Als het geen vakantie was geweest dan was het vanmorgen afgezien van een puinhoop uit de lucht ook een puinhoop op de weg geweestquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:14 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat scheelde echt een hoop. Vanochtend bij Gilze had ik ook een wolkbreuk. We gingen al niet harder dan 80, maar op dat moment was het echt 20/30 ofzo.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als het geen vakantie was geweest dan was het vanmorgen afgezien van een puinhoop uit de lucht ook een puinhoop op de weg geweest
zo, die verdwijnt vaak onder een berg waterquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:01 schreef windsurfer_1970 het volgende:
Actueel beachcam 1 screenshot:
[ afbeelding ]
Vooruit, ff gegoogled voor je:quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:21 schreef andreas612 het volgende:
heeft er iemand ook een beachcam van IJmuiden? kan ik ff checken of die ook de moeite is, want scheveningen is toch echt ff te ver.
tot zover was ik ook gekomenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:27 schreef windsurfer_1970 het volgende:
[..]
Vooruit, ff gegoogled voor je:
http://hdtv.webcam.nl/website/page1/live_HD_webcams.html#strand
Hahaha, zie edit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:30 schreef andreas612 het volgende:
[..]
tot zover was ik ook gekomenmaar daar staat geen IJmuiden op, wel wijk aan zee maar daar is geen pier he
GEEN BOMMETJEE!!!!!!quote:
Hier ook in het zuid oosten van Brabant. Met hagel erbij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:44 schreef Narasan het volgende:
Onweersdagen 2012 nummer 1 is een feit
twitter:Weerprimeur twitterde op donderdag 05-01-2012 om 13:15:45Het zal ff wennen worden menschen strakjes (ergens tussen 18 en 27 jan). als de t. 'n flinke duik maakt & de sneeuwvlokken om de oren waaien reageer retweet
Ja en tussen 1 juni en 1 september zomer, man die gast spoort niet helemaal. De ene dag is het dit en de andere dag weer dat. Aandacht tekort?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:27 schreef Frutsel het volgende:
twitter:Weerprimeur twitterde op donderdag 05-01-2012 om 13:15:45Het zal ff wennen worden menschen strakjes (ergens tussen 18 en 27 jan). als de t. 'n flinke duik maakt & de sneeuwvlokken om de oren waaien reageer retweet
Kunnen ze niet vast met het leger van Drenthe gaan graven? Dit is DE kans om die ellendige Friezen de zee in te duwenquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:27 schreef QBay het volgende:
In Groningen staat het leger klaar om in te grijpen mocht het helemaal uit de hand gaan lopen.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:29 schreef Weatherman het volgende:
[..]
Ja en tussen 1 juni en 1 september zomer, man die gast spoort niet helemaal. De ene dag is het dit en de andere dag weer dat. Aandacht tekort?
Zeurtitquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:29 schreef Qwea het volgende:
het is hier gewoon echt niet boeienden dan woon je aan de kust
quote:13:25 uur
Vlieland is afgesloten van de buitenwereld. Er varen geen boten van en naar het waddeneiland. De twee supermarkten, hotels en restaurants op het eiland krijgen daarom geen nieuwe voorraad aangeleverd. Tot lege schappen leidt dit niet, zegt burgemeester Yorick Haan. Voor noodgevallen staat er een reddingsboot klaar die mensen naar de wal kan brengen. Het zeewater staat volgens de burgemeester zo hoog dat de boot dwars over de zandbanken zou kunnen varen.
Denk dat Beatrix het nog wel overleeftquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:32 schreef appelsientje het volgende:
Zou dit dan een winter worden zonder vorst?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Denk dat Beatrix het nog wel overleeft
Klopt. Ik verwacht op zijn minst dat mijn schutting wordt meegenomen hoorquote:
Kan je samen met Klonk schroeven losdraaien en de verzekering bellenquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. Ik verwacht op zijn minst dat mijn schutting wordt meegenomen hoor
Ja, door de wind he!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kan je samen met Klonk schroeven losdraaien en de verzekering bellen
Met of zonder konijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het konijnenhok waaide hier omhoog
quote:eindhovenairport.nl zegt
Ondanks de storm wordt er voorlopig volgens schema gevlogen. Bekijk het vluchtschema voor de verwachte aankomst- en vertrektijden.
Dit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:11 schreef andreas612 het volgende:
wat een comotie om die kutdijkals ie niet doorbreekt wordt het ca. 10cm, breekt ie wél door wordt het ca. 40cm water, nou... woepidoee!!
ga op je stoel zitten en je hebt droge voeten...
waar is dat ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:15 schreef JDude het volgende:
"Gelieve voorlopig de achterdeur te gebruiken."
[ afbeelding ]
Bron
Je zal dr maar onder lopenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Breda.
http://www.bredavandaag.n(...)t-stort-naar-beneden
Sowieso vind ik de verslaggeving erg raar om naar te kijken, ze doen of er ik weet niet wat aan de hand is... Tof om te zien dat die Groningers er zo nuchter onder blijven, ondanks de verwoede pogingen van de cameraploegen ze uit de tent te lokkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:11 schreef andreas612 het volgende:
wat een comotie om die kutdijkals ie niet doorbreekt wordt het ca. 10cm, breekt ie wél door wordt het ca. 40cm water, nou... woepidoee!!
holy fuckquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:15 schreef JDude het volgende:
"Gelieve voorlopig de achterdeur te gebruiken."
[ afbeelding ]
Bron
Dit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:11 schreef andreas612 het volgende:
En dit ook.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Sowieso vind ik de verslaggeving erg raar om naar te kijken, ze doen of er ik weet niet wat aan de hand is... Tof om te zien dat die Groningers er zo nuchter onder blijven, ondanks de verwoede pogingen van de cameraploegen ze uit de tent te lokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |