Bedankt voor de tip over glijmiddel

Vk heeft niet naar de ruptuur gekeken omdat ik toen nog geen seks had gehad en nog niet had ontdekt hoeveel pijn het deed. Inwendige echo (voor controle baarmoeder ivm bloedstolsels) deed trouwens geen pijn, misschien kwam dat wel door de hoeveelheid glijmiddel?
Kan het altijd eens met een goede hoeveelheid proberen
Popples
Heftig dat haar eigen gyn het niet wil oplossen zeg

Vanmorgen naar de fysio geweest (stukje ook in het babytopic gepost)
ze is terug van vakantie. Verteld over hoe het ging. Ze was zo gericht op het aanspannen van mijn onderbuik (doe ik uit mezelf, heb er ook veel buikpijn van gehad in het begin vd zwangerschap, te bang om 'dik' te worden onbewust, geaccepteerd, iets mee gedaan en nu haalt ze het weer aan.) Doe het nu soms uit gewoonte maar al snel ontspan ik dan weer.
Ze heeft niet gevoeld/gekeken ze heeft alleen vragen gesteld. Ik heb de hele dag pijn, ook tijdens rust en snachts ligt ik er wakker van
Dat aanspannen is echt niet de oorzaak van mijn dagelijkse bekkenpijn en ik irriteer me eraan dat ze alleen een gesprek aan gaat en niet kijkt of mijn lichaam oke is.
Andere fysio had ontdekt dat mijn bekken aan de rechterkant vast zat, dit heeft zij dus nooit opgemerkt. Na het losmaken ervan heb ik nu nog veel meer pijn.
Ook vraagt ze of ik er tegenop zie om te werken enz alsof ze emotionele drempels wil ontdekken voor mijn herstel. Ik heb oppas goed geregeld met familie en ben daar juist erg blij mee. Heb ook zin om te werken maar die 10km kan ik niet eens autorijden.
Voel me niet serieus genomen en heb het idee dat ze gewoon niet meer weet wat ze moet doen (loop al sinds okt bij haar). Ze wil dat ik naar de ha ga om te kijken of ik geen ontsteking heb..
Hier gelukkig tips gekregen over de osteopaat bijv.