Ja dat snap ik wel maar was net te laat, was net een mooi setje wielen. Heb sowieso altijd een maximumprijs, moet nog wel winst kunnen makenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Echt, dat laatste seconde bieden is gewoon een zichzelf instand houdende manier om jezelf meer te laten betalen.
Neem van tevoren een maximale prijs in gedachten voor het item dat je wilt, dat biedt je en je sluit de veiling totdat hij afgelopen is.
Als je het niet wint wilde iemand meer betalen dan jij: Jammer dan
Win jij het: Gekocht onder of gelijk aan jouw maximale prijs: Mooizo.
Pfff, ik zó blij zijn als ik dat gezeik straks niet meer heb hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:24 schreef Anne het volgende:
[..]
De uren worden doorgegeven daar waar ik werk. Ligt dus niet aan het uitzendbureau deze keer.
Wat had je op het oog dan? en is dat alleen voor de handel?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel maar was net te laat, was net een mooi setje wielen. Heb sowieso altijd een maximumprijs, moet nog wel winst kunnen maken
Nou, het leuke is dat mijn uren gewoon bijgehouden worden door middel van in- en uitklokken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pfff, ik zó blij zijn als ik dat gezeik straks niet meer heb heIk háát papierwerk, het lijkt wel of iedereen tegenwoordig van minuut tot minuut wil weten wat je hebt gedaan, en vervolgens tiefen ze alles op een berg en gebeurt er niks meer mee
![]()
Vroegahh, schreef ik op hoe laat ik begon en hoe laat ik opdonderde, en de tussenliggende tijd werd gewoon betaald.. klaar. Tegenwoordig moet je alles per kwartier bijhouden, projectnummers invullen, reistijden apart vermelden, bijhouden hoeveel kabelschoentjes/adereindhulsjes/schroefjes boutejs/ringetjes inclusief maten je waarvoor hebt gebruikt en waarom, en nog steeds loopt alles in de soep![]()
En als je dan in de computer kijkt voor materiaal in het magazijn, staan er 12 armaturen op voorraad van 1500¤ per stuk en in het magazijn zelf ligt niks.. zijn ze het kwijt
Fijn ja, die urenregistratiequote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pfff, ik zó blij zijn als ik dat gezeik straks niet meer heb heIk háát papierwerk, het lijkt wel of iedereen tegenwoordig van minuut tot minuut wil weten wat je hebt gedaan, en vervolgens tiefen ze alles op een berg en gebeurt er niks meer mee
![]()
Vroegahh, schreef ik op hoe laat ik begon en hoe laat ik opdonderde, en de tussenliggende tijd werd gewoon betaald.. klaar. Tegenwoordig moet je alles per kwartier bijhouden, projectnummers invullen, reistijden apart vermelden, bijhouden hoeveel kabelschoentjes/adereindhulsjes/schroefjes boutejs/ringetjes inclusief maten je waarvoor hebt gebruikt en waarom, en nog steeds loopt alles in de soep![]()
Ik rotzooi gewoon de dag bij elkaar en succes ermeequote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:16 schreef L0we het volgende:
[..]
Fijn ja, die urenregistratie...
Altijd een gevecht om die weer sluitend te krijgen.
Beetje dom verhaal ook, in geval van misbruik (blijkbaar loopt dit zelfs via paypal ipv de eigen CC, daar kun je de gegevens ook verwijderen) meteen blokkeren.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:23 schreef Barcaconia het volgende:
Een CC is een geweldige uitvinding en handig voor heel erg veel dingen, maar ook zeer makkelijk te misbruiken.
Zolang je er dus verstandig mee omgaat is er niets mis met zo'n ding.
Voor maandag: 'zaadje', 'prutser', 'klapnicht', en 'salarisverlaging'quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:32 schreef Anne het volgende:
De heren in het Warehouse hebben een nieuw woordje van me geleerd: "Slijmbal"
Nu hoor ik hier om mij heen ook mensen van kantoor aan de telefoon "huh? slijmbal? wat?" zeggen.
Ze gebruiken het geloof ik een beetje te pas en te onpas![]()
.
Uiteraard prutswerk, maar waarom zou je die gasten van Xbox vertrouwen met jouw paypal account (gekoppeld aan hun Xbox dienst)?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Beetje dom verhaal ook, in geval van misbruik (blijkbaar loopt dit zelfs via paypal ipv de eigen CC, daar kun je de gegevens ook verwijderen) meteen blokkeren.
Ook aardig prutswerk van de xbox boys om de boel open te laten staan
Blijkbaar doen hele volksstammen dat dus, en is het systeem nu ietswat lek, en die gasten bij Xdoos doen er niks aanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Uiteraard prutswerk, maar waarom zou je die gasten van Xbox vertrouwen met jouw paypal account (gekoppeld aan hun Xbox dienst)?
Sowieso mensen die bij zo'n klacht hun gehandicapte jonge zoontje erbij halen... Dan wordt het wel een erge boehoe klacht...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:50 schreef Paladijn het volgende:
Waarschijnlijk had ze een simpele username/ww combinatie, die is goed gegokt, yadda yadda.
Het eerste wat je op zo'n moment doet is de boel blokkeren, maar ik vind het verhaal sowieso vaag. Ze klaagt dat ze nu geen eten meer kan betalen voor d'r gehandicapte zoontje - hoe kan dat met een CC? Dat is een lopend krediet en wordt aan het eind van de maand volledig of gedeeltelijk (rente++) afgelost. En ik neem aan dat dat voedsel niet met paypal betaald wordt
Prikklokken, daar heb ik pas een hekel aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, het leuke is dat mijn uren gewoon bijgehouden worden door middel van in- en uitklokken.
Dus eigenlijk zou ik niks bij hoeven te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |