wou het net plaatsen..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:35 schreef ZaZoe het volgende:
De telegraaf leest ook mee hier? Of anders Bings Twitter natuurlijk.
http://www.telegraaf.nl/p(...)dood_bedreigd__.html
Zou zomaar eens vanavond een klein itempje bij RTL-Boulevard kunnen zijn.quote:
Ze was in ieder geval erg duidelijk in wat ze wilde. Haar ster was rijzende, dus tsja, ze stelt vast eisen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar de acteurs hebben toch geen definitieve stem over op welke manier ze eruit geschreven worden?
Ze kunnen volgens mij wel hun voorkeur aangegeven.
Nee, want die heeft connecties met De Sintquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:16 schreef Klipnap het volgende:
Ik wil wedden dat niemand Erik de Vogel durft te bedreigen
Dat is waarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze was in ieder geval erg duidelijk in wat ze wilde. Haar ster was rijzende, dus tsja, ze stelt vast eisen.
Ze is echt een moedertje geworden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:59 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, want:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was toen toch een van die visioenen van Dor?quote:
Heel triest ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:57 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
'Schurken' uit soaps krijgen sowieso verbaal veel over zich heen op straat.
Wat lopen er toch veel domme mensen rond en dan bedoel ik niet de kleine kinderen, daar snap ik het van, maar echt volwassen mensen.
Als je op haar naam klikt staat er "deze gebruiker bestaat niet."quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:16 schreef loezzzje het volgende:
Ik zou uitkijken als ik haar was. De politie vindt zulke grapjes niet leuk, vooral omdat er al zoveel gekken in nederland rondlopen die geen grappen maken.
Edit: dat ze echt met een G schrijft wil al genoeg zeggen volgens mij
neequote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend jaar gewoon Aukje terug vragen !
Misschien is ze al opgepakt en gebanned door Twitterquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je op haar naam klikt staat er "deze gebruiker bestaat niet."
quote:
Het is ook zo slecht geschreven.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:13 schreef loezzzje het volgende:
Hoe Bridget de tweet voor las. Hilarisch
Daar kun je dus ook al aan af lezen hoe oud dat kind isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is ook zo slecht geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |