Merci.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:52 schreef Darkestrah het volgende:
Sjieke kasten hoor, op maat gemaakt neem ik aan?
Voor mij is het de enige manier om cd's te vindenquote:Op zondag 24 november 2013 11:34 schreef Gewas het volgende:
Met de cd's op alfabetische volgorde is het net alsof je in een bibliotheek loopt. Awesome.![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:54 schreef MyTiredFeet het volgende:
Gisteren is mijn nieuwe cd-kast afgeleverd. Vandaag (met hulp van mijn lieftallige vriendin) al druk doende geweest om deze in te ruimen. Hierbij alvast de "work in progress" foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben toch huiverig om mijn collectie bij te houden op een website, zoals rym. Ik ben altijd "bang" dat zo'n website ineens weg is. Zo heb ik een tijdje een Collectorz account. En die was 2 weken niet bereikbaar. Verschrikkelijk! Met mijn gebrekkige ASP met database kennis heb zelf zo'n website in elkaar gezet. En die draait perfect op mijn localhost. Een uitdraai van die site ga ik eens op internet zetten.quote:Op maandag 20 januari 2014 04:02 schreef Noiseflux het volgende:
Je CD-collectie bijhouden kun je imo veel beter op rateyourmusic.com doen. Daar hoef je alleen wat namen in de typen van bands waarvan je cd's hebt, dan krijg je een lijst met albums te zien en kan je er supersnel, superveel aanklikken. In een paar uur heb je honderden cd's georganiseerd
Ook een veel levendigere community.
Datzelfde heb ik met mijn cd's echt geen zin die in discogs te gaan zetten. Mijn eigen database (zie sig) is ook altijd tijden niet meer bijgewerktquote:Op maandag 20 januari 2014 11:17 schreef GimmeGore het volgende:
Ik begon met de bovenste plank van onze collectie op Discogs, maar ik moest er best wel wat toevoegen aan de database (zoals alle Argentijnse releases) en daar ben ik echt te lui voor
kun je de lijst van die site ook exporteren?quote:Op maandag 20 januari 2014 04:02 schreef Noiseflux het volgende:
Je CD-collectie bijhouden kun je imo veel beter op rateyourmusic.com doen. Daar hoef je alleen wat namen in de typen van bands waarvan je cd's hebt, dan krijg je een lijst met albums te zien en kan je er supersnel, superveel aanklikken. In een paar uur heb je honderden cd's georganiseerd
Ook een veel levendigere community.
RYM heeft een paar maanden terug een complete overhaul gehad en lijkt alleen maar groter te worden. Verder lijken ze goed op te letten wat wel en niet mag en wordt alles relatief streng gemonitored. Van m'n 350+ albums heb ik er denk ik 3 zelf in moeten voeren. Het risico dat er iets met een site gebeurd bestaat altijd natuurlijk, maar het invoeren van al je albums is dus relatief snel gedaan door hun slimme systeem.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:04 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik ben toch huiverig om mijn collectie bij te houden op een website, zoals rym. Ik ben altijd "bang" dat zo'n website ineens weg is. Zo heb ik een tijdje een Collectorz account. En die was 2 weken niet bereikbaar. Verschrikkelijk! Met mijn gebrekkige ASP met database kennis heb zelf zo'n website in elkaar gezet. En die draait perfect op mijn localhost. Een uitdraai van die site ga ik eens op internet zetten.
Ik heb 't nooit nodig gehad maar als je 'print page' klikt bij je collectie krijg je wel een hele lijst met al je albums/artiesten/format in text formaat. Misschien dat er ergens een diepere optie zit..quote:Op maandag 20 januari 2014 12:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kun je de lijst van die site ook exporteren?
Ik heb hier ook zo'n grote staan, zat er nog aan te denken om er een kleine bij te kopen. Maar snel beslissen dan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:06 schreef Darkestrah het volgende:
Slecht nieuws! Ikea gaat stoppen met het verkopen van de geliefde EXPEDIT-kasten. Vanaf april.
Im Deutsch: http://www.shortnews.de/i(...)n-auf-die-barrikaden
Ah gelukkig passen daar ook SCHALPLATTEN inquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb hier ook zo'n grote staan, zat er nog aan te denken om er een kleine bij te kopen. Maar snel beslissen dan.
Er komt wel een opvolger voor de Expedit, de Kallax:
http://www.focus.de/immob(...)toss_id_3625777.html
Die heeft dezelfde binnenmaten, wel iets andere buitenmaten.
Ha, dus mijn post hier heeft gewerkt!quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:34 schreef Arn0 het volgende:
https://www.facebook.com/rettet.expedit
Maar goed nieuws: volgens Studio Brussel blijven de kasten gewoon in België, en ik veronderstel dus ook Nederland, te koop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |