SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.![]()
epicquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:17 schreef Zeroku het volgende:
DIe moet ik in #500 ARGGGGGGGGGGGG halen.
Goed verhaal.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:43 schreef dralion13 het volgende:
Henkie![]()
![]()
![]()
Ik heb vandaag toch dingen meegemaakt
Ik heb een 80 jarige man ontmoet die zonder pardon door tuinen van anderen banjert om een vogel te zien (ook over hekjes klimt en alles, staand tussen de geiten)
Ik heb op de meest beroerde plek van Nederland zo'n beetje een lekke band gekregen (op het industrieterrein van de oosterscheldekering, terwijl het windkracht 7 was en donker (gelukkig was een kennis van me toevallig in zeeland en konden we samen met mijn wiel op zoek naar een fietspomp zodat ik mijn band kon plakken)
En er was toeschouwer van bijna lesbiseks in de trein (ze hadden nog net hun kleding aan, maar verder)
Owja, en ik ben om 7 uur van huis vertrokken en ben net pas terug, zometeen nog maar wat te eten maken
Het is jij uit de toekomst die kan tijdreizen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:00 schreef dralion13 het volgende:
Heul niet
Dan heeft een visioen mij met de auto afgezet bij de oosterscheldekering, zou wel een beetje vreemd zijn toch.
Nog foto genomen in de befaamde pose op het zebrapad dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet echt gefeestWel geshopt yes! En ook naar Abbey Road geweest, dat was gewoon 5 minuutjes lopen van het appartement waarin we zaten.
En jij!?Ik zag dat je 80 foto's ofzo toegevoegd had hehe.
Ik ook.quote:
Ik ga in 2013 surfen.quote:
Somalië?quote:
Waar?quote:
Australië en wil ook nog naar Nieuw-Zeeland dus daarom volgend jaar pas, dit jaar moet ik nog wat dingen in orde maken en sparen voor volgend jaar natuurlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Somalië?
[..]
Waar?En waarom pas in 2013? Dat is nog een heel jaar wachten..
Je kunt altijd alvast beetje oefenen in Europa natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Australië en wil ook nog naar Nieuw-Zeeland dus daarom volgend jaar pas, dit jaar moet ik nog wat dingen in orde maken en sparen voor volgend jaar natuurlijk.
Niets is nog zeker, alleen dat ik ga. Zal sowieso een maand zijn denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je kunt altijd alvast beetje oefenen in Europa natuurlijkMaar wel heel vet
Hoe lang ga je?
Een maand is denk ik wat kort om Australië én Nieuw-Zeeland te ontdekkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niets is nog zeker, alleen dat ik ga. Zal sowieso een maand zijn denk ik.
Maakt in principe ook niet uit toch, ik ben pas 2x buiten Europa geweest. Maar die roadtrip was wel een van de tofste ervaringen uit mijn leven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een maand is denk ik wat kort om Australië én Nieuw-Zeeland te ontdekkenMaar een maand lang crossen door Australië klinkt goed. Vriend van mij is ook net voor een paar maanden naar Australië vertrokken. Ik ben nog niet eens een keer buiten Europa geweest
Maakt ook niet veel uit, nee. Heb nog genoeg plekken in Europa die ik nog niet moet zien, maar een keer iets totaal anders zou ook wel leuk zijn. Misschien ook in 2013 maar eens proberenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maakt in principe ook niet uit toch, ik ben pas 2x buiten Europa geweest. Maar die roadtrip was wel een van de tofste ervaringen uit mijn leven.
jij ook?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Yey, voor altijd samen met KB..
Hehe alsof jij de 30 haaltquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Yey, voor altijd samen met KB..
Ja klopt waarschijnlijk ben ik dan wel ergens voor een trein gesprongen, maar ok.quote:
neequote:Op donderdag 5 januari 2012 13:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja klopt waarschijnlijk ben ik dan wel ergens voor een trein gesprongen, maar ok.
Doe dat en ik schop je.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Rippp ik verander je wachtwoord
Neenee, we komen je met z'n allen als een soort menselijke dwangbuis tegenhouden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja klopt waarschijnlijk ben ik dan wel ergens voor een trein gesprongen, maar ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |