Wat sla jij toch weer de plank mis, lieve jongen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:07 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ik heb ook blazers van 100 euro, en dat verschil zie je echt niet. Ik koop gewoon wat ik leuk vind en dat anderen pas iets leuk vinden als het pas vanaf 200 euro in de etelage staat, be my guest.
En ik ben niet iemand die zich iets van anderen aantrekt; stel meningen wel op prijs, zolang het op een normale manier gebeurt.
Leandra denkt dat ze leuk is, maar zij is zo'n apres ski kutje die zelfs met een shirt van zeeman van 5 euro al te neuken is, dus waar die verwaande mond vandaan komt is mij een groot raadsel
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:07 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ik heb ook blazers van 100 euro, en dat verschil zie je echt niet. Ik koop gewoon wat ik leuk vind en dat anderen pas iets leuk vinden als het pas vanaf 200 euro in de etelage staat, be my guest.
En ik ben niet iemand die zich iets van anderen aantrekt; stel meningen wel op prijs, zolang het op een normale manier gebeurt.
Leandra denkt dat ze leuk is, maar zij is zo'n apres ski kutje die zelfs met een shirt van zeeman van 5 euro al te neuken is, dus waar die verwaande mond vandaan komt is mij een groot raadsel
Dat geloof ik dan weer meteen, voor 100 euro haal je nog niet eens iets bij de H&M.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:07 schreef mikemareen het volgende:
Ik heb ook blazers van 100 euro, en dat verschil zie je echt niet.
...
Had ik laatst ook gedaan, hadden ze m'n hele kostuum in het volgende model vermaakt:quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Je kan je pantalon voor een tientje wel iets groter laten maken bij van die Koreaanse zaakjes. Laatst ook eens gedaan en het ziet er goed uit.
....
W00T!!!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:58 schreef Leandra het volgende:
Ja, in de broek van een kostuum van ¤ 30,= naar een chique tent.... La Place?
hij bedoelde vuilniszakquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:29 schreef Endymion9 het volgende:
OF het al gezegd is geen idee: Maar dat jasje dat je hebt gekocht is bij lange na niet een Blazer.
Dat ziet er totaal anders uit!
Laat de verschillen eens zien voor me, wijsneusquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:29 schreef Endymion9 het volgende:
[ afbeelding ]
OF het al gezegd is geen idee: Maar dat jasje dat je hebt gekocht is bij lange na niet een Blazer.
hehe, zegt het mannetje met een plastic kostuum van 30 ekkies! proest!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:35 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Laat de verschillen eens zien voor me, wijsneus
Dat ziet er niet uit man. Als jullie dat mooi vinden zijn jullie echt smakeloos!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:29 schreef Endymion9 het volgende:
[ afbeelding ]
Met dat pak neuk ik alle lekkere wijven in da club.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:31 schreef Lesnar het volgende:
30 euro mang, doe normaal. De grap is er nu wel vanaf. TS moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Als hij met dat flitsende kostuum en afgedragen schoenen komt binnenlopen pissen mensen in hun broek van het lachen.
Zolang je maar vooraf betaalt boeit het die meisjes niet zo wat je draagt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:42 schreef mikemareen het volgende:
Met dat pak neuk ik alle lekkere wijven in da club.
Simpele zielen die zeuren over dat het zo goedkoop is lopen zelf in de meeste trieste kleding.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Mijn god, zijn jullie nu nog niet uitgetrolled?
Dat ik 45 ben had je allang kunnen weten, dat staat ook gewoon in m'n fobo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:42 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Met dat pak neuk ik alle lekkere wijven in da club.
Dat die niet in dit topic zitten, zoals een 45 jarige verschrompelde bejaarde als leandra, daar kan ik niks aan doen.
Overigens: 45 jaar en dan zo triest reageren telkens?
Moet jij niet de kinderen van school halen of strijken?
Ik heb nu dit pak aanquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Simpele zielen die zeuren over dat het zo goedkoop is lopen zelf in de meeste trieste kleding.
Gaarne jullie foto's om te laten zien dat jullie wel verstand van mooie en vooral dure kleding hebben.
Leandra en Lienekien, beginnen jullie?
Wie zegt dat mooie kleding duur moet zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Simpele zielen die zeuren over dat het zo goedkoop is lopen zelf in de meeste trieste kleding.
Gaarne jullie foto's om te laten zien dat jullie wel verstand van mooie en vooral dure kleding hebben.
Jij wil in een pak lopen. Een pak is om een bepaalde uitstraling te hebben en die uitstraling doe je teniet als je dan een postorderuitverkooppak draagt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef mikemareen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |