quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kun je ook véél beter op FOK! doen.
Wie stond er op 1 toen jij geboren werd?
Ik kan niet meer slapenquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:47 schreef Toekito het volgende:
![]()
Heb gisteren een brief van het Erasmus MC gekregen omdat ook mijn ICD een probleem zou kunnen hebben.
[..]
[..]
Heb Erasmus maar even gemaild daar er niemand opneemt daar.[ afbeelding ]
er staat toch dat je gebeld gaat wordenquote:In aanvulling op de brief, die 4 of 5 januari thuis wordt bezorgd, zullen de cardiologen alle patiënten binnen twee weken bellen. In het gesprek ontvangen de ICD-dragers een nadere toelichting. Ook wordt dan een afspraak gepland voor de controle in het ziekenhuis.
Sjewel, maar ze kunnen er vanuit gaan dat mensen zich kapot schrikken (handig met een kapotte ICDquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
er staat toch dat je gebeld gaat worden
fijn! Ze sturen me al ruim een jaar weg met een kabelbreukje en nu komt dit naar voren. Wil gewoon nu geholpen worden. Niet als het te laat is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
Ik zou er ook alleen maar erg ongeduldig van wordenquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
fijn! Ze sturen me al ruim een jaar weg met een kabelbreukje en nu komt dit naar voren. Wil gewoon nu geholpen worden. Niet als het te laat is.
dat snap ik, maar zo werkt het niet natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Sjewel, maar ze kunnen er vanuit gaan dat mensen zich kapot schrikken (handig met een kapotte ICD) en zelf gaan bellen. Dan is het raar dat er niemand opneemt, toch?
De eerste was zit er al in en ik zit aan mijn ontbijtquote:
En ze hebben geen secretaresse?quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
dat snap ik, maar zo werkt het niet natuurlijk
die cardiologen zitten niet de hele dag aan het buro te wachten tot er iemand gaat bellen...
succes met de komende frustraties..
zo'n ding heeft een kameraad van mij ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:47 schreef Toekito het volgende:
![]()
Heb gisteren een brief van het Erasmus MC gekregen omdat ook mijn ICD een probleem zou kunnen hebben.
[..]
[..]
Heb Erasmus maar even gemaild daar er niemand opneemt daar.
[ afbeelding ]
Oeh, die cruesliquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:13 schreef Muck het volgende:
[..]
De eerste was zit er al in en ik zit aan mijn ontbijt
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
en die kan antwoord geven op de vraag?quote:
Beter dan Captain Jack.quote:
ohh!! kjuuut!quote:
Ik ben zo blij dat ik dat nog niet mee heb gemaaktquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo'n ding heeft een kameraad van mij ook![]()
en ik heb het ook al een keertje zien werken
Jaquote:
Duran Duran The reflexquote:
iemand gaf hem een klap op zijn rug en daar reageerde dat ding opquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik dat nog niet mee heb gemaakt
Die heb ik idd ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik dat nog niet mee heb gemaakt
[..]
Ja
Deze is ook zoooo lekker: [ afbeelding ]
de top 40 was er nog niet toen ik ben geborenquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:20 schreef Solique het volgende:
Die van mij is te erg. Kan niet luisteren op werk, maar rap zegt genoeg
Ik heb per ongeluk recht op TJ's kastje gemeptquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iemand gaf hem een klap op zijn rug en daar reageerde dat ding op
ik kon het hebben!quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk recht op TJ's kastje gemept
Hij was aan het klieren en ik wilde op zijn arm stompen, maar hij draaide zich net naar me toe
Dat duurt nog zeker 9 maanden dan ja...quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:31 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje heeft meisjesbuikpijn
voorlopig geen minibar
tnx.. die heb ik nodig!quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat duurt nog zeker 9 maanden dan ja...
* MaleDuck geeft warme kruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |