Inmiddels. Al zijn de kosten zonder dat je precies weet waar je het halen moet (leek) en laten doen, nog steeds niet in verhouding met de waarde van een gemiddelde Citroen uit die tijd. Of hij moet in concoursstaat zijn. Maar dan koop je er nog steeds in waarde geen Fiat 500 voor. 2e hands.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:06 schreef 2cv het volgende:
Dus het is inmiddels een broodje-aap verhaal.
Nou neequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:10 schreef Gokhan03 het volgende:
"Is je auto nou alweer kapot? Hij zit elke keer weer in de garage"
Domme kut, jaarlijkse APK moet iedereen ondergaan
Als je niet weet waar je dingen halen moet is alles duur. En in verhouding ? Wie bepaalt of iets in verhouding is ?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Inmiddels. Al zijn de kosten zonder dat je precies weet waar je het halen moet (leek) en laten doen, nog steeds niet in verhouding met de waarde van een gemiddelde Citroen uit die tijd. Of hij moet in concoursstaat zijn. Maar dan koop je er nog steeds in waarde geen Fiat 500 voor. 2e hands.
Lekker makkelijk lullenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je dingen halen moet is alles duur. En in verhouding ? Wie bepaalt of iets in verhouding is ?
Jij ook, jij komt plotseling met 'vroeger' aanzetten.quote:
Ja hoi.quote:anyway, ik vind 50 wel een 3e versnelling waard. de auto is een stuk responsiever indien nodig, remt beter af op de motor. dat soort dingen.
Is dat niet zo dan? Tenminste, op de langere termijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:22 schreef Faxie het volgende:
Wankelmotoren kosten veel aan onderhoud, en zo nog een paar
Hoi,quote:Op zaterdag 7 januari 2012 08:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja hoi.
Zet hem dan in zn 2 zou ik zeggen.
Doei!
Thnx, maar niet te serieus hè? ik zat vosss een beetje te klierenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gewoon 50 in z'n 3, dan loopt de motor lekker, is 'ie zuinig en kun je goed afremmen op de motor en optrekken. Zuinigheid zit 'm in de constantheid van je gas.
Net als "80 in zn 5"quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ach nog een leuke. Iemand vroeg mij bij hoeveel toeren ik schakelde normaal. Ik zeg meestal tussen de 3500 en 4000 toeren, maargoed dat ligt er ook aan in welke auto en mijn bui. Hij helemaal verbaast: "Maar dat is toch helemaal niet zuinig?!".
Ik rijd in de auto van mijn ouders zuiniger dan mijn vader, ik rijd overal vlot door en hij het tegenover gestelde. Gewoon veel uit laten rollen als het kan, dat scheelt pas (ook voor je remmen). Doe ik in mijn eigen auto's ook.
Doet me denken aan dit:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:13 schreef valek het volgende:
Ik hoorde gisteren een verhaal van mijn collega. Bij het bedrijf waar hij eerst werkt was een man die altijd sterke verhalen vertelde en het zelf ook nog geloofde. Hij reed een keer langs een akker waar een tractor vast zat in de modder. Hij heeft met zijn auto die tractor uit de modder getrokken.
ik heb het bij verschillende auto's getest, maar 50 / 60 in zijn 5 is altijd zuiniger dan in zijn 3.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gewoon 50 in z'n 3, dan loopt de motor lekker, is 'ie zuinig en kun je goed afremmen op de motor en optrekken. Zuinigheid zit 'm in de constantheid van je gas.
Heb jij geen manometer in je schoen dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
Maar hoe zit het nou met bandenspanning? Kan je die controleren door een trap tegen het wiel te geven?
Hoi!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:51 schreef powerflux het volgende:
[..]
Hoi,
mag de 4 ook voor gewoon cruisen in de 50? want dat doe ik soms.
oh, en 90 in z'n 2 kan 'ie trouwens ook. zegt de fabriek. maar ik vond 85 al wel goed.
tjeetje, wat een keuzes allemaal![]()
Groetjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |