Laat de verschillen eens zien voor me, wijsneusquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:29 schreef Endymion9 het volgende:
[ afbeelding ]
OF het al gezegd is geen idee: Maar dat jasje dat je hebt gekocht is bij lange na niet een Blazer.
Dat ziet er totaal anders uit!
hehe, zegt het mannetje met een plastic kostuum van 30 ekkies! proest!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:35 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Laat de verschillen eens zien voor me, wijsneus
Dat ziet er niet uit man. Als jullie dat mooi vinden zijn jullie echt smakeloos!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:29 schreef Endymion9 het volgende:
[ afbeelding ]
OF het al gezegd is geen idee: Maar dat jasje dat je hebt gekocht is bij lange na niet een Blazer.
Dat ziet er totaal anders uit!
Met dat pak neuk ik alle lekkere wijven in da club.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:31 schreef Lesnar het volgende:
30 euro mang, doe normaal. De grap is er nu wel vanaf. TS moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Als hij met dat flitsende kostuum en afgedragen schoenen komt binnenlopen pissen mensen in hun broek van het lachen.
Zolang je maar vooraf betaalt boeit het die meisjes niet zo wat je draagt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:42 schreef mikemareen het volgende:
Met dat pak neuk ik alle lekkere wijven in da club.
Simpele zielen die zeuren over dat het zo goedkoop is lopen zelf in de meeste trieste kleding.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Mijn god, zijn jullie nu nog niet uitgetrolled?
Dat ik 45 ben had je allang kunnen weten, dat staat ook gewoon in m'n fobo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:42 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Dat die niet in dit topic zitten, zoals een 45 jarige verschrompelde bejaarde als leandra, daar kan ik niks aan doen.
Overigens: 45 jaar en dan zo triest reageren telkens?
Moet jij niet de kinderen van school halen of strijken?
Ik heb nu dit pak aanquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Simpele zielen die zeuren over dat het zo goedkoop is lopen zelf in de meeste trieste kleding.
Gaarne jullie foto's om te laten zien dat jullie wel verstand van mooie en vooral dure kleding hebben.
Leandra en Lienekien, beginnen jullie?
Wie zegt dat mooie kleding duur moet zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Simpele zielen die zeuren over dat het zo goedkoop is lopen zelf in de meeste trieste kleding.
Gaarne jullie foto's om te laten zien dat jullie wel verstand van mooie en vooral dure kleding hebben.
Jij wil in een pak lopen. Een pak is om een bepaalde uitstraling te hebben en die uitstraling doe je teniet als je dan een postorderuitverkooppak draagt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ik neuk ze liever met mijn lul.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:42 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Deze man weet wat smaak is, een mooi shiny colbertje met eenzelfde kleur broek. Dit ziet er zeer chique uit, ik zou graag willen weten waar je deze hebt gekocht, het lijkt mij namelijk fantastisch om ook zo'n mooi pak te kunnen dragen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik heb nu dit pak aan
[ afbeelding ]
En jij?
(kan zijn dat ik wat traag reageer. Word steeds lastig gevallen door chickies die niet van me af kunnen blijven)
Hoe zit dat met statische elektriciteit?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik heb nu dit pak aan
[ afbeelding ]
En jij?
(kan zijn dat ik wat traag reageer. Word steeds lastig gevallen door chickies die niet van me af kunnen blijven)
Topkeuze! Terecht dat ze aan je zitten btw. Kijk je uit dat je niet uitglijdt van hun druppelkutjes?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik heb nu dit pak aan
[ afbeelding ]
En jij?
Ik niet. Heb rubbere zolen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe zit dat met statische elektriciteit?
Gaat dat nog een beetje of zit je te shaken als een epilepsiepatient?
Ha, schoenen met rubberen zolen passen inderdaad wel bij zo'n pakquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik niet. Heb rubbere zolen.
Maar die chicks op mijn schoot bewegen wel wat aritmisch
Dat valt me weer tegen, ik had bij zo'n stijlvolle combinatie schoenen met leren zolen verwachtquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Neuh... heeft geen zin, is echt voor mij verspilde moeite om te doenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:35 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Laat de verschillen eens zien voor me, wijsneus
Je hebt stijl of je hebt geen stijl. JWZquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ha, schoenen met rubberen zolen passen inderdaad wel bij zo'n pak
Wat weet jij er nou van.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat valt me weer tegen, ik had bij zo'n stijlvolle combinatie schoenen met leren zolen verwacht![]()
Ander muziekje opzetten?
Wacht even, dan haal ik eerst even de scheermesjes weg.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:01 schreef Lesnar het volgende:
ik zou dat pak wel willen hebben en vervolgens in de badkamer in een foetushouding gaan liggen.
Rubberen zolen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rubberen zolen!zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |