Ik ben thuismoeder dus ik moet hele dagen achter mn kind aanrennen. Soms had ik dan in bed ontzettend veel pijn (mn bij eisprongquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:24 schreef Zoë23 het volgende:
Pessie
Goed om te horen!kon je wel aan het werk of gedeeltelijk?
Pardon?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:57 schreef Zoë23 het volgende:
De vk vond het na 2mnd niet nodig om te kijken.
crisco gebruiken ze ook bij het taartenmaken volgens mij. vraag het even in het taartentopic andersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:19 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Pardon?Wat raar, als je aangeeft dat je er nog veel pijn aan hebt.
Hier ook een subtotaal ruptuur die vervolgens besloot 5 dagen na de bevalling nog een keer te scheuren, vele jaren geleden, en het heeft heel lang geduurd voor sex weer enigszins prettig was. Ik kan maar 1 dingen zeggen: glijmiddel, glijmiddel en nog meer glijmiddel. Mijn gyn heeft me Crisco aanbevolen, een soort plantaardig vet (ja, om mee te koken/bakken), maar ik weet niet in hoeverre dat in NL verkrijgbaar is. Het werkte wel uitstekend, want wat dikker dan normaal glijmiddel.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:19 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Pardon?Wat raar, als je aangeeft dat je er nog veel pijn aan hebt.
Hier ook een subtotaal ruptuur die vervolgens besloot 5 dagen na de bevalling nog een keer te scheuren, vele jaren geleden, en het heeft heel lang geduurd voor sex weer enigszins prettig was. Ik kan maar 1 dingen zeggen: glijmiddel, glijmiddel en nog meer glijmiddel. Mijn gyn heeft me Crisco aanbevolen, een soort plantaardig vet (ja, om mee te koken/bakken), maar ik weet niet in hoeverre dat in NL verkrijgbaar is. Het werkte wel uitstekend, want wat dikker dan normaal glijmiddel.
misschien komt het daar wel vandaanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Geeft een nieuwe betekenis aan botergeil
Die diclofenac snap ik wel. Het zorgt ervoor dat je minder pijn hebt en dus vrijer beweegt. Je bekken zat vast, is nu weer effe los, maar als je pijn hebt meet je jezelf een houding aan die het minste pijn oplevert. Je beweegt te weinig en tada, gaat het weer vast zitten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:23 schreef Zoë23 het volgende:
Mijn ha wilde me diclofenac laten slikken tegen bekkenpijn
Maar kijken naar een eventuele ontsteking vind ik wel een goed idee
Wat ik niet begrijp is dat er eerst bekkeninstabiliteit is geconstateerd door de fysio, dan ziet de ander dat mijn bekken vast zit, en na haar vakantie weet ze niet meer wat te doen omdat het met oefeningen niet snel beter gaat.
Herstel heeft toch tijd nodig? Waarom afschuiven op de buikspieren?
Dat begrijp ik niet.
Jammer dat vragen meestal achteraf komen
Ik heb vorige week bij de Wibra (of map het Zeeman) een fijne gekocht. Fijner omdat deze spaghettibandjes heeft. Die van de Hema hebben, naar mijn weten, brede schouderbandjes. Tenminste, die ik heb.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:24 schreef Asyniur het volgende:
correctiehemdjes van hema op boodschappenlijstje schrijft...
zijn dat deze?
voor sommige mensen is dat een voordeelquote:
ligt het dus niet aan mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |