Ik neuk ze liever met mijn lul.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:42 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Met dat pak neuk ik alle lekkere wijven in da club.
Deze man weet wat smaak is, een mooi shiny colbertje met eenzelfde kleur broek. Dit ziet er zeer chique uit, ik zou graag willen weten waar je deze hebt gekocht, het lijkt mij namelijk fantastisch om ook zo'n mooi pak te kunnen dragen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik heb nu dit pak aan
[ afbeelding ]
En jij?
(kan zijn dat ik wat traag reageer. Word steeds lastig gevallen door chickies die niet van me af kunnen blijven)
Hoe zit dat met statische elektriciteit?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik heb nu dit pak aan
[ afbeelding ]
En jij?
(kan zijn dat ik wat traag reageer. Word steeds lastig gevallen door chickies die niet van me af kunnen blijven)
Topkeuze! Terecht dat ze aan je zitten btw. Kijk je uit dat je niet uitglijdt van hun druppelkutjes?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik heb nu dit pak aan
[ afbeelding ]
En jij?
Ik niet. Heb rubbere zolen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe zit dat met statische elektriciteit?
Gaat dat nog een beetje of zit je te shaken als een epilepsiepatient?
Ha, schoenen met rubberen zolen passen inderdaad wel bij zo'n pakquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik niet. Heb rubbere zolen.
Maar die chicks op mijn schoot bewegen wel wat aritmisch
Dat valt me weer tegen, ik had bij zo'n stijlvolle combinatie schoenen met leren zolen verwachtquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Neuh... heeft geen zin, is echt voor mij verspilde moeite om te doenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:35 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Laat de verschillen eens zien voor me, wijsneus
Je hebt stijl of je hebt geen stijl. JWZquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ha, schoenen met rubberen zolen passen inderdaad wel bij zo'n pak
Wat weet jij er nou van.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat valt me weer tegen, ik had bij zo'n stijlvolle combinatie schoenen met leren zolen verwacht![]()
Ander muziekje opzetten?
Wacht even, dan haal ik eerst even de scheermesjes weg.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:01 schreef Lesnar het volgende:
ik zou dat pak wel willen hebben en vervolgens in de badkamer in een foetushouding gaan liggen.
Rubberen zolen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rubberen zolen!zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Van schoenen met leren zolen?quote:
http://www.racewinkel.nl/(...)akers_Half_hoog.htmlquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dat zijn geen rubbere zolen. Bespaar je mijn grollen!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rubberen zolen!zoiets?
Da's veel te hip. Je moet iets met meer klasse hebben, een mooie nette schoen. Meer iets in deze richting:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is pas stijl, je ziet het verschil ook niet met van bommelsquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:06 schreef DonJames het volgende:
[..]
Da's veel te hip. Je moet iets met meer klasse hebben, een mooie nette schoen. Meer iets in deze richting:
[ afbeelding ]
Nu begin ik wel geil te worden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:06 schreef DonJames het volgende:
[..]
Da's veel te hip. Je moet iets met meer klasse hebben, een mooie nette schoen. Meer iets in deze richting:
[ afbeelding ]
Alleen homooooootjes zien dat en die komen niet in de club waar TS zijn Svetlana's koopt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:08 schreef Lesnar het volgende:
dat is pas stijl, je ziet het verschil ook niet met van bommels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |