abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 januari 2012 @ 09:27:09 #76
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_106428925
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 09:22 schreef SeLang het volgende:
Op zich is het ook niet zo'n onredelijke aanname dat als er s'nachts iemand in je tuin loopt te rotzooien dat de kans 99,9% is dat die weinig goeds in de zin heeft. In gevaarlijke landen zoals Z.A. krijg je dan het voordeel van de twijfel als je daarop gaat schieten. In NL uiteraard niet.
In Zuid-Afrika sterven ook gemiddeld de meeste mensen ter wereld door neergeschoten te worden.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 5 januari 2012 @ 09:30:45 #77
78918 SeLang
Black swans matter
pi_106429012
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 09:27 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

In Zuid-Afrika sterven ook gemiddeld de meeste mensen ter wereld door neergeschoten te worden.
Daarom inderdaad

Ik zou haar doen :P
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_106429030
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 07:27 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

nee? Hoe anders krijg je het dan? 20 jaar werken in een kolenmijn kan ook :')
Of een Irak veteraan van begin 20 die toevallig wat verarmd uranium (munitie) heeft ingeademd, dan ben je er ook zo.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  donderdag 5 januari 2012 @ 09:34:11 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106429069
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 00:14 schreef kontknager het volgende:

[..]

Ja 1x tegenover die 10 incidenten in Amerika ;)
En bijna 20 x zoveel inwoners in de VS... Dus dan stelt die 10x vaker nog niets voor.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_106429087
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 09:30 schreef SeLang het volgende:

[..]

Daarom inderdaad

[ afbeelding ]

Ze is wel een beetje een slonzig type :P
  donderdag 5 januari 2012 @ 09:35:45 #81
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_106429097
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 09:30 schreef SeLang het volgende:

[..]

Daarom inderdaad

[ afbeelding ]

Net Ma Dalton. O+
pi_106429106
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:57 schreef kontknager het volgende:

Verkrachting heb je zelf in de hand. Als je hard genoeg schreeuwt dan zullen de buren de politie bellen.
Precies. En jij ben als resultaat van je moeders verkrachting toch ook best goed terecht gekomen? Nou dan!
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_106429457
Jammer dat ze die andere held ook niet overhoop heeft geschoten.
pi_106429605
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 09:54 schreef Truffelvarken het volgende:
Jammer dat ze die andere held ook niet overhoop heeft geschoten.
Die is aangeklaagd voor moord, dat is nog een veel betere straf.
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:03:27 #85
8369 speknek
Another day another slay
pi_106429668
18-jarige moeder waarvan de man al dood is van longkanker, dan weet je gelijk dat het trailertrash is. Maar toch goed gehandeld, eerst nog 911 gebeld voor 'toestemming' dan ingrijpen. Inbraak in je eigen huis is een van de ergste dingen die je kan overkomen, zeker als zo'n man ook nog eens zichtbaar gewapend is (die zal zich dus niet weg laten jagen). Wat mij betreft good riddance en geef die vrouw een lintje.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  † In Memoriam † donderdag 5 januari 2012 @ 10:04:29 #86
230491 Zith
pls tip
pi_106429693
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 09:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

En bijna 20 x zoveel inwoners in de VS... Dus dan stelt die 10x vaker nog niets voor.
Ah, je denkt dat er gemiddeld (per persoon) minder vuurwapengeweld is in de VS als in NL?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:06:25 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_106429756
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 02:32 schreef MakkieR het volgende:
Dat de hulpdienst formeel gezien haar niet kon adviseren, dat vond ik toch wel het meest opmerkelijke van dit artikel. "Meid pak je geweer en knal die klootzak af en om zeker te zijn schiet hem nog een keer in zijn schedel als hij neer is" was mijn advies aan haar mocht ik de telefonist wezen. echt een belachelijk laf antwoord tegen iemand die in nood zit.
911 calls worden opgenomen en beschikbaar gesteld. Mocht die vrouw geen mediaaandacht krijgen en een slechte advocaat hebben, word je als telefoniste ook nog even de bak ingegooid voor medeplichtigheid aan moord. In principe komt dit natuurlijk op hetzelfde neer. 'on the record kan ik niks zeggen, off the record knal die eikel overhoop'.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_106429819
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 00:08 schreef kontknager het volgende:

[..]

Precies, legale wapens zijn een no-go. Schietincidenten op scholen etc. kunnen niet gebeuren als de wapens verboden zijn.

Hier in Nederland is nog NOOIT een schietpartij geweest op een school, JUIST omdat wapens hier verboden zijn.
Are you kidding me?

Volgens mij is er enkele jaren geleden nog een leraar doodgeschoten op een school. Gewoon hier in Nederland met een vuurwapen. Dat dat kan in Nederland.. :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:09:18 #89
8369 speknek
Another day another slay
pi_106429845
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:04 schreef Zith het volgende:

[..]

Ah, je denkt dat er gemiddeld (per persoon) minder vuurwapengeweld is in de VS als in NL?
Hoe zou dat ten tijde van de Schutterij geweest zijn?
pi_106429857
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:08 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Are you kidding me?

Volgens mij is er enkele jaren geleden nog een leraar doodgeschoten op een school. Gewoon hier in Nederland met een vuurwapen. Dat dat kan in Nederland.. :')
Inderdaad.
Moord op het Terra College
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:10:26 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106429886
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:04 schreef Zith het volgende:

[..]

Nee, dat zeg of denk ik niet, ik reageerde puur op de vergelijking 1 schietpartij op een school vs 10 schietpartijen op scholen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_106429941
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 00:25 schreef Loop-y het volgende:

[..]

Het is alleen wel makkelijker als je een wapen bij de supermarkt om de hoek kan halen hè, in Amerika zijn al zoveel incidenten geweest met wapens omdat het gewoon net zo makkelijk te halen valt als een brood. De documentaire 'Bowling for Columbine' van Michael Moore zou ik aanraden, kijken of het dan nog zo 'rechtvaardig' is om een vuurwapen in je nachtkastje te hebben ;)
En als je opgelet had bij die documentaire dan had je ook begrepen dat in Canada in verhouding net zoveel wapens in omloop zijn, maar veel minder incidenten. En dat je niet alleen het wapen bezit kunt veroordelen, maar dat er ook andere redenen zijn voor de hoge mate van agressie in de Amerikaanse maatschappij.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:13:16 #93
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_106429957
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 00:25 schreef Loop-y het volgende:

[..]

Het is alleen wel makkelijker als je een wapen bij de supermarkt om de hoek kan halen hè, in Amerika zijn al zoveel incidenten geweest met wapens omdat het gewoon net zo makkelijk te halen valt als een brood. De documentaire 'Bowling for Columbine' van Michael Moore zou ik aanraden, kijken of het dan nog zo 'rechtvaardig' is om een vuurwapen in je nachtkastje te hebben ;)
Sowieso moet je die hamlap niet geloven met zijn gekleurde docu's.
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:19:01 #94
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_106430086
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:03 schreef speknek het volgende:
18-jarige moeder waarvan de man al dood is van longkanker, dan weet je gelijk dat het trailertrash is. Maar toch goed gehandeld, eerst nog 911 gebeld voor 'toestemming' dan ingrijpen. Inbraak in je eigen huis is een van de ergste dingen die je kan overkomen, zeker als zo'n man ook nog eens zichtbaar gewapend is (die zal zich dus niet weg laten jagen). Wat mij betreft good riddance en geef die vrouw een lintje.
QFT.

Er zijn redenen om vuurwapens niet te legaliseren. Maar dit is een reden om het wel te doen.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_106430404
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 01:00 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Schreef hij achter zijn pc'tje in zijn Zeeman pyama.
Goede sloten een optie? Ze kunnen hier aan de deur morrelen wat ze willen maar binnenkomen doen ze niet.
Trailertrash verhaal derhalve.
een pistoolschot schiet alle sloten kapot. Of ramen. En inbrekers die bij een trailer gaan inbreken ? Beetje dom.
pi_106430479
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 07:27 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

nee? Hoe anders krijg je het dan? 20 jaar werken in een kolenmijn kan ook :')
Andy Kaufmaan was 35 en had nog nooit gerookt. Iedereen kan longkanker krijgen en daaraan doodgaan hoor.
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:41:47 #97
8369 speknek
Another day another slay
pi_106430645
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:31 schreef macca728 het volgende:

[..]

een pistoolschot schiet alle sloten kapot. Of ramen. En inbrekers die bij een trailer gaan inbreken ? Beetje dom.
De meeste inbraken worden in de buurt van de inbreker gepleegd, omdat ze dan beter voorwerk kunnen doen en de ontsnappingsroutes kennen. Het is vrij goed mogelijk dat ze deze vrouw kenden. Overdag inbreken op een vrije dag terwijl er dus waarschijnlijk iemand thuis is, is nogal ballsy. Knappe alleenstaande 18-jarige single-mom is natuurlijk een makkelijk doelwit en wie weet wilden ze er ook nog wel even overheen voordat ze haar vermoorden.
  donderdag 5 januari 2012 @ 10:44:36 #98
8369 speknek
Another day another slay
pi_106430700
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:35 schreef macca728 het volgende:
Andy Kaufmaan was 35 en had nog nooit gerookt. Iedereen kan longkanker krijgen en daaraan doodgaan hoor.
Het overgrote deel komt door roken, maar sowieso is vrijwel iedereen wel 30+, of ze moeten wel heel ongezond geleefd hebben. Dat zou kunnen, want Oklahoma heeft wel een grote mijnindustrie, maar white trash vind ik zelf wel het meest waarschijnlijk.
pi_106431155
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:57 schreef kontknager het volgende:

[..]

Jij vindt dat burgers hier met wapens in huis mogen leven? :x

[..]

Verkrachting heb je zelf in de hand. Als je hard genoeg schreeuwt dan zullen de buren de politie bellen.
Veel Amerikanen wonen nogal in grote huizen met nog veel grotere tuinen ter grote van een klein zeisstaatje in Nederland. Buren horen je dan niet. :') Nette burgers horen juist een gun in huis te hebben omdat het echte tuig er toch wel aan komt of een mooi uniformpje van de overheid krijgt.
pi_106431222
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 00:14 schreef kontknager het volgende:

[..]

Ja 1x tegenover die 10 incidenten in Amerika ;)
Er wonen meer dan 20 X zoveel mensen in Amerika die veel meer wapens hebben. Per saldo alsnog positief volgens je gebrekkige kennis :')
pi_106431320
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 11:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Veel Amerikanen wonen nogal in grote huizen met nog veel grotere tuinen ter grote van een klein zeisstaatje in Nederland. Buren horen je dan niet. :') Nette burgers horen juist een gun in huis te hebben omdat het echte tuig er toch wel aan komt of een mooi uniformpje van de overheid krijgt.
In die regio's wonen de dichtsbijzijnde buren meestal inderdaad een paar kilometer verderop.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_106431329
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 11:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

en al zouden de buren het horen en de politie bellen, die kwam toch te laat, aangezien de vrouw zelf al de politie had gebeld. Respect voor deze vrouw.
  Moderator donderdag 5 januari 2012 @ 11:16:17 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106431595
ja ik wou zeggen, de politie is al onderweg!

lekker belangrijk of die buren ook nog eens bellen :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 5 januari 2012 @ 12:55:43 #104
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_106434972
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 09:23 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Het grappig is juist dat de mededader is opgepakt...en aangeklaagd voor moord _O-

[..]

[..]

Zie hier een interview met deze meid.

http://www.koco.com/mostpopular/30132763/detail.html

Blijkbaar waren die twee mannen al zo'n 20 minuten bezig met aanbellen tot ze besloten om de deur in te trappen.

[..]

Het gebeurde volgens de reporter 'on new years eve, in the middle of the day'. Welke tijdzone zou dat zijn?

[ link | afbeelding ]
Die tweede verdachte krijgt moord in de eerste graad aan zijn broek :')

Achterlijk land :r

Alsof hij wist dat zijn mededader dood zou gaan :') of ook maar iets daartegen kon doen...
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  donderdag 5 januari 2012 @ 12:59:26 #105
354945 dikkebroekzak
pi_106435142
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 09:32 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Of een Irak veteraan van begin 20 die toevallig wat verarmd uranium (munitie) heeft ingeademd, dan ben je er ook zo.
Zelfs dan neemt het een aardig aantal jaar om zich te ontwikkelen.

Of hij was kindsoldaat als 12 jarige :') Dat kan ook
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:07:44 #106
8369 speknek
Another day another slay
pi_106435449
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:55 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Alsof hij wist dat zijn mededader dood zou gaan :') of ook maar iets daartegen kon doen...
Gezien de andere verdachte naar binnen kwam lopen met een mes in zijn hand (volgens haar verhaal), is moord geen gek idee, en had de andere verdachte daar waarschijnlijk ook weet van gehad. Ze klagen je altijd aan voor het zwaarste vergrijp (poging tot moord, subsidiair poging tot doodslag, subsidiair inbraak)

edit: oh het is geen poging maar juist murder, nouja.
pi_106435552
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Gezien de andere verdachte naar binnen kwam lopen met een mes in zijn hand (volgens haar verhaal), is moord geen gek idee, en had de andere verdachte daar waarschijnlijk ook weet van gehad. Ze klagen je altijd aan voor het zwaarste vergrijp (poging tot moord, subsidiair poging tot doodslag, subsidiair inbraak)

Hij wordt aangeklaagd voor moord....op zijn compaan.
Niet voor poging tot moord op die vrouw.

quote:
The rule of felony murder is a legal doctrine in some common law jurisdictions that broadens the crime of murder in two ways. First, when an offender kills accidentally or without specific intent to kill in the course of an applicable felony, what might have been manslaughter is escalated to murder. Second, it makes any participant in such a felony criminally liable for any deaths that occur during or in furtherance of that felony.
http://en.wikipedia.org/wiki/Felony_murder_rule

_O_
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:16:50 #108
354945 dikkebroekzak
pi_106435735
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Je snapt het verhaal niet, neem ik aan?

Hij wordt aangeklaagd voor de moord op zijn kamerraad met de shotgun. Het mes heeft hiermee niks te maken.
― Albert Einstein
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:19:32 #109
354945 dikkebroekzak
pi_106435835
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:10 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Hij wordt aangeklaagd voor moord....op zijn compaan.
Niet voor poging tot moord op die vrouw.

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Felony_murder_rule

_O_
Enge nazi-achtige wet :N
― Albert Einstein
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:26:20 #110
8369 speknek
Another day another slay
pi_106436091
Ja dat vind ik inderdaad ook een wat...eigenaardige wet. Zal wel ingevoerd zijn om mensen die dronken autorijden aan te kunnen klagen als hun bijrijder doodgaat ofzo. Nouja zoals gezegd, geen medelijden met mensen die in een huis van iemand anders inbreken.
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:30:46 #111
354945 dikkebroekzak
pi_106436291
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:26 schreef speknek het volgende:
Ja dat vind ik inderdaad ook een wat...eigenaardige wet. Zal wel ingevoerd zijn om mensen die dronken autorijden aan te kunnen klagen als hun bijrijder doodgaat ofzo. Nouja zoals gezegd, geen medelijden met mensen die in een huis van iemand anders inbreken.
Maar dat ze ook vast moeten zitten voor moord vind ik overdreven extreem.

Deed me eigenlijk denken aan die regel van Hitler waar je familielid ook aangeklaagd kon worden als je verdacht werd van hoogverraad. Want die zou medeweten hebben gehad. Beetje hetzelfde principe, andere omstandigheden, andere toepassing.

Inbraak gelijkstellen aan moord :') Hoe verzin je het toch als Amerikaanse jurist? :N
― Albert Einstein
pi_106436678
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:30 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Maar dat ze ook vast moeten zitten voor moord vind ik overdreven extreem.

Deed me eigenlijk denken aan die regel van Hitler waar je familielid ook aangeklaagd kon worden als je verdacht werd van hoogverraad. Want die zou medeweten hebben gehad. Beetje hetzelfde principe, andere omstandigheden, andere toepassing.

Inbraak gelijkstellen aan moord :') Hoe verzin je het toch als Amerikaanse jurist? :N
nee dan beter hier, waar je agenten kan mishandelen en als inbreker schadevergoeding krijgt....
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:43:07 #113
354945 dikkebroekzak
pi_106436768
Nou als hij werd aangeklaagd voor poging tot mishandeling met dat mes... Was het nog iets...

Maar dit slaat werkelijk waar nergens op.

Als hij wist dat ze een shotgun had, denk ik niet dat ze ingebroken hadden.

Wat mij ontgaat is waarom die vrouw geen waarschuwingsschot had kunnen aflossen. Dat doet de NLse politie al vaker.
― Albert Einstein
pi_106436853
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:43 schreef dikkebroekzak het volgende:
Nou als hij werd aangeklaagd voor poging tot mishandeling met dat mes... Was het nog iets...

Maar dit slaat werkelijk waar nergens op.

Als hij wist dat ze een shotgun had, denk ik niet dat ze ingebroken hadden.

Wat mij ontgaat is waarom die vrouw geen waarschuwingsschot had kunnen aflossen. Dat doet de NLse politie al vaker.
wordt hij niet aangeklaagd omdat zijn maat een wapen had en dat wilde gebruiken ?

Waarom zou de vrouw een waarschuwingsschot geven ? Ze verdedigt zichzelf en ze kan ook denken dat ze alletwee een wapen hebben. Ze werd trouwens bedreigd met het mes staat in het artikel.
pi_106436886
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:43 schreef dikkebroekzak het volgende:

Waarom wel? Je mag daar gewoon gericht schieten op alles wat je huis binnendringt. Prima toch
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:48:01 #116
354945 dikkebroekzak
pi_106436931
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:45 schreef macca728 het volgende:

[..]

wordt hij niet aangeklaagd omdat zijn maat een wapen had en dat wilde gebruiken ?

Waarom zou de vrouw een waarschuwingsschot geven ? Ze verdedigt zichzelf en ze kan ook denken dat ze alletwee een wapen hebben.
zijn maat had geen vuurwapen maar een mes... En dan was het hooguit poging tot mishandrling...

Hij wordt juist aangeklaagd voor de vuurwapenactie van het slachtoffer :') .. Lezen
― Albert Einstein
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:49:48 #117
354945 dikkebroekzak
pi_106436990
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:46 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waarom wel? Je mag daar gewoon gericht schieten op alles wat je huis binnendringt. Prima toch
Ja ik vind dit prima in een land van barbaren zonder rechtssysteem waar de burgers de wet bepalen. Maar mocht er een rechterlijke macht wezen, niet.
― Albert Einstein
pi_106436993
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:48 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

zijn maat had geen vuurwapen maar een mes... En dan was het hooguit poging tot mishandrling...

Hij wordt juist aangeklaagd voor de vuurwapenactie van het slachtoffer :') .. Lezen
Het is natuurlijk voor een deel ook zijn schuld dat zijn maat nou onder de zoden ligt
pi_106437059
quote:

[..]

in het artikel staat niets waar hij voor wordt aangeklaagd.

oh in de link ok.

McKinley said Martin had a 12-inch knife and came toward her.

Read more: http://www.koco.com/news/30132763/detail.html#ixzz1iaUT1Dmm

dan schiet je wel ja of moet je in de lucht schieten ?
pi_106437062
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:49 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Ja ik vind dit prima in een land van barbaren zonder rechtssysteem waar de burgers de wet bepalen. Maar mocht er een rechterlijke macht wezen, niet.
Jij wil zeggen dat wij hier als burgers niet de wet bepalen door middel van een democratie?
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:52:35 #121
354945 dikkebroekzak
pi_106437093
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:49 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het is natuurlijk voor een deel ook zijn schuld dat zijn maat nou onder de zoden ligt
Ja want hij hielp het slachtoffer een vuurwapen te kopen en haar had gecoachd wat ze moest doen :')

Verder had mevrouw he-le-maal geen waarschuwing kunnen afgeven of in de knieen schieten :')
― Albert Einstein
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:53:53 #122
354945 dikkebroekzak
pi_106437147
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:51 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Jij wil zeggen dat wij hier als burgers niet de wet bepalen door middel van een democratie?
wij bepalen de wet niet. Dat doen de wetgrvers. En je kan moeilijk stellen dat ze altijd onze belangen op het hart hebben.

Dus kom mij niet trollen.
― Albert Einstein
pi_106437149
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:52 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Ja want hij hielp het slachtoffer een vuurwapen te kopen en haar had gecoachd wat ze moest doen :')

Verder had mevrouw he-le-maal geen waarschuwing kunnen afgeven of in de knieen schieten :')
nee niet als er iemand met een mes op je afkomt en je in paniek bent.
pi_106437208
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:52 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Als hij niet met zijn vriend had geprobeerd binnen te dringen in haar huis had zijn maat nog geleefd. Dat is hem meer aan te rekenen als haar, zij maakte gebruik van een Amerikaans recht om huis en haard te mogen verdedigen

quote:
Misschien richtte ze wel op zijn knieën, maar miste ze.

[ Bericht 3% gewijzigd door Boris_Karloff op 05-01-2012 14:01:50 ]
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:58:23 #125
354945 dikkebroekzak
pi_106437281
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:53 schreef macca728 het volgende:

[..]

nee niet als er iemand met een mes op je afkomt en je in paniek bent.
ze had 20 minuten de tijd :') _____! gadverdamme om een waarschuwingsschot af te geven..

Ja, echt paniek ! :')
― Albert Einstein
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:59:47 #126
354945 dikkebroekzak
pi_106437328
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:55 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Als hij niet met zijn vriend had geprobeerd binnen te dringen in haar huis had zijn maat nog geleefd. Dat is hem meer aan te rekenen als haar, zij maakte gebruik van een Amerikaans recht om huis en haard te mogen verdedigen

quote:
Misschien richtte ze wel op zijn knieën, maar miste ze.
[/quote]

dan zal dat moeten blijken uit forensisch onderzoek...

En je fuckt met de quotes...
― Albert Einstein
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:04:05 #127
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_106437495
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:55 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Amerika is het ene uiterste, Nederland het andere. Beiden zijn niet goed.

In Nederland zou de man van een vrouw die bij een inbraak door de inbreker wordt doodgeschoten verdacht worden van moord. In Amerika ben je altijd de schuldige wanneer je de inbreker bent, al had je niet eens een pistool Gekke wereld.
The End Times are wild
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:13:40 #128
354945 dikkebroekzak
pi_106437879
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

Amerika is het ene uiterste, Nederland het andere. Beiden zijn niet goed.

In Nederland zou de man van een vrouw die bij een inbraak door de inbreker wordt doodgeschoten verdacht worden van moord. In Amerika ben je altijd de schuldige wanneer je de inbreker bent, al had je niet eens een pistool Gekke wereld.
inderdaad, extremen zijn nooit goed.

Dan maar middelmatigheid. O+
― Albert Einstein
pi_106437936
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:58 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

ze had 20 minuten de tijd :') _____! gadverdamme om een waarschuwingsschot af te geven..

Ja, echt paniek ! :')
Je denkt dat ze muisstil in een hoekje zat en niet even schreeuwde 'Fuck off I have a gun here!'?

Trouwens: Voor de mensen die het niet begrijpen: De mededader/indringer wordt aangeklaagd voor de moord op zijn compaan (de andere indringer). De vrouw wordt nergens voor aangeklaagd.
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:18:08 #130
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106438042
quote:

[..]

Ohja met een mes kan je niemand doden. Iedereen doet het al jaren verkeerd, toch mensen met messen doden terwijl jij nu zegt dat dat helemaal niet kan! :D
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:18:35 #131
354945 dikkebroekzak
pi_106438061
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:15 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Je denkt dat ze muisstil in een hoekje zat en niet even schreeuwde 'Fuck off I have a gun here!'? Dat staat nergens. Ook niet in haar interview met de journalist. Ik beoordeel naar wat ik lees. :*

Trouwens: Voor de mensen die het niet begrijpen: De mededader/indringer wordt aangeklaagd voor de moord op zijn compaan (de andere indringer). De vrouw wordt nergens voor aangeklaagd.
― Albert Einstein
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:21:31 #132
354945 dikkebroekzak
pi_106438189
quote:
12s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:18 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ohja met een mes kan je niemand doden. Iedereen doet het al jaren verkeerd, toch mensen met messen doden terwijl jij nu zegt dat dat helemaal niet kan! :D

:')

Nogmaals.... LEZEN!!!!

Hij wordt niet aangeklaagd voor enige poging maar MOORD met voorbedachte rade ... met een shotgun nota bene. :')

Dat van het slachtoffer :')

Het begrijpend lezen niveau valt weer tegen.
― Albert Einstein
pi_106438201
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:18 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Nouja, als je met een mes op iemand afkomt die een geweer vasthoudt moet je niet raar staan te kijken als je dat gevecht verliest.
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:25:09 #134
354945 dikkebroekzak
pi_106438338
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:21 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Nouja, als je met een mes op iemand afkomt die een geweer vasthoudt moet je niet raar staan te kijken als je dat gevecht verliest.
― Albert Einstein
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:47:26 #135
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106439158
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:21 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

:')

Nogmaals.... LEZEN!!!!

Hij wordt niet aangeklaagd voor enige poging maar MOORD met voorbedachte rade ... met een shotgun nota bene. :')

Dat van het slachtoffer :')

Het begrijpend lezen niveau valt weer tegen.
Als hij de behoefte niet had gehad om mensen te gaan overvallen was hij ook nooit aangeklaagd. Good riddance.
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:50:02 #136
354945 dikkebroekzak
pi_106439262
quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:47 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Als hij de behoefte niet had gehad om mensen te gaan overvallen was hij ook nooit aangeklaagd. Good riddance.
Dus omdat iemand een kleine fout pleegt in zijn leven ... verdient hij de doodstraf of levenslang? :|W
― Albert Einstein
  donderdag 5 januari 2012 @ 14:54:00 #137
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106439425
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:50 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Dus omdat iemand een kleine fout pleegt in zijn leven ... verdient hij de doodstraf of levenslang? :|W
Hij kende de risico's, vervolgens overwoog hij of de negatieve gevolgen erger waren dan de mogelijke positieve gevolgen, hij maakte zijn beslissing zelf.
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:02:24 #138
354945 dikkebroekzak
pi_106439759
quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:54 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Hij kende de risico's, vervolgens overwoog hij of de negatieve gevolgen erger waren dan de mogelijke positieve gevolgen, hij maakte zijn beslissing zelf.
'Hij kende de risico's' .... nou dat vind ik een behoorlijk kortzichtige aanname hoor..

Hoe weet je dat hij niet onder de invloed was van een substantie of mentaal gestoord is? ... dan kende hij iig de risico's niet :{
― Albert Einstein
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:05:47 #139
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_106439898
quote:
4s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ze had ook op de benen kunnen mikken. Dit vind ik toch zinloos geweld!!!!
Reageren terwijl je nog nooit hebt geschoten :')
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_106439936
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:39 schreef Creeg het volgende:

[..]

Hier word je zelf ook opgepakt :')
Voor illegaal wapenbezit dan waarschijnlijk. :+

Het is dat de mannen zelf bewapend waren, maar anders had ze van mij opgepakt mogen worden ja.
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:07:52 #141
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106439978
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:02 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

'Hij kende de risico's' .... nou dat vind ik een behoorlijk kortzichtige aanname hoor..

Hoe weet je dat hij niet onder de invloed was van een substantie of mentaal gestoord is? ... dan kende hij iig de risico's niet :{
Dus omdat hij misschien onder invloed van drugs was hoeft hij niet aangeklaagd te worden? :')
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:08:17 #142
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_106439993
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 00:05 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Als je gewond raakt terwijl JIJ het pistool hebt dan doe je toch echt iets fout.
Heb je er nooit aan gedacht dat ook kleine kinderen het wapen in de hand kunnen hebben nadat ze het hebben gevonden in huis?
Krekker is de bom!
pi_106440016
In de US terecht. De reden dat het hier onterecht is, is dat vuurwapenbezit i.h.a. niet is toegestaan. En terecht als je kijkt naar wat legalisering van die zooi teweegbrengt; dan liever dat er een paar inbrekers niet worden doodgeschoten door hun slachtoffers.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:10:12 #144
354945 dikkebroekzak
pi_106440064
quote:
8s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:07 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dus omdat hij misschien onder invloed van drugs was hoeft hij niet aangeklaagd te worden? :')
Dat staat er niet... Jij beweerde dat hij de risico's kende en overwoog... En dat weet je gewoon niet...

Aansteller... :{w
― Albert Einstein
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:12:52 #145
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106440163
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:10 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Dat staat er niet... Jij beweerde dat hij de risico's kende en overwoog... En dat weet je gewoon niet...

Aansteller... :{w
Oh dus omdat iemand niet weet of iets strafbaar is of niet moet hij niet gearresteerd worden?
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:13:50 #146
354945 dikkebroekzak
pi_106440189
quote:
5s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:08 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Heb je er nooit aan gedacht dat ook kleine kinderen het wapen in de hand kunnen hebben nadat ze het hebben gevonden in huis?
ja een baby die een shotgun pakt... Die langer is zijn hele lichaam :')

Daarna volgt de anti-tankwapen natuurlijk 8-)
― Albert Einstein
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:15:04 #147
354945 dikkebroekzak
pi_106440224
quote:
8s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:12 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Oh dus omdat iemand niet weet of iets strafbaar is of niet moet hij niet gearresteerd worden?
Dat staat er ook niet... dat maak jij ervan.

Of je kan niet lezen of je bent gewoon een vieze troll....
― Albert Einstein
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:22:20 #148
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106440428
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:15 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Dat staat er ook niet... dat maak jij ervan.

Of je kan niet lezen of je bent gewoon een vieze troll....
Jij gaat ervan uit dat hij de risico's niet kent. Dus niet weet of het strafbaar is of niet.
Waarom reageer ik hier nog op?
pi_106440458
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:02 schreef dikkebroekzak het volgende:

Drugs (dus ook alcohol) gebruik zou in mijn ogen nooit en te nimmer gebruikt mogen worden als verzachtende omstandigheid. Het zou eerder een verzwarende omstandigheid moeten zijn.
Je kiest er zelf voor om drugs te gebruiken, dus kies je ook zelf voor de consequenties die daaruit voortvloeien als je er schijnbaar niet mee om kan gaan
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:25:58 #150
354945 dikkebroekzak
pi_106440549
quote:
8s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:22 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Jij gaat ervan uit dat hij de risico's niet kent. Dus niet weet of het strafbaar is of niet.
Waarom reageer ik hier nog op?
omdat jij een idioot bent die een hele boek aan uitleg moet hebben om normaal te kunnen reageren... En dat doe ik niet. Je moet je leesvaardigheid opkrikken of je uitleg zoeken bij iemand die gives a shit...

En je NL is basisschool 6...
― Albert Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')