Ja, die hebben de concessie SAN gewonnen (Arnhem en Nijmegen), en daarbij horen ook de treinen Arnhem-Doetinchem.quote:
En het materieel zal GTW's zijn, net als Arriva. De reden hiervoor is dat mocht een trein van de ene vervoerder stranden de andere vervoerder deze weg kan slepen.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:58 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ja, die hebben de concessie SAN gewonnen (Arnhem en Nijmegen), en daarbij horen ook de treinen Arnhem-Doetinchem.
Altijd interessant dat soort rapporten.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:26 schreef dennistd het volgende:
Met 80 die wisselstraat in lijkt me niet verstandig, aangezien dat allemaal 40 km/h-wissels zijn. Wel hoeft ie pas net voor de flyover te gaan remmen.
Bij Nieuwerkerk is trouwens een paar jaar terug wel een trein met 100km/h door dat soort wissels gegaan, is allemaal goed afgelopen: http://www.ilent.nl/Image(...)09_tcm334-320139.pdf
Volgordefout: Cartesiusweg ligt voor de fly-over.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:10 schreef b2py het volgende:
Ik had zojuist de schrik van mijn leven. Zat in de trein v10:28 op R'dam Alexander en merkte al dat de machinist er zin in had. We bleven maar rijden en de machinist ging pas remmen toen we al ruim op de fly-over waren te Utrecht. We reden met ruim 80 de wisselstraat in en ik dacht echt dat de trein geen remmen had. Bleef maar rijden zelfs toen we langs de Cartesiusweg scheurden! Man man, wat een ervaring op de maandagochtend..
i know :p, bedacht me tijdens het typen dat het ook nogal chaotisch wasquote:Op maandag 9 januari 2012 12:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgordefout: Cartesiusweg ligt voor de fly-over.
En je maakt wat mee.
Ik vraag me af hoe groen de verf isquote:Op maandag 9 januari 2012 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
"Hoezo, niet milieubewust? Hoe groen moet mijn trein DAN zijn?"
Oeps.quote:ProRail sloopt eeuwenoude muur
Spoorwegbeheerder ProRail heeft voor de aanleg van de Randweg nabij Den Bosch een stuk muur uit de zeventiende eeuw gesloopt. Dit deed het bedrijf zonder eerst archeologisch onderzoek te laten doen.
In een onderzoek dat op aanvraag van de gemeente Den Bosch gedaan is, geeft ProRail toe dat de muur gedeeltelijk afgebroken is. De muur maakt deel uit van een eeuwenoude dijkweg tussen de forten Anthonie en Isabella.
De stenen van de muur zijn verkocht aan het Scheepvaartmuseum in Amsterdam. De overige onderdelen van de muur, waaronder enkele houten palen, zijn verloren gegaan.
Het college van B&W van Den Bosch is niet te spreken over de gang van zaken.
PowNed
Dan is zelfs rijden op zicht nog amper mogelijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:38 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Wannebee stoomtrein, hongaarse loc..
Nou ja, er zijn regels en procedures voor, en die hebben ze zeer bewust aan hun laars gelapt. Mag best eens wat van gezegd worden.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:31 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Oh nee mijn hemel, een muur, hoe durven ze.
Inderdaad. Fijne vervoerders ook, trouwens.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Saldo besteld? Jammer dan!![]()
Mooi systeem jonge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |