ÖBB-rijtuigen 2 aan raamkant, ICE tussen de stoelenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
Niet helemaal: in Thalys zitten er stopcontacten in de 2e klasse. Ook de IC Berlijn heeft ze.
Over de ÖBB-rijtuigen ben ik niet zeker, net zo min over ICE in 2e klasse.
over twee weken pasquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:06 schreef b2py het volgende:
Boys! Geen treinen volgende week op Eindhoven - Venlo. Jullie gingen toch rondje doen?
Hmm. Toch maar eens in de gaten houden of die 60 euro voor mijn al opgeheven VDU niet gewoon toch afgeschreven wordt dus...quote:
Ja, zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:16 schreef Bitlord het volgende:
Zeker dat de stopcontacten bij ICE tussen de stoelen zitten in de tweede klasse? Ik heb er naar lopen zoeken vorige week toen ik er inzat, maar kon ze niet vinden. Of hebben jullie het weer over de 1e klasse?
En als toevoeging hierop:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:05 schreef greavy het volgende:
Aargh. Ik doe NS wat!!
Vrijdagavond met NS Klantenservice gebeld met de vraag of mijn Weekend Vrij abonnement omgezet kon worden naar eerste klas. Dit moest zij navragen.
Echter, het product op verkeerde kaartnummer klaargezet. Hoe moeilijk kan het zijn???
Vanochtend opnieuw gebeld met de vraag of het gecorrigeerd kon worden. Dat werd gedaan.
Nadat ik het product opgeladen was, checkte ik in met tweede klas
Vanmiddag nadat ik bij het NSM geweest ben, het nogmaals gecontroleerd. Was toch niet goed gegaan. Naar het loket, waar ik wonderbaarlijk binnen 5 minuten weer buiten stond!
Wat bleek: Er was enkel een product klaargezet voor Reizen op Saldo 1e klas en deactivatie Reizen op Saldo 2e klas.
Ik kreeg het advies om, alweer..., de klantenservice te bellen. Zo geschiedde net. Wat blijkt? Het abonnement kunnen zij heul niet omzetten. Ik moet de klantenservice hiervoor schrijven, gezien het abonnement beëindigd moet worden, en dan weer opnieuw geactiveerd moet worden..
Straks dus maar een brief schrijven.
Falers daar.
maandag blijkt dat je sov weg isquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:24 schreef greavy het volgende:
[..]
En als toevoeging hierop:
Tijdens een controle zien de HC's dat ik tweede klas ingecheckt ben, maar geen reisrecht![]()
![]()
Maar als ze verder kijken, zien zij dat ik WeekendVrij eerste klas heb![]()
![]()
Nu snap ik er de ballen van
quote:129 Teletekst za 07 jan
Sneeuwoverlast Oostenrijk houdt aan
` In het westen van Oostenrijk is door
hevige sneeuwval geen treinverkeer meer
mogelijk tussen Wenen/Innsbruck en het
westen van Oostenrijk en Zwitserland.
Ook treinverbindingen tussen Tirol en
het zuiden van Duitsland zijn gestremd.
Tirol en Vorarlberg liggen onder een
dik pak sneeuw.In twee dagen tijd is er
meer dan een meter sneeuw gevallen.Ook
enkele wegen bij de wintersportgebieden
zijn afgesloten.
Gisteren zaten zeker 15.000 toeristen
vast op de Arlberg.De wegen daar zijn
weer open maar andere in het gebied
blijven dicht.Door sneeuw ligt ook het
openbare leven in West-Bulgarije plat.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Nou ja, men zal niet in een halve meter water blijven staan om te wachten tot er een trein komt toeterenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:58 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]Gewoon hard blijven toeteren en maar hopen dat men aan de kant gaat voor je
ligt aan het doel van je fotoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:26 schreef greavy het volgende:
Een mening graag even over deze foto:
[ afbeelding ]
Een gast zegt dat hij "te donker" is. Ik vind 'm juist goed. Of ben ik toe aan 'n bril?
In Nederland is het simpel: als er water op het spoor, rijd je er niet door. Iets met electrische installaties in de trein. Én met spoorstroomlopen: in Zuidbroek krijgen we al een spoorbezetting als het ballast te nat is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, men zal niet in een halve meter water blijven staan om te wachten tot er een trein komt toeteren![]()
Aan de andere kant: eventuele obstakels gaan niet aan de kant voor een toetertje. Eigenlijk is het dus redelijk onzinnig om te toeteren, en gevaarlijk om te blijven rijden. Maar goed, laat dat maar aan die rednecks over
Zal wisselen, net afhankelijk van het type treindetectie. De Nederlandse spoorstroomlopen zijn een Amerikaans exportproduct.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ook dat nog inderdaad ja. Zal dat in de US ook anders werken dan?
Je zal maar bij die overweg staan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:32 schreef greavy het volgende:
En toen was het splash...
Maar de trein blijft rijden
Neem de laatste trein van Utrecht naar Woerden en je ziet hoe het er uit ziet. Vol.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:40 schreef b2py het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd hoe stations / opstelterreinen er 's nachts uit zien. Zijn er foto's van een nachtelijke Cartesiusweg of Binckhorst? Of een station?
En je zwaait niet ff?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:33 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
http://yfrog.com/z/h0rpolytj
Foutje, bedankt... Hebben ze 3x geprobeerd 'm wel volledig aan het perron te krijgen (2e x stopte Mcn weer te vroeg...)
Is de foto te donker als...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:26 schreef greavy het volgende:
Een mening graag even over deze foto:
[ afbeelding ]
Een gast zegt dat hij "te donker" is. Ik vind 'm juist goed. Of ben ik toe aan 'n bril?
Nee lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:06 schreef greavy het volgende:
Nieuwe dienstregeling lijn 3 zit kerkgangers Haarlem-Noord dwars
Ik wil 'm even niet onthouden. Vind 't te zot als CXX hierop de tijden aanpast... Hopelijk doen ze 't ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:40 schreef b2py het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd hoe stations / opstelterreinen er 's nachts uit zien. Zijn er foto's van een nachtelijke Cartesiusweg of Binckhorst? Of een station?
Yep, ik ga er zo heenquote:Op zondag 8 januari 2012 09:24 schreef dennistd het volgende:
Vandaag, 50 jaar geleden:...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |