SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:34 schreef Estherdv het volgende:
En waarom? Edwin is irritant...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
PreviewIk lag in een scheurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:35 schreef GTFransST het volgende:
Het personage Bing is inderdaad verschrikkelijk, maar dit gun ik Everon echt niet:
Citaat tweet van Everon:
DIT GAAT ECHT TE VER RT @ambervanzanten: @everonhooi ij ga jou egt doden als je zo door gaat in gtst dus beter ga je normaal doen.
hij pikt het wel leuk op onze "vader"twitter:everonhooi twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 09:43:06Zo... kogelvrije vest aan! (lol) Ik kan de deur uit. Repetities HUID! #genietvanjedag reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:07 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze niet Charlie laten doodgaan. Dit past mooi in het plaatje. Het kind kan dan naar zijn vader.
Ze is toch zo'n bemoeial en drammer, dus het virus had zo zomaar kunnen oplopen. Kans gemist hoor.
Hebben ze een uitgelezen kans om haar vertrek wat luister bij te zetten, doen ze dit.
Ze gaat nu zowat als een 'geliefd persoon' de serie uit.
Ze is een Fisher hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:07 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze niet Charlie laten doodgaan. Dit past mooi in het plaatje. Het kind kan dan naar zijn vader.
Ze is toch zo'n bemoeial en drammer, dus het virus had zo zomaar kunnen oplopen. Kans gemist hoor.
Hebben ze een uitgelezen kans om haar vertrek wat luister bij te zetten, doen ze dit.
Ze lijkt er wel op eerlijk gezegd!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
http://nl-nl.facebook.com/people/Fiona-Wolzak/100002528148207
Lotje Alberts?
Dat wil mevrouw Van Lexmond zelf niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:07 schreef ThunderBitch het volgende:
Maar de acteurs hebben toch geen definitieve stem over op welke manier ze eruit geschreven worden?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:55 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Dat wil mevrouw Van Lexmond zelf niet.
Zodat ze altijd nog weer kan terugkeren naar haar 'oude nest'![]()
De schrijvers verwelkomen haar uiteraard met open armen terug.
'Schurken' uit soaps krijgen sowieso verbaal veel over zich heen op straat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:09 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb de tweet niet gelezen. Als ik het goed begrijp is Everon bedreigd? Ik heb niks tegen Everon, ik vind Bing alleen stront irritant. Maarja die tweet is waarschijnlijk geschreven door zo'n 12-jarig meisje die echt en soap niet kan onderscheiden.
Helemaal mee eens, want:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend jaar gewoon Aukje terug vragen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |