je weet de reden... het is vrouwelijk en vraagt om aandachtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:49 schreef Anne het volgende:
Is lipje trouwens weer op vakantie ofzo?
Edit: En ja, ik hou iedereen in de gaten![]()
.
ga koffie zetten !!quote:
Zo hoort het ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:56 schreef lipje het volgende:
[..]
je weet de reden... het is vrouwelijk en vraagt om aandacht
Gast het is avondquote:
ga dan in de kroeg de popie jopie uithangen peumpenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Gast het is avonddoe de groeten aan je vriendin.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:04 schreef lipje het volgende:
[..]
ga dan in de kroeg de popie jopie uithangen peumpen
Meerdere apparaten/verbruikers in serie vanuit dezelfde voeding voeden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:15 schreef 2cv het volgende:
Kan/wil iemand me uitleggen wat 'doorlussen' is ?Ik heb het hier over elektriek enzo ...
De Postcloterij.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:00 schreef BaraCuda het volgende:
Collega heeft 12600 euro's gescoord bij die postcodeloterij ellende
druppel, gloeiende plaat, beter als niksquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:00 schreef BaraCuda het volgende:
Collega heeft 12600 euro's gescoord bij die postcodeloterij ellende
"Even een lampje/motortje/zoemertje/belletje/whatevertje doorlussen"quote:
Ah, dan klopt mijn uitleg.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
"Even een lampje/motortje/zoemertje/belletje/whatevertje doorlussen"
je kan er wel een taalcursusje voor kopenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
druppel, gloeiende plaat, beter als niks
Hahahahaha.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:13 schreef lipje het volgende:
[..]
je kan er wel een taalcursusje voor kopen
Of een toffe Yankquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:13 schreef lipje het volgende:
[..]
je kan er wel een taalcursusje voor kopen
Beter een taalcursus, zo'n Amerikaan onderhouden kost je minstens iedere jaar een postcodekanjer.quote:
Broodje aapquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Beter een taalcursus, zo'n Amerikaan onderhouden kost je minstens iedere jaar een postcodekanjer.
Been there, doing that, have the t-shirtquote:
ga dan een italiaan onderhouden, daar loop je wel op leegquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
Have the T-shirt ánd the underwear, en ik vind het allemaal wel meevallen
Naais, met zijn vijven op één gitaar ookquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:51 schreef Anne het volgende:
Ik vind 'm beter dan het origineel
En hij heeft een best lekkere stem, de eerste meneer die zingt, en een leuk hoofd![]()
.
Daarom doen we dat ook niet; ik heb sowieso niks met italianen, alleen pizza en pasta vind ik wat, de rest mogen ze wmb daar houdenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:55 schreef lipje het volgende:
[..]
ga dan een italiaan onderhouden, daar loop je wel op leeg
Dan zal je probleem misschien niet meteen opgelost zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Alleen bougies gehaald, rotor en verdelerkap moesten besteld worden.
Die is fucking gaafquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:51 schreef Anne het volgende:
Ik vind 'm beter dan het origineel
En hij heeft een best lekkere stem, de eerste meneer die zingt, en een leuk hoofd![]()
.
Nee dat zal, maar het was niet anders. Komen wss dinsdagochtend. Morgen eerst maar even bougies vervangen en afstellen. Straks maar even wielen wisselen, eerst voor school aan de gang.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan zal je probleem misschien niet meteen opgelost zijn
Wat voor auto...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee dat zal, maar het was niet anders. Komen wss dinsdagochtend. Morgen eerst maar even bougies vervangen en afstellen. Straks maar even wielen wisselen, eerst voor school aan de gang.
Ik ga hem op mijn telefoon pleurenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die is fucking gaafecht veel beter dan het origineel.
Da's geheimquote:
Hahaha. Nouja we gaan meemaken of het werkt, waarschijnlijk wel. Had de vorige eigenaar gesmst en die zei ook dat het verstandig was de ontsteking na te kijken.quote:
Hahaha als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het kleine truttenschuddersquote:
mijn ex-buurman scheurt het hele land door in zo'n schijthok, ik vond 150 km al niks, al moet ik zeggen dat het een dag en een nacht verschil is of je links of rechts in dat ding zit. Passagiers moeten eigenlijk geen benen hebbenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:40 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn ergste ervaring was een smart als leenauto![]()
Heen over de snelweg, terug ben ik maar binnendoor gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |