Wat een verhaal.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:17 schreef Anne het volgende:
Interesting; http://hackedonxbox.tumbl(...)brains-heart-or-soul
Ik vind het niet zo apart eigenlijk. Tenenkrommend, maar niet apart.quote:
Tja..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo apart eigenlijk. Tenenkrommend, maar niet apart.
Het is toch algemeen bekend dat helpdesks van grote bedrijven kwalitatief bedroevend zijn en beloftes niet nakomen?
Het laat wel zien dat ik terecht huiverig ben voor het koppelen van creditcards e.d. aan dit soort dingen (Wii, PS3, Steam). Steam kan tegenwoordig gelukkig via iDeal.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo apart eigenlijk. Tenenkrommend, maar niet apart.
Het is toch algemeen bekend dat helpdesks van grote bedrijven kwalitatief bedroevend zijn en beloftes niet nakomen?
Het sneue is ook dat je het volgens mij, eenmaal ingegeven, nooit meer eruit krijgt. Het blijft altijd gekoppeld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het laat wel zien dat ik terecht huiverig ben voor het koppelen van creditcards e.d. aan dit soort dingen (Wii, PS3, Steam). Steam kan tegenwoordig gelukkig via iDeal.
Daar geef ik je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het laat wel zien dat ik terecht huiverig ben voor het koppelen van creditcards e.d. aan dit soort dingen (Wii, PS3, Steam). Steam kan tegenwoordig gelukkig via iDeal.
Een CC is een geweldige uitvinding en handig voor heel erg veel dingen, maar ook zeer makkelijk te misbruiken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Het sneue is ook dat je het volgens mij, eenmaal ingegeven, nooit meer eruit krijgt. Het blijft altijd gekoppeld.
Ik heb (gelukkig?) geen CCen zal er waarschijnlijk ook nooit een aanschaffen.
Ik heb wel een CC, ik gebruik hem nauwelijks sinds iDeal. Als je er ooit eentje nodig hebt: volgens mij kun je bij het GWK een prepaid CC aanschaffen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Het sneue is ook dat je het volgens mij, eenmaal ingegeven, nooit meer eruit krijgt. Het blijft altijd gekoppeld.
Ik heb (gelukkig?) geen CCen zal er waarschijnlijk ook nooit een aanschaffen.
Ja, er zijn meerdere maatschappijen die een prepaid CC kunnen verschaffenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb wel een CC, ik gebruik hem nauwelijks sinds iDeal. Als je er ooit eentje nodig hebt: volgens mij kun je bij het GWK een prepaid CC aanschaffen.
Moet je gewoon op 'sofort kaufen' rammen, dan heb je dat geneuzel nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gvd waarom kan ik nooit fatsoenlijk bieden op eBay.
Echt, dat laatste seconde bieden is gewoon een zichzelf instand houdende manier om jezelf meer te laten betalen.quote:
Werkt dat uitzendbureau met personeel van de lokale sociale werkplaats ofzo?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:09 schreef Anne het volgende:
God-ver. Mijn uren kloppen weer niet. Volgens mij hebben ze gewoon pauzes zitten berekenen terwijl ik op die dagen maar 5 uurtjes heb gewerkt. Dan neem je toch geen pauze?
(en dat heb ik ook nog eens voor de zekerheid doorgegeven, want ik had al zo'n vermoeden).
Gezeik elke keer.
De uren worden doorgegeven daar waar ik werk. Ligt dus niet aan het uitzendbureau deze keer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Werkt dat uitzendbureau met personeel van de lokale sociale werkplaats ofzo?
Goed dat je het zelf bijhoudt. Mijn ervaring is dat je dat altijd moet doen. Niets overlaten aan slordige personeelsdiensten enzulks.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:09 schreef Anne het volgende:
God-ver. Mijn uren kloppen weer niet. Volgens mij hebben ze gewoon pauzes zitten berekenen terwijl ik op die dagen maar 5 uurtjes heb gewerkt. Dan neem je toch geen pauze?
(en dat heb ik ook nog eens voor de zekerheid doorgegeven, want ik had al zo'n vermoeden).
Gezeik elke keer.
Ik heb inderdaad een mooie excel sheetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Goed dat je het zelf bijhoudt. Mijn ervaring is dat je dat altijd moet doen. Niets overlaten aan slordige personeelsdiensten enzulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |