Nieuw bumper halen op de sloop = paar tientjes?quote:Voorbumper kapot (na aanrijding)
Tientje op de sloop?quote:Linkerkoplamp kapot (na aanrijding)
Fan repareren/vervangen = max paar tientjesquote:Radiatorfan draait niet waardoor hij te warm kan worden
Boeiendquote:Rondom aardig wat deukjes en butsen.
Rubbertjes vervangen = 5 euro?quote:Bestuurdersportier tocht een beetje bij hoge snelheden
Grootste kostenpost. Toch al snel een 300 euro samen.quote:Voorbanden zijn dusdanig kaal dat ze vervangen moeten worden voor apk
Als je toch op de sloop bent..... Anders kost het een nieuwe middendemper + einddemper je een 140 euro. Nieuw.quote:Uitlaat is reeds diverse malen dichtgelast en zal in zijn geheel vervangen moeten worden.
Defect..... wat is er defect? Zekering nagekeken? Motortje vervangen voor een tientje??quote:Elektrisch raam aan bijrijderskant is defect.
met dit verschil dat je van die auto niet weet wat hij heeft en wat je kan verwachten op korte termijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:15 schreef BounceHill het volgende:
Als ik even snel reken:
Koplamp: 30
Bumper: 70
Complete uitlaat incl. cat: 320
Radiatorfan: 110
Banden: 80
Totaal ruim 600 euro, de deukjes en het defecte elektische raam (kunstof blokje afgebroken, niet los te krijgen/maken van een compleet ruitmechanisme) neem ik dan voor lief.
Ik zit er over te twijfelen om hetzelfde model auto terug te kopen, hiervoor zal ik ongeveer 1400 euro uit moeten trekken, als ik nu nog pakweg 500 euro terugkrijg voor deze auto dan vind ik het de investering wel waard.
Hetzelfde model is dus ook oud. Zal dus ook de nodige mankementen hebben/krijgen. Als jouw auto motorisch in orde is en er geen problemen zijn met doorgeroeste dragende onderdelen zou ik 'm opknappen. Weekendje sleutelen en je bent er weer een tijd vanaf.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:15 schreef BounceHill het volgende:
Als ik even snel reken:
Koplamp: 30
Bumper: 70
Complete uitlaat incl. cat: 320
Radiatorfan: 110
Banden: 80
Totaal ruim 600 euro, de deukjes en het defecte elektische raam (kunstof blokje afgebroken, niet los te krijgen/maken van een compleet ruitmechanisme) neem ik dan voor lief.
Ik zit er over te twijfelen om hetzelfde model auto terug te kopen, hiervoor zal ik ongeveer 1400 euro uit moeten trekken, als ik nu nog pakweg 500 euro terugkrijg voor deze auto dan vind ik het de investering wel waard.
Wat dacht je van terug gaan naar waar je die grote beurt hebt laten doen.quote:
Als je een auto kapot terug krijgt na een beurt...dan ga je toch verhaal halen bij die garage? Ik bedoel als zij het slopen moeten ze het ook maken in principe.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |