Kijken bij de onthulling? Doe Pieter de groeten.quote:
Gave foto's.quote:Op zondag 8 januari 2012 09:41 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedoel je zoiets? Het is dan wel geen grote stad, maar Hengelo en Enschede lijkt me toch ook wel goed.
Ik zal eraan denkenquote:Op zondag 8 januari 2012 10:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kijken bij de onthulling? Doe Pieter de groeten.
Mwah... Ik ga ervan uit dat het een respectvolle vertoning is, dus laat maar. Hoe laat begint het?quote:
Kwart over één voor genodigden en twee uur voor de ordinary mortals.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mwah... Ik ga ervan uit dat het een respectvolle vertoning is, dus laat maar. Hoe laat begint het?
Na Bentheim gaat t weer verder. De derde militaire trein staat met de 1602 gereed op Amersfoort Goederen voor vertrek richting Bentheimquote:
Sneue opmerking, zet dan ook geen monument neer.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wilde er gewoon bij geweest zijn.
Verder ben ik "iemand die er niks te zoeken heeft" zoals ik iemand daar hoorde zeggen.
Inderdaad niet het juiste moment. Was ie persoonlijk aan jou gericht?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben de discussie ook maar niet aangegaan verder
Gezelligquote:Op zondag 8 januari 2012 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wilde er gewoon bij geweest zijn.
Verder ben ik "iemand die er niks te zoeken heeft" zoals ik iemand daar hoorde zeggen.
Nee dat niet, iemand was met iemand anders in discussie en één van de twee maakte onderscheid tussen "Nabestaanden" en "mensen die er eigenlijk niks te zoeken hebben".quote:Op zondag 8 januari 2012 17:44 schreef Duvel het volgende:
Inderdaad niet het juiste moment. Was ie persoonlijk aan jou gericht?
Dat is dezelfde als die van het linkje met rtv utrecht van vanmorgenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond om 18:55 is er op NL 2 een documentaire over de ramp.
oh, kan wel. Ik heb m nog niet gezien iigquote:Op zondag 8 januari 2012 18:31 schreef bork het volgende:
[..]
Dat is dezelfde als die van het linkje met rtv utrecht van vanmorgen
ik heb het gezien, oude opnames, nieuwe animaties en gesprekken met overlevenden, aangrijpende verhalen uiteraard.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh, kan wel. Ik heb m nog niet gezien iig
Ik ga kijkenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:50 schreef bork het volgende:
[..]
ik heb het gezien, oude opnames, nieuwe animaties en gesprekken met overlevenden, aangrijpende verhalen uiteraard.
Dat dacht ik ook altijd. Maar op het monument en ook in het boekje heet ie "Van der Leer" dus.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:56 schreef Duvel het volgende:
Volgens Jongerius in "Spoorwegongevallen in Nederland 1839 - 1993" is het "Van Leer".
Op de een of andere manier geloof ik dat monument wel weer dan...quote:Op zondag 8 januari 2012 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd. Maar op het monument en ook in het boekje heet ie "Van der Leer" dus.
En dan hebben we het over 1 van de 2 machinisten. Wie weet welke fouten er onder de reizigers nog gemaakt zijn.
Laten we het hopen.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op de een of andere manier geloof ik dat monument wel weer dan...
Het was mij niet opgevallen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig is het ook iets wat helemaal niet gevoelig ligt of zo, dus ach
Klopt ja, er deugde meer niet. En dan heb ik het nog niet eens over die stroomafnemers die de bovenleiding niet raken. Of over het 3e klasse bordje (terwijl de 3e klasse in 1956 afgeschaft is). Meer over frases als "....doordat de machinist het rode sein niet gezien had..."quote:Op zondag 8 januari 2012 21:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
In de animatie zaten ook wat seintechnische foutjes. Maar soit, weten zij veel.
Het perron: het grootste en meest stabiele statief wat je je kunt wensen!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:25 schreef greavy het volgende:
Geen statief bij me, dus perron gebruikt.
Ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Verder wel de moeite waard om terug te zien?
Ik denk eerder Arriva of Hermes.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:22 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik vermoed Syntus of Arriva, kan er echter niet zeker over zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |