Beter dan Captain Jack.quote:
ohh!! kjuuut!quote:
Ik ben zo blij dat ik dat nog niet mee heb gemaaktquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo'n ding heeft een kameraad van mij ook![]()
en ik heb het ook al een keertje zien werken
Jaquote:
Duran Duran The reflexquote:
iemand gaf hem een klap op zijn rug en daar reageerde dat ding opquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik dat nog niet mee heb gemaakt
Die heb ik idd ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik dat nog niet mee heb gemaakt
[..]
Ja
Deze is ook zoooo lekker: [ afbeelding ]
de top 40 was er nog niet toen ik ben geborenquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:20 schreef Solique het volgende:
Die van mij is te erg. Kan niet luisteren op werk, maar rap zegt genoeg
Ik heb per ongeluk recht op TJ's kastje gemeptquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iemand gaf hem een klap op zijn rug en daar reageerde dat ding op
ik kon het hebben!quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk recht op TJ's kastje gemept
Hij was aan het klieren en ik wilde op zijn arm stompen, maar hij draaide zich net naar me toe
Dat duurt nog zeker 9 maanden dan ja...quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:31 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje heeft meisjesbuikpijn
voorlopig geen minibar
tnx.. die heb ik nodig!quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat duurt nog zeker 9 maanden dan ja...
* MaleDuck geeft warme kruik
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:34 schreef Muck het volgende:
When are you gonna come down
When are you going to land
I should have stayed on the farm
I should have listened to my old man
Aleve feminaxquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tnx.. die heb ik nodig!
ibuprofen er in en gaaaaan![]()
Ken je klassiekersquote:
ohja.. die heb ik ook nog..quote:
Ze zijn best duur, maar werken wel topquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohja.. die heb ik ook nog..
naja .. voorstraks dan maar..
quote:
ok... * MaleDuck geeft ook nog maar een warm pitten kussenquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tnx.. die heb ik nodig!
ibuprofen er in en gaaaaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |