goede zaak, maar zonder uitpubliek is de klassieker echt niks aan.
Als je wint maakt dat opeens geen zak uit.
  donderdag 5 januari 2012 @ 12:52:52 #44
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_106434850
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:49 schreef Gert het volgende:
En diverse users hier die of een SC hebben of regelmatig naar De Kuip gaan, wisten het niet.
Potentieel aanwezigen dus, die het met een tellertje op een website moesten doen.

Als de aktie zomaar ineens, zonder die geheimdoenerij van tevoren, was uitgevoerd, dan had bijna iedereen het geweldig gevonden.
Maar door dat kliekjes-gedrag, de insiders onder elkaar, heeft het alle glans verloren.
Dit dus.
pi_106434896
Ze hadden ook wel een raar logo gekozen, zo'n para groene haas in een dwangbuis, dat schept andere verwachtingen dan een herdenking bijstaan..
pi_106434900
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:49 schreef Gert het volgende:

[..]

En diverse users hier die of een SC hebben of regelmatig naar De Kuip gaan, wisten het niet.

Inderdaad! Als SCC-houder mag je toch wel weten als er een actie opgezet is? En dan nog..... Al kom je nooit in het stadion, vanwege geld of je gezondheid. Een ieder die bij de club betrokken is zou weet mogen hebben van zo'n actie.

Zo hoort het te zijn!
Groetjes, Ezio.
  Moderator donderdag 5 januari 2012 @ 12:55:40 #47
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_106434971
quote:
Dit dus.
Zou doodzonde zijn als daar punten worden gemorst.
Hopelijk is Feyenoord inmiddels zo ver dat ze dat niet laten gebeuren.
pi_106435077
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:55 schreef Gert het volgende:

[..]

Dit dus.
Zou doodzonde zijn als daar punten worden gemorst.
Hopelijk is Feyenoord inmiddels zo ver dat ze dat niet laten gebeuren.
Duurde die winterstop altijd zo belachelijk lang? :(
BFF met GGMM
pi_106435110
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vaak 2e kerstdag of nieuwjaarsdag nog he ;)
Groetjes, Ezio.
pi_106435119
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Elk jaar weer een stukje langer :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')