abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133559773
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:52 schreef Darkestrah het volgende:
Sjieke kasten hoor, op maat gemaakt neem ik aan?
Merci.

Inderdaad zelf samengesteld en (op de centimeter) op maat gemaakt.
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
  zaterdag 23 november 2013 @ 23:48:28 #127
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_133560960
Leuk topic! :)

Ik heb ook wel een redelijke collectie (al valt dat in het niet bij het zien van enkele posts hier :D ).. 4 Benno's (bijna) vol, al liggen er nog de nodige cd's her en der op mn computer-kamer.. veel spul wat ik nog steeds eens moet luisteren, of spul wat wat mij betreft wel weg kan.. Ook nog enkele cd-rekken staan die ik vroeger gebruikte, maar nu eigenlijk alleen maar stof staan te vangen..

Ik koop de laatste jaren ook niet zo snel meer cd's bij.. en als ik dat al doe, vaak 2ehands exemplaren voor een leuk prijsje :) Heb iets van 500 titels staan gok ik zo (ik doe ook niet zo gek veel meer met mijn Discogs-profiel sinds paar jaar, dus niet meer up-to-date)..al is het gros daarvan wel dubbelaars, dus dat neemt toch aardig wat extra ruimte in beslag.. passen er net geen 7 op 1 plankje van een Benno :(

Foto gaat lastig worden, heb geen camera ofzo, en om het nu met mn 2 Megapixel mobiel cameraatje te doen, of met mn webcam.. neuh :+ (sowieso geen goed licht)
  zondag 24 november 2013 @ 11:20:39 #128
134538 chansadres
Black & White
pi_133568291
Nog steeds een work in progress maar we komen ergens! De kabels van de surround boxjes moet ik nog netjes wegwerken en voor de Benno's moet ik nog haakjes halen om hem tegen de muur te bevestigen want ze staan een beetje scheef :D

We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_133568502
Met de cd's op alfabetische volgorde is het net alsof je in een bibliotheek loopt. Awesome. :P

Ik heb mijn cd's verspreid in mijn kamer liggen in een kast en een paar houten rekken. Een rek voor Duits- en Franstalige muziek, een voor klassieke muziek, een voor rock uit de jaren 60/70 en nog een rek voor (black) metal. Ik hou ervan als genres bij elkaar staan.
  zondag 24 november 2013 @ 11:48:33 #130
134538 chansadres
Black & White
pi_133568741
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 11:34 schreef Gewas het volgende:
Met de cd's op alfabetische volgorde is het net alsof je in een bibliotheek loopt. Awesome. :P
Voor mij is het de enige manier om cd's te vinden :')
Steppin out tonight
pi_133684615
Ik ben nu ein-de-lijk weer serieus bezig om de boel allemaal op Discogs in te voeren. Hels karwei, maar ja... Je krijgt er wel kekke lijstjes voor terug. De CD's zitten er nu tot en met de O in. P-Q CD's, vinyl, boxen en cassettes moeten nog (afgezien van wat losse boxen die her en der al zijn ingevoerd).

Nee.
  dinsdag 10 december 2013 @ 21:06:15 #132
356649 MyTiredFeet
Onsamenhangend
pi_134129527
Gewoon, omdat het kan. :9

Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_134136622
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:54 schreef MyTiredFeet het volgende:
Gisteren is mijn nieuwe cd-kast afgeleverd. Vandaag (met hulp van mijn lieftallige vriendin) al druk doende geweest om deze in te ruimen. Hierbij alvast de "work in progress" foto's.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O_
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_135707549
Je CD-collectie bijhouden kun je imo veel beter op rateyourmusic.com doen. Daar hoef je alleen wat namen in de typen van bands waarvan je cd's hebt, dan krijg je een lijst met albums te zien en kan je er supersnel, superveel aanklikken. In een paar uur heb je honderden cd's georganiseerd :)
Ook een veel levendigere community.
  maandag 20 januari 2014 @ 08:49:38 #135
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_135708542
laat mij eens meedoen, de gekende benno's :Y snel gerekend een 500 tal albums nu. Ik ben nog op zoek naar iets mooiers om in de woonkamer te integreren, maar dat is niet makkelijk te vinden.

Doordat de rest van de woonkamer door allerlei speelgoed van mijn twee dochters is ingepald zijn mijn albums in een klein hoekje beland:

maandag 20 januari 2014 @ 09:04:33 #136
134538 chansadres
Black & White
pi_135708717
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 04:02 schreef Noiseflux het volgende:
Je CD-collectie bijhouden kun je imo veel beter op rateyourmusic.com doen. Daar hoef je alleen wat namen in de typen van bands waarvan je cd's hebt, dan krijg je een lijst met albums te zien en kan je er supersnel, superveel aanklikken. In een paar uur heb je honderden cd's georganiseerd :)
Ik ben toch huiverig om mijn collectie bij te houden op een website, zoals rym. Ik ben altijd "bang" dat zo'n website ineens weg is. Zo heb ik een tijdje een Collectorz account. En die was 2 weken niet bereikbaar. Verschrikkelijk! Met mijn gebrekkige ASP met database kennis heb zelf zo'n website in elkaar gezet. En die draait perfect op mijn localhost. Een uitdraai van die site ga ik eens op internet zetten.
Steppin out tonight
  maandag 20 januari 2014 @ 11:17:24 #137
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_135711686
Ik begon met de bovenste plank van onze collectie op Discogs, maar ik moest er best wel wat toevoegen aan de database (zoals alle Argentijnse releases) en daar ben ik echt te lui voor :')
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 11:33:00 #138
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_135712199
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:17 schreef GimmeGore het volgende:
Ik begon met de bovenste plank van onze collectie op Discogs, maar ik moest er best wel wat toevoegen aan de database (zoals alle Argentijnse releases) en daar ben ik echt te lui voor :')
Datzelfde heb ik met mijn cd's echt geen zin die in discogs te gaan zetten. Mijn eigen database (zie sig) is ook altijd tijden niet meer bijgewerkt
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 20 januari 2014 @ 12:29:37 #139
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_135713979
.. nevermind
Dit account is niet meer in gebruik.
  maandag 20 januari 2014 @ 12:42:08 #141
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_135714193
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 04:02 schreef Noiseflux het volgende:
kun je de lijst van die site ook exporteren?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_135714915
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:04 schreef chansadres het volgende:

[..]

Ik ben toch huiverig om mijn collectie bij te houden op een website, zoals rym. Ik ben altijd "bang" dat zo'n website ineens weg is. Zo heb ik een tijdje een Collectorz account. En die was 2 weken niet bereikbaar. Verschrikkelijk! Met mijn gebrekkige ASP met database kennis heb zelf zo'n website in elkaar gezet. En die draait perfect op mijn localhost. Een uitdraai van die site ga ik eens op internet zetten.
RYM heeft een paar maanden terug een complete overhaul gehad en lijkt alleen maar groter te worden. Verder lijken ze goed op te letten wat wel en niet mag en wordt alles relatief streng gemonitored. Van m'n 350+ albums heb ik er denk ik 3 zelf in moeten voeren. Het risico dat er iets met een site gebeurd bestaat altijd natuurlijk, maar het invoeren van al je albums is dus relatief snel gedaan door hun slimme systeem.

quote:
5s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:42 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

kun je de lijst van die site ook exporteren?
Ik heb 't nooit nodig gehad maar als je 'print page' klikt bij je collectie krijg je wel een hele lijst met al je albums/artiesten/format in text formaat. Misschien dat er ergens een diepere optie zit..
  woensdag 19 februari 2014 @ 12:06:41 #143
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_136886703
Slecht nieuws! Ikea gaat stoppen met het verkopen van de geliefde EXPEDIT-kasten. Vanaf april.

Im Deutsch: http://www.shortnews.de/i(...)n-auf-die-barrikaden
pi_136886805
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:06 schreef Darkestrah het volgende:
Slecht nieuws! Ikea gaat stoppen met het verkopen van de geliefde EXPEDIT-kasten. Vanaf april.

Im Deutsch: http://www.shortnews.de/i(...)n-auf-die-barrikaden
Ik heb hier ook zo'n grote staan, zat er nog aan te denken om er een kleine bij te kopen. Maar snel beslissen dan.

Er komt wel een opvolger voor de Expedit, de Kallax:
http://www.focus.de/immob(...)toss_id_3625777.html
Die heeft dezelfde binnenmaten, wel iets andere buitenmaten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_136887442
In de nieuwe Kallax serie die er aan komt ter vervanging zou het ook moeten passen.
  Moderator woensdag 19 februari 2014 @ 13:05:22 #146
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_136888373
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:10 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ik heb hier ook zo'n grote staan, zat er nog aan te denken om er een kleine bij te kopen. Maar snel beslissen dan.

Er komt wel een opvolger voor de Expedit, de Kallax:
http://www.focus.de/immob(...)toss_id_3625777.html
Die heeft dezelfde binnenmaten, wel iets andere buitenmaten.
Ah gelukkig passen daar ook SCHALPLATTEN in :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 19 februari 2014 @ 16:34:45 #147
159761 Arn0
Abbey Road
pi_136896449
https://www.facebook.com/rettet.expedit

:D

Maar goed nieuws: volgens Studio Brussel blijven de kasten gewoon in België, en ik veronderstel dus ook Nederland, te koop.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  woensdag 19 februari 2014 @ 16:39:26 #148
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_136896603
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:34 schreef Arn0 het volgende:
https://www.facebook.com/rettet.expedit

:D

Maar goed nieuws: volgens Studio Brussel blijven de kasten gewoon in België, en ik veronderstel dus ook Nederland, te koop.
Ha, dus mijn post hier heeft gewerkt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')