Ik ben benieuwd of hij nog dieper kan zinken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar dat boeit me niet zo. De stupiditeit en kleinzerigheid des te meer.
Ja op die onderdelen scoort hij ook goed.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar dat boeit me niet zo. De stupiditeit en kleinzerigheid des te meer.
Nee, die broek houdt lucht vast...die blijft drijven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij nog dieper kan zinken.
Die broek is trouwens ook niet in de zomer te dragenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, die broek houdt lucht vast...die blijft drijven.
het was geen grap losertje, het waren feiten hahahahahquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ZO HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HILARISCH MAN!!!!!!!! EINZ! DIE GRAP WAS GELUKKIG NOG NIET GEMAAKT!
HAHAHAHAHA GOEIE GRAP MANG!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, die broek houdt lucht vast...die blijft drijven.
Zelfs daar komt je smakeloosheid bovendrijven; in de traditionele Italiaanse keuken mag vis niet met kaas gecombineerd worden....quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:45 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Kaas en vis is een prima combi!
Ik heb het over je kut, kutquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs daar komt je smakeloosheid bovendrijven; in de traditionele Italiaanse keuken mag vis niet met kaas gecombineerd worden....
Inclusief jou, precies 30!quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar kopkaas daarintegen lust hij pap van!
Hij moet toch ergens die 30¤ mee verdienen...
Zeg TS, hoeveel mannen heb je af moeten werken achter CS om dit pak te kunnen kopen?
Waarschijnlijk trek ik de broek alleen aan als ik een keer uit ga in een chique tent. Het colbert kan altijd ook over een spijkerbroek bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:44 schreef the85mc het volgende:
Geniaal topic
Naar wat voor gelegenheid wil je dit pak aantrekken? Travellers wedding? Dan moet je wel oppassen dat je niet overdressed en te classy bent..
Even serieus. Als ik een man was, en ik zou op chique willen naar een bepaalde gelegenheid, dan zou ik me in een goedkoop pak erg ongemakkelijk voelen. Want reken maar dat de andere heren die in pak zijn wel herkennen dat jij goedkoop spul aan hebt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:53 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk trek ik de broek alleen aan als ik een keer uit ga in een chique tent. Het colbert kan altijd ook over een spijkerbroek bijvoorbeeld.
Moet jij je neusje niet even poederen, schat?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:58 schreef Leandra het volgende:
Ja, in de broek van een kostuum van ¤ 30,= naar een chique tent.... La Place?
Circus Renzquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:58 schreef Leandra het volgende:
Niet alleen andere mannen, vrouwen nog veel beter.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Even serieus. Als ik een man was, en ik zou op chique willen naar een bepaalde gelegenheid, dan zou ik me in een goedkoop pak erg ongemakkelijk voelen. Want reken maar dat de andere heren die in pak zijn wel herkennen dat jij goedkoop spul aan hebt.
Ik heb ook blazers van 100 euro, en dat verschil zie je echt niet. Ik koop gewoon wat ik leuk vind en dat anderen pas iets leuk vinden als het pas vanaf 200 euro in de etelage staat, be my guest.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Even serieus. Als ik een man was, en ik zou op chique willen naar een bepaalde gelegenheid, dan zou ik me in een goedkoop pak erg ongemakkelijk voelen. Want reken maar dat de andere heren die in pak zijn wel herkennen dat jij goedkoop spul aan hebt.
Wat sla jij toch weer de plank mis, lieve jongen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:07 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ik heb ook blazers van 100 euro, en dat verschil zie je echt niet. Ik koop gewoon wat ik leuk vind en dat anderen pas iets leuk vinden als het pas vanaf 200 euro in de etelage staat, be my guest.
En ik ben niet iemand die zich iets van anderen aantrekt; stel meningen wel op prijs, zolang het op een normale manier gebeurt.
Leandra denkt dat ze leuk is, maar zij is zo'n apres ski kutje die zelfs met een shirt van zeeman van 5 euro al te neuken is, dus waar die verwaande mond vandaan komt is mij een groot raadsel
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:07 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ik heb ook blazers van 100 euro, en dat verschil zie je echt niet. Ik koop gewoon wat ik leuk vind en dat anderen pas iets leuk vinden als het pas vanaf 200 euro in de etelage staat, be my guest.
En ik ben niet iemand die zich iets van anderen aantrekt; stel meningen wel op prijs, zolang het op een normale manier gebeurt.
Leandra denkt dat ze leuk is, maar zij is zo'n apres ski kutje die zelfs met een shirt van zeeman van 5 euro al te neuken is, dus waar die verwaande mond vandaan komt is mij een groot raadsel
Dat geloof ik dan weer meteen, voor 100 euro haal je nog niet eens iets bij de H&M.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:07 schreef mikemareen het volgende:
Ik heb ook blazers van 100 euro, en dat verschil zie je echt niet.
...
Had ik laatst ook gedaan, hadden ze m'n hele kostuum in het volgende model vermaakt:quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Je kan je pantalon voor een tientje wel iets groter laten maken bij van die Koreaanse zaakjes. Laatst ook eens gedaan en het ziet er goed uit.
....
W00T!!!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:58 schreef Leandra het volgende:
hij bedoelde vuilniszakquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:29 schreef Endymion9 het volgende:
OF het al gezegd is geen idee: Maar dat jasje dat je hebt gekocht is bij lange na niet een Blazer.
Dat ziet er totaal anders uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |