SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.![]()
epicquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:17 schreef Zeroku het volgende:
DIe moet ik in #500 ARGGGGGGGGGGGG halen.
Goed verhaal.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:43 schreef dralion13 het volgende:
Henkie![]()
![]()
![]()
Ik heb vandaag toch dingen meegemaakt
Ik heb een 80 jarige man ontmoet die zonder pardon door tuinen van anderen banjert om een vogel te zien (ook over hekjes klimt en alles, staand tussen de geiten)
Ik heb op de meest beroerde plek van Nederland zo'n beetje een lekke band gekregen (op het industrieterrein van de oosterscheldekering, terwijl het windkracht 7 was en donker (gelukkig was een kennis van me toevallig in zeeland en konden we samen met mijn wiel op zoek naar een fietspomp zodat ik mijn band kon plakken)
En er was toeschouwer van bijna lesbiseks in de trein (ze hadden nog net hun kleding aan, maar verder)
Owja, en ik ben om 7 uur van huis vertrokken en ben net pas terug, zometeen nog maar wat te eten maken
Het is jij uit de toekomst die kan tijdreizen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:00 schreef dralion13 het volgende:
Heul niet
Dan heeft een visioen mij met de auto afgezet bij de oosterscheldekering, zou wel een beetje vreemd zijn toch.
Nog foto genomen in de befaamde pose op het zebrapad dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet echt gefeestWel geshopt yes! En ook naar Abbey Road geweest, dat was gewoon 5 minuutjes lopen van het appartement waarin we zaten.
En jij!?Ik zag dat je 80 foto's ofzo toegevoegd had hehe.
Ik ook.quote:
Ik ga in 2013 surfen.quote:
Somalië?quote:
Waar?quote:
Australië en wil ook nog naar Nieuw-Zeeland dus daarom volgend jaar pas, dit jaar moet ik nog wat dingen in orde maken en sparen voor volgend jaar natuurlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Somalië?
[..]
Waar?En waarom pas in 2013? Dat is nog een heel jaar wachten..
Je kunt altijd alvast beetje oefenen in Europa natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Australië en wil ook nog naar Nieuw-Zeeland dus daarom volgend jaar pas, dit jaar moet ik nog wat dingen in orde maken en sparen voor volgend jaar natuurlijk.
Niets is nog zeker, alleen dat ik ga. Zal sowieso een maand zijn denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je kunt altijd alvast beetje oefenen in Europa natuurlijkMaar wel heel vet
Hoe lang ga je?
Een maand is denk ik wat kort om Australië én Nieuw-Zeeland te ontdekkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niets is nog zeker, alleen dat ik ga. Zal sowieso een maand zijn denk ik.
Maakt in principe ook niet uit toch, ik ben pas 2x buiten Europa geweest. Maar die roadtrip was wel een van de tofste ervaringen uit mijn leven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een maand is denk ik wat kort om Australië én Nieuw-Zeeland te ontdekkenMaar een maand lang crossen door Australië klinkt goed. Vriend van mij is ook net voor een paar maanden naar Australië vertrokken. Ik ben nog niet eens een keer buiten Europa geweest
Maakt ook niet veel uit, nee. Heb nog genoeg plekken in Europa die ik nog niet moet zien, maar een keer iets totaal anders zou ook wel leuk zijn. Misschien ook in 2013 maar eens proberenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maakt in principe ook niet uit toch, ik ben pas 2x buiten Europa geweest. Maar die roadtrip was wel een van de tofste ervaringen uit mijn leven.
jij ook?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Yey, voor altijd samen met KB..
Hehe alsof jij de 30 haaltquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Yey, voor altijd samen met KB..
Ja klopt waarschijnlijk ben ik dan wel ergens voor een trein gesprongen, maar ok.quote:
neequote:Op donderdag 5 januari 2012 13:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja klopt waarschijnlijk ben ik dan wel ergens voor een trein gesprongen, maar ok.
Doe dat en ik schop je.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Rippp ik verander je wachtwoord
Neenee, we komen je met z'n allen als een soort menselijke dwangbuis tegenhouden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja klopt waarschijnlijk ben ik dan wel ergens voor een trein gesprongen, maar ok.
en wat als je het gevonden hebt ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ga het banaanvraagtopic voor jou zoeken Jan..
quote:
Ik vroeg 2 dagen terug al om feedback, maar nee.quote:
Om het jurkje ja?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg 2 dagen terug al om feedback, maar nee.. Dus maar gewoon gedaan.
.
Was leuk vroeger ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:03 schreef Henkie94 het volgende:
Ik speel Pokemon Yellow, als een eckte baaz.
Briljant!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:05 schreef Klinkertje het volgende:
Waarom alle pokémons geel en pikachu die geel is niet geel????
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:19 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
Vuillak.
En waarom geen SAD UI?!
neequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zou ik ook een verjaardagstopic krijgen?
Geen idee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alleen als je jarig bent.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
vast welquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
It is going not zo goed because iemand hoestte in.mn face and i told her wat is deezz ?! Then i went to the huisarts en hij zei me this is aidsquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hello Engelse cat. How ben jij vandaag?
Oh that is niet zo very erg leuk om te hearen. How comes het?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
It is going not zo goed because iemand hoestte in.mn face and i told her wat is deezz ?! Then i went to the huisarts en hij zei me this is aids
Ik dronk lauwe cola en.nam toen een beschuitje zalm en dat ging helemaal fout met als gevolg aidsquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh that is niet zo very erg leuk om te hearen. How comes het?
beetje bijpunten aubquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wat is mijn eigen kapsel? Ik zeg altijd: "Jij bent de kapper, maak er wat leuks van".
hahaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:24 schreef Henkie94 het volgende:
Wolla ik dacht eerst sup met die naamchange, aber toen zag ik geregistreerd op: vrijdag 11 november 2011 @ 23:22
Namechanges zijn raar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:24 schreef Henkie94 het volgende:
Wolla ik dacht eerst sup met die naamchange, aber toen zag ik geregistreerd op: vrijdag 11 november 2011 @ 23:22
ihhihihihi sniepen is ongezont tog ;pppquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:25 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
beetje bijpunten aub
[..]
hahasnoeperd ben ik ook he
Baas.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:24 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ga zeer binnenkort naar de kapper ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nee, het gaat al alle kanten op staan. En dat is lelijk.
Klinks!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:37 schreef Klinkertje het volgende:
Hai Appel en Draal hoe was jullie dag?
Waarom spatie tussen Henkie en 94 dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:41 schreef Omdatappel het volgende:
Omg, Spank.
Henkie 94:
Omdatappel:
Bijna bijna zelfde.
Wtf, hoe komt die daar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waarom spatie tussen Henkie en 94 dan?
Falen met copypasten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wtf, hoe komt die daar.
Sorryyyyy.
Leuk mensen ontmoet door dit forum, en steeds meer. Mensen die je anders nooit zou spreken terwijl zo oh zo tof zijn.quote:
Dan is het heus niet erg dat je hier al zo lang bent.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Leuk mensen ontmoet door dit forum, en steeds meer. Mensen die je anders nooit zou spreken terwijl zo oh zo tof zijn..
Jij bent ook nog schattig hoorquote:
Nog wel erg, maar minder.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan is het heus niet erg dat je hier al zo lang bent.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan is het heus niet erg dat je hier al zo lang bent.
Je zit hier een half jaar langer dan ik!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:49 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Jij bent ook nog schattig hoor
Ik voel me oud
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:56 schreef Omdatappel het volgende:
Ik had ook eerst een ander account, maar maar drie posts mee gemaakt en toen wachtwoord vergeten.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:59 schreef dralion13 het volgende:
Ik gebruik altijd het zelfde wachtwoord voor fora en dat soort dingen en als ik op een site kom die ik niet ken probeer ik altijd eerst in te loggen met dat wachtwoord om te kijken of ik al eerder een account heb aangemaakt.
quote:
Ik had ook altijd een standaard wachtwoord, maar toen moest ik ergens een wachtwoord veranderen en helemaal in de war.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:59 schreef dralion13 het volgende:
Ik gebruik altijd het zelfde wachtwoord voor fora en dat soort dingen en als ik op een site kom die ik niet ken probeer ik altijd eerst in te loggen met dat wachtwoord om te kijken of ik al eerder een account heb aangemaakt.
Heb ik nu ook steeds meerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik had ook altijd een standaard wachtwoord, maar toen moest ik ergens een wachtwoord veranderen en helemaal in de war..
Ik heb een simpel wachtwoord voor stomme dingen,quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:08 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Heb ik nu ook steeds meer
Heb ondertussen al 5 versies van dat wachtwoord
Maar het lukt nog steeds
Oh, dat is naaaaar. Maar lukt wel een beetje, zo te zien? Knap van je! Ik moet nog steeds echt beginnen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:19 schreef Klinkertje het volgende:
Appoool mijn dag bestond uit schoolweeeeerk boh. Wat heb je gekregen?!
En waarom zie je furd 4 weken niet? D:
Pizza?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Klibo, ik had de oven aangedaan en 2.5 uur later dacht ik er weer aan..
Hu hu hu?quote:
waaaat?! Nice wel, baasje.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En ik heb gister nog even een contractje getekend. Sowieso tot 2013 blijf ik nu.
Moet je sowiesoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ok gelukkig. Anders moet ik weer therapiesessies regelen enzulks.
Even op de kop hangen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Snot in mn keel ik stik omg ademnood heeeeelluup
Neequote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kom je op mn begrafenis als ik dood ga Cosmo00oo?_
Ik ben ouder, dus eerder dood.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kom je op mn begrafenis als ik dood ga Cosmo00oo?_
Ik wil door je kamer huppelen met een prinsessenjurkje aan.quote:
Dat mag dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil door je kamer huppelen met een prinsessenjurkje aan.
Je verwachtingen waren veel te hoog gespannen na Bob zijn Portugal NYE foto's natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik verwachte een half ontblote gespierde hunk.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je verwachtingen waren veel te hoog gespannen na Bob zijn Portugal NYE foto's natuurlijk
Slaap je toevallig naakt?quote:
Sowieso sexy datquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je verwachtingen waren veel te hoog gespannen na Bob zijn Portugal NYE foto's natuurlijk
Ik pas me aan aan jouw wensen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slaap je toevallig naakt?
[..]
Sowieso sexy datStraks komen er nog een paar hete foto's bij.
Dat klinkt best wel vetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:02 schreef JanPiraat het volgende:
Ik zat te feesten op een grote boot met 3 zalen die nog ging varen ookwas ook een fijn feestje
maar geen Portugal
Pak dan maar alvast wat touw, zweepjes, glijmiddel en een strijkijzerquote:
Een fluffer zou niet verkeerd zijn. Misschien dat Jan nog wat tijd overheeft.quote:
Ik was naar het prachtige Utrecht gegaanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat klinkt best wel vetIn Gorinchem? Of was je ergens anders heen?
Ik moest ff googlenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een fluffer zou niet verkeerd zijn. Misschien dat Jan nog wat tijd overheeft.
Niet verkeerdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik was naar het prachtige Utrecht gegaanboarden bij Kanaleneiland op Rooseveltlaan en geen idee waar we heen zijn gevaren eigenlijk maar om half 7 kwamen we daar weer aan
Nee ik liet telefoon boven.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omggg ik.dacht je sliep ? ;0 WA down ?
Welke post? Verwijderde posts doen mij niks.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De post is verwijderdGeen idee waarom
Waarom heb jij eigenlijk een tagje?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Welke post? Verwijderde posts doen mij niks..
Dat zie je toch oenmeloen/quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk een tagje?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk een tagje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |