abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106485267
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 15:21 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Echt, dat laatste seconde bieden is gewoon een zichzelf instand houdende manier om jezelf meer te laten betalen.

Neem van tevoren een maximale prijs in gedachten voor het item dat je wilt, dat biedt je en je sluit de veiling totdat hij afgelopen is.
Als je het niet wint wilde iemand meer betalen dan jij: Jammer dan
Win jij het: Gekocht onder of gelijk aan jouw maximale prijs: Mooizo.
Ja dat snap ik wel maar was net te laat, was net een mooi setje wielen. Heb sowieso altijd een maximumprijs, moet nog wel winst kunnen maken :P
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_106486060
Is lipje trouwens weer op vakantie ofzo?

Edit: En ja, ik hou iedereen in de gaten B-) :6.
pi_106486344
Of geband.
pi_106486370
Dat kunnen we zien :6.
pi_106486573
Dan nog.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:02:32 #131
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_106486598
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 15:24 schreef Anne het volgende:

[..]

De uren worden doorgegeven daar waar ik werk. Ligt dus niet aan het uitzendbureau deze keer.
Pfff, ik zó blij zijn als ik dat gezeik straks niet meer heb he :') Ik háát papierwerk, het lijkt wel of iedereen tegenwoordig van minuut tot minuut wil weten wat je hebt gedaan, en vervolgens tiefen ze alles op een berg en gebeurt er niks meer mee :r

Vroegahh, schreef ik op hoe laat ik begon en hoe laat ik opdonderde, en de tussenliggende tijd werd gewoon betaald.. klaar. Tegenwoordig moet je alles per kwartier bijhouden, projectnummers invullen, reistijden apart vermelden, bijhouden hoeveel kabelschoentjes/adereindhulsjes/schroefjes boutejs/ringetjes inclusief maten je waarvoor hebt gebruikt en waarom, en nog steeds loopt alles in de soep ;(
En als je dan in de computer kijkt voor materiaal in het magazijn, staan er 12 armaturen op voorraad van 1500¤ per stuk en in het magazijn zelf ligt niks.. zijn ze het kwijt :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_106486601
Dan nog wat? Als ie geband was, had ik niet gevraagd waar ie is :6.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:03:38 #133
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_106486650
En is hij dan gebinnenband, of gebuitenband? :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:05:17 #134
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_106486720
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 15:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ja dat snap ik wel maar was net te laat, was net een mooi setje wielen. Heb sowieso altijd een maximumprijs, moet nog wel winst kunnen maken :P
Wat had je op het oog dan? en is dat alleen voor de handel?
pi_106486734
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Pfff, ik zó blij zijn als ik dat gezeik straks niet meer heb he :') Ik háát papierwerk, het lijkt wel of iedereen tegenwoordig van minuut tot minuut wil weten wat je hebt gedaan, en vervolgens tiefen ze alles op een berg en gebeurt er niks meer mee :r

Vroegahh, schreef ik op hoe laat ik begon en hoe laat ik opdonderde, en de tussenliggende tijd werd gewoon betaald.. klaar. Tegenwoordig moet je alles per kwartier bijhouden, projectnummers invullen, reistijden apart vermelden, bijhouden hoeveel kabelschoentjes/adereindhulsjes/schroefjes boutejs/ringetjes inclusief maten je waarvoor hebt gebruikt en waarom, en nog steeds loopt alles in de soep ;(
En als je dan in de computer kijkt voor materiaal in het magazijn, staan er 12 armaturen op voorraad van 1500¤ per stuk en in het magazijn zelf ligt niks.. zijn ze het kwijt :')
Nou, het leuke is dat mijn uren gewoon bijgehouden worden door middel van in- en uitklokken.
Dus eigenlijk zou ik niks bij hoeven te houden.

Maar die uren worden natuurlijk gecontroleerd en geaccordeerd. En dat gaat dus niet goed :').

Maar goed, mijn bazin is blond, misschien ligt het daar aan O-).

Bij Bizner hoefde ik niks bij te houden O+. Er werd ook niks gecontroleerd en als ik een uurtje overwerkte oid, dan was een mailtje naar mijn teamlead voldoende. Zij hield haar mail wel altijd erg goed bij enzo.
pi_106486797
Zo ik ga trainen.
pi_106487175
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Fijn ja, die urenregistratie ;(...

Altijd een gevecht om die weer sluitend te krijgen.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:26:47 #138
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_106487602
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:16 schreef L0we het volgende:

[..]

Fijn ja, die urenregistratie ;(...

Altijd een gevecht om die weer sluitend te krijgen.
Ik rotzooi gewoon de dag bij elkaar en succes ermee :W
Er is helemaal niemand die met die info iets doet, anders had ik al laaaaaang commentaar gekregen. Dat is ook waarom ik er een schurft aan heb; het is allemaal werk voor Jean Pipe.. ik ben geen secretaresse :N
Tegenwoordig ligt heel die vrachtwagen vol met papierwerk waar je niks aan hebt; één brieffie met things tot do is zat.. ik vink af wat ik heb gedaan, en kalk erachter wat ik heb verbruikt of uitgespookt, en klaar ermee.. de rest zoeken ze maar lekker uit op kantoor. :W
Voor een afgepleurd mastluik krijg ik een map mee met 6-8 A4tjes erin.. wáárom? moet het papier op ofzo?
pi_106487894
De heren in het Warehouse hebben een nieuw woordje van me geleerd: "Slijmbal"

Nu hoor ik hier om mij heen ook mensen van kantoor aan de telefoon "huh? slijmbal? wat?" zeggen.
Ze gebruiken het geloof ik een beetje te pas en te onpas :') :D.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:33:32 #140
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_106487925
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:23 schreef Barcaconia het volgende:
Een CC is een geweldige uitvinding en handig voor heel erg veel dingen, maar ook zeer makkelijk te misbruiken.
Zolang je er dus verstandig mee omgaat is er niets mis met zo'n ding.
Beetje dom verhaal ook, in geval van misbruik (blijkbaar loopt dit zelfs via paypal ipv de eigen CC, daar kun je de gegevens ook verwijderen) meteen blokkeren.

Ook aardig prutswerk van de xbox boys om de boel open te laten staan :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:37:44 #141
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_106488110
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:32 schreef Anne het volgende:
De heren in het Warehouse hebben een nieuw woordje van me geleerd: "Slijmbal"

Nu hoor ik hier om mij heen ook mensen van kantoor aan de telefoon "huh? slijmbal? wat?" zeggen.
Ze gebruiken het geloof ik een beetje te pas en te onpas :') :D.
Voor maandag: 'zaadje', 'prutser', 'klapnicht', en 'salarisverlaging' :7
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:37:49 #142
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_106488113
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:33 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Beetje dom verhaal ook, in geval van misbruik (blijkbaar loopt dit zelfs via paypal ipv de eigen CC, daar kun je de gegevens ook verwijderen) meteen blokkeren.

Ook aardig prutswerk van de xbox boys om de boel open te laten staan :')
Uiteraard prutswerk, maar waarom zou je die gasten van Xbox vertrouwen met jouw paypal account (gekoppeld aan hun Xbox dienst)?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:39:20 #143
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_106488194
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:37 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Uiteraard prutswerk, maar waarom zou je die gasten van Xbox vertrouwen met jouw paypal account (gekoppeld aan hun Xbox dienst)?
Blijkbaar doen hele volksstammen dat dus, en is het systeem nu ietswat lek, en die gasten bij Xdoos doen er niks aan :{
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:50:03 #144
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_106488742
Waarschijnlijk had ze een simpele username/ww combinatie, die is goed gegokt, yadda yadda.

Het eerste wat je op zo'n moment doet is de boel blokkeren, maar ik vind het verhaal sowieso vaag. Ze klaagt dat ze nu geen eten meer kan betalen voor d'r gehandicapte zoontje - hoe kan dat met een CC? Dat is een lopend krediet en wordt aan het eind van de maand volledig of gedeeltelijk (rente++ :')) afgelost. En ik neem aan dat dat voedsel niet met paypal betaald wordt :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:54:32 #145
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_106488963
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:50 schreef Paladijn het volgende:
Waarschijnlijk had ze een simpele username/ww combinatie, die is goed gegokt, yadda yadda.

Het eerste wat je op zo'n moment doet is de boel blokkeren, maar ik vind het verhaal sowieso vaag. Ze klaagt dat ze nu geen eten meer kan betalen voor d'r gehandicapte zoontje - hoe kan dat met een CC? Dat is een lopend krediet en wordt aan het eind van de maand volledig of gedeeltelijk (rente++ :')) afgelost. En ik neem aan dat dat voedsel niet met paypal betaald wordt :')
Sowieso mensen die bij zo'n klacht hun gehandicapte jonge zoontje erbij halen... Dan wordt het wel een erge boehoe klacht...
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  vrijdag 6 januari 2012 @ 17:31:28 #146
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_106490660
Discovery O+
  vrijdag 6 januari 2012 @ 18:12:04 #147
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_106492260
%^%$&^%&^%&$&$%&#^@&*^$&*@% de twisternederland accounts van youtube zijn geterminate :X
  vrijdag 6 januari 2012 @ 18:14:18 #148
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_106492346
Ah, nieuw kanaal _O-
  vrijdag 6 januari 2012 @ 18:53:01 #149
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_106493821
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:05 schreef Anne het volgende:

[..]

Nou, het leuke is dat mijn uren gewoon bijgehouden worden door middel van in- en uitklokken.
Dus eigenlijk zou ik niks bij hoeven te houden.
Prikklokken, daar heb ik pas een hekel aan. :r Op een stage gehad waar ik alleen met de laatste bus binnen kom komen, en om aan mijn uren te komen moest ik de laatste bus terug nemen. Maar 's ochtends vertraging was dus altijd uren tekort. :r

Gelukkig boeken wij gewoon zelf onze uren. O+
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_106494242
Goedenavond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')