Ach ja, ik houd wel van een beetje stevig, zo nu en dan.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker dringende mail trouwens![]()
Denk je wel een beetje aan je geloofwaardigheid?
Sorry hoor, maar met zo'n schreeuwerige oneliner vind ik het niet raar dat andere vervoerders niet eens de moeite nemen te reageren. En misschien hebben ze inderdaad wel hun eigen coulanceregeling toegepast, dat weet je niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:13 schreef DriekOplopers het volgende:
Ach ja, ik houd wel van een beetje stevig, zo nu en dan.
Niet van: "We leggen het traject 2 uur plat"quote:
Wel echt een paar super mooie bordjes langs die lijnquote:Op maandag 9 januari 2012 22:23 schreef greavy het volgende:
[..]
Niet van: "We leggen het traject 2 uur plat"![]()
Maar van: "Over een half uur wordt de normale Dienstregeling weer gereden"![]()
![]()
![]()
Toen wij terug reden, moesten wij eerst de trein uit, was niet bekend hoe snel hervat werd. Mochten na 5 minuten weer naar binnen. Maar hell. Wat een bagger "treintjes" zijn dat. Door de harde wind klapperden de deuren zelfs open, terwijl ze dicht waren
We proberen ook aardig te zijn als daar aanleiding toe is, zoals bij die vlot verlopen evacuatie tussen Ledn en GV. Maar soms moet je gewoon even een stevige toon kiezen. Dat is en blijft altijd een kwestie van balanceren. En die misser van vandaag was wel aanleiding tot een vuist op tafel. Me dunkt.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar met zo'n schreeuwerige oneliner vind ik het niet raar dat andere vervoerders niet eens de moeite nemen te reageren. En misschien hebben ze inderdaad wel hun eigen coulanceregeling toegepast, dat weet je niet.
VoorBeterOV posteerde zich altijd als "niet zo'n jankersclub als ROVER". Maar dat idee hebben jullie kennelijk laten varen?
Oh vast wel. Maar wat houdt de aangesprokenen tegen om jullie volkomen te negeren? Niets.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:17 schreef DriekOplopers het volgende:
En die misser van vandaag was wel aanleiding tot een vuist op tafel. Me dunkt.
Mwah, voor veel mensen was het wel weer de eerste normale werkdag na de kerstvakantie...quote:Op maandag 9 januari 2012 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, om hoeveel mensen zal het gaan? Mensen die al een product bestald en betaald hadden, en nog niet opgehaald, en juist vandaag wilden gaan ophalen. Hooguit een paar honderd, nationwide, denk ik.
Natuurlijk. Wij hebben niet een of andere (formele) machtspositie. Dus het staat vervoerders en hun opdrachtgevers vrij om wel of niet wat met onze visie te doen. Dat is ook niet erg.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh vast wel. Maar wat houdt de aangesprokenen tegen om jullie volkomen te negeren? Niets.
Kan je wel in Dakar met de trein komen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Serieus nu.
Ik wil begin 2014 Paris - Dakar gaan rijden. Per trein.
Ik wil één medereiziger. Die moet Frans spreken, en voor de duvel niet bang zijn. Geen strafblad hebben, ouder dan 18 jaar zijn, zelf zijn deel van de reis kunnen bekostigen, en vooral, mentaal flexibel zijn.
ik denk aan een stuk of max 4 kennismakingssessies in 2012, waarin ik en <kandidaat> een weekend Frankrijk in gaan. dan in 2013 een serieuzere rit met de 2 beste kandidaten naar mijn keuze, en uiteindelijk met 1 van die 2 de uiteindelijke reis in januari 2014.
Are you qualified?
Okee dat ziet er slecht uitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:45 schreef bork het volgende:
[..]
Kan je wel in Dakar met de trein komen?
http://www.seat61.com/Senegal.htm
Waarom niet? Dat wordt dan een Velaro UK? of Velaro m225quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Drastisch. Ze willen daar 225 MIJL per uur gaan rijden?Toe maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |