abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:35:18 #217
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108079094
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Je hebt de linkjes gezien?? Geen incidenten oid maar gewoon een breed gedragen conclusie. Je hoeft het er niet mee eens te zijn natuurlijk. Ik denk dat wel meer vrouwen het er niet mee eens zijn ;)
Ben het er niet mee eens inderdaad en vind het sneu voor de mensen die er zo over denken :)

edit; En ik ben blij dat ik er zelf niet zo over denk :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Sinosappel op 17-02-2012 14:42:17 ]
Heaven is a place on earth with you
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:39:23 #218
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_108079241
Het zit sommige vrouwmensen wel hoog zeg.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:44:52 #219
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_108079467
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:00 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Het lijkt jou niet kut als manzijnde als dat je ervaring met vrouwen zou zijn en dat je er dan serieus zo over denkt? Dat je beeld van vrouwen is "het is altijd haat & nijd etc"?
Als manzijnde? :')

Ga a.u.b. terug naar de middelbare school. ;(
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:46:31 #220
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108079533
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:44 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Als manzijnde? :')

Ga a.u.b. terug naar de middelbare school. ;(
Nee want 15 jarigen :{w
Heaven is a place on earth with you
pi_108079825
Lol; hier op de afdeling gaan ze alweer los nav een oud fotoboek. "Die ziet er niet uit, die ziet er niet uit"...komt er één binnen waarvan ze zeiden "die ziet er niet uit" en wat denk je : "hey...leuke foto's he"!!
pi_108079838
Ik snap niet waar mensen over zeuren.

Vrouwen die haten op elkaar, maar net doen alsof ze elkaar leuk vinden: fantastisch
Vrouwen die gewoon normaal doen: fantastisch
Vrouwen met een gebruiksaanwijzing: fantastisch.

Het is gewoon allemaal geweldig _O_ Zonder zou de wereld zo verschrikkelijk saai zijn :D
pi_108080080
Vrouwen zijn ook gewoon achterbakse wezens. Daarom zullen mannen de wereld altijd besturen; die werken beter samen. Domme fucking wichten die hun vriendinnen het licht in de ogen niet gunnen, wat voor een onzeker kankergezwel ben je dan wel niet.
pi_108080283
quote:
:')

Ligt imo echt aan haar eigen sociale vaardigheden hoor. Anders had ze echt wel iemand tussen die dames kunnen vinden waar het mee klikte.

Ik heb zoiets echt nog nooit meegemaakt, maar het zou misschien kunnen als ze tussen allemaal laag opgeleide moeders werkt of zo. Dat is een doelgroep waar ik zelf totaal geen ervaring mee heb.
pi_108080411
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:09 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik heb zoiets echt nog nooit meegemaakt, maar het zou misschien kunnen als ze tussen allemaal laag opgeleide moeders werkt of zo. Dat is een doelgroep waar ik zelf totaal geen ervaring mee heb.
Nee hoor, dit is niet aan de orde. Ik heb daar ook niet direct ervaring mee maar ik heb niet het idee dat het daar nog erger zal zijn. Het roddelen is overigens natuurlijk niet aan opleiding af te meten. Wel aan geslacht ;)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:15:24 #226
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108080473
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nee hoor, dit is niet aan de orde. Ik heb daar ook niet direct ervaring mee maar ik heb niet het idee dat het daar nog erger zal zijn. Het roddelen is overigens natuurlijk niet aan opleiding af te meten. Wel aan geslacht ;)
Wel mooi dat jij hier vrouwen probeert te overtuigen van hoe vrouwen zijn, opzich :')
Heaven is a place on earth with you
pi_108080499
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:15 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Wel mooi dat jij hier vrouwen probeert te overtuigen hoe vrouwen zijn, opzich :')
Nee hoor, er is er maar één die krampachtig probeert te ontkennen....ik hoef niemand te overtuigen. Ik heb het bewijs geleverd dat velen zo denken en dat zal niet zomaar gebeuren wel??
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:32:20 #228
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108081052
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nee hoor, er is er maar één die krampachtig probeert te ontkennen....ik hoef niemand te overtuigen. Ik heb het bewijs geleverd dat velen zo denken en dat zal niet zomaar gebeuren wel??
Vraag me af waarom je zo de behoefte voelt om met 'bewijs' te komen als iemand zegt "dat is niet hoe ik het ervaar".

Alsof ze het opeens anders gaat ervaren als jij komt met "Kijk maar, op google en in deze column vinden mensen het ook!!1" :')
Heaven is a place on earth with you
pi_108081683
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:32 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Vraag me af waarom je zo de behoefte voelt om met 'bewijs' te komen als iemand zegt "dat is niet hoe ik het ervaar".

Alsof ze het opeens anders gaat ervaren als jij komt met "Kijk maar, op google en in deze column vinden mensen het ook!!1" :')
Nee hoor, aan je eigen ervaring kan ik niets veranderen.
Daarom spreek ik ook niet over ' een iemand' maar over hele groepen die hetzelfde ervaren.
Derhalve is 'over het algemeen genomen' de stelling waarheid.
pi_108084104
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:32 schreef Henno het volgende:
Als iemand in een een mannengroep aan z'n uiterlijk wil gaan werken, dan krijgt hij alle steun, er worden tips uitgewisseld, ze gaan eventueel samen sporten en spreken hem moed in als het even wat minder gaat. Als hij dan de adonis van de groep wordt en links en rechts vrouwen versiert, dan wordt hij gefeliciteerd en drinken ze er een biertje op.

Vrouwen zeggen inderdaad tegen een whale dat ze er prima uitziet in de angst dat ze er anders straks beter uitziet dan zij :') Heksen zijn het.

Ja, hoor. :')!! Hoe vaak heb ik hier niet verhalen gelezen van mannen die jaloers waren op de aandacht die een goed uitziende vriend van hen kreeg. "Naar mij luisteren ze niet echt, maar als m'n vriend iets vertelt, luisteren ze wel aandachtig."

En dat fabeltje over vrouwen die vriendinnen uitkiezen op hun lelijke uiterlijk. :') Over het algemeen zitten vrouwen die vriendinnen met elkaar zijn in dezelfde uiterlijkheidsklasse, om het zo maar even te noemen. Niet erg logisch vanuit het oogpunt van die "lelijke" vriendin. Dan kan ze beter bevriend worden met een nog lelijker iemand volgens jullie redenatie. Dat hele fabeltje rammelt aan alle kanten.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_108089142
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:59 schreef White_Flower het volgende:

[..]

Ik kan ook beter met mannen overweg, vrouwen zijn bitches (niet allemaal, maar de meeste toch wel)
De meeste vrouwen die ik ken zijn helemaal geen bitches.
signatuurloos
pi_108091122
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, hoor. :')!! Hoe vaak heb ik hier niet verhalen gelezen van mannen die jaloers waren op de aandacht die een goed uitziende vriend van hen kreeg. "Naar mij luisteren ze niet echt, maar als m'n vriend iets vertelt, luisteren ze wel aandachtig."
Dit verhaal heb ik nog nooit gehoord en klinkt me niet echt plausibel in de oren.
Rustig aan.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 februari 2012 @ 19:26:56 #233
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_108091323
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:22 schreef kingtoppie het volgende:
Ja, hoor. :')!! Hoe vaak heb ik hier niet verhalen gelezen van mannen die jaloers waren op de aandacht die een goed uitziende vriend van hen kreeg. "Naar mij luisteren ze niet echt, maar als m'n vriend iets vertelt, luisteren ze wel aandachtig."

Ik kan niet quoten ofzo...

Maar dit verhaal heb ik nog nooit gehoord en klinkt me erg on plausibel in de oren.
Mja, klinkt mij ook absoluut niet bekend in de oren :')

En dan nog, als ik wat tegen een meisje zeg, en ze luistert niet, maar even later wel naar een maat van me heb ik zoiets van " :') ... bitch...", haal m'n schouders op en zoek wat anders :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_108091740
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, hoor. :')!! Hoe vaak heb ik hier niet verhalen gelezen van mannen die jaloers waren op de aandacht die een goed uitziende vriend van hen kreeg. "Naar mij luisteren ze niet echt, maar als m'n vriend iets vertelt, luisteren ze wel aandachtig."

Zo'n verhaal heb ik echt nog nooit gehoord. Who gives a fuck, dan zoek je verder. :') Ik zou pas balen als ze van mijn pik afstapt en naar hem toe rent. Dan wordt het een ander verhaal.
pi_108091779
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:37 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Zo'n verhaal heb ik echt nog nooit gehoord. Who gives a fuck, dan zoek je verder. :') Ik zou pas balen als ze van mijn pik afstapt en naar hem toe rent. Dan wordt het een ander verhaal.
Mijn eerste reactie zou denk ik meer verbijstering zijn dan ''balen'' :P
Rustig aan.
pi_108091830
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mijn eerste reactie zou denk ik meer verbijstering zijn dan ''balen'' :P
Wacht maar tot de blauwe ballen komen. Kijken of je baalt.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 20:38:31 #237
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_108094830
Tegenwoordig ook genoeg valse kerels op deze wereld. Deze gaan natuurlijk niet over dieetissues discussiëren.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_108095111
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:38 schreef Bonzai. het volgende:
Tegenwoordig ook genoeg valse kerels op deze wereld. Deze gaan natuurlijk niet over dieetissues discussiëren.
Tja dat is wel een nadeel van al die alleenstaande moeders en feminisering van het onderwijs.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 20:50:58 #239
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108095480
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:44 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Tja dat is wel een nadeel van al die alleenstaande moeders en feminisering van het onderwijs.
:')
Heaven is a place on earth with you
  vrijdag 17 februari 2012 @ 21:03:10 #240
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_108096164
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:50 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

:')
Zou best kunnen hoor. Je ziet vaak dat mensen die in het verleden blijven steken zijn, zoals bijvoorbeeld boeren, geen valse teven zijn. Ken maar weinig boeren die niet oprecht zijn.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  vrijdag 17 februari 2012 @ 21:26:23 #241
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108097347
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:03 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Zou best kunnen hoor. Je ziet vaak dat mensen die in het verleden blijven steken zijn, zoals bijvoorbeeld boeren, geen valse teven zijn. Ken maar weinig boeren die niet oprecht zijn.
Oh gast hoe hard faal jij hier :')
Heaven is a place on earth with you
  vrijdag 17 februari 2012 @ 21:28:34 #242
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_108097469
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:26 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Oh gast hoe hard faal jij hier :')
Bla bla, kom eens met een toelichting i.p.v. alles met smileys af te branden.
pi_108097527
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:28 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Bla bla, kom eens met een toelichting i.p.v. alles met smileys af te branden.
is toch veel makkelijker lekker op alles zeggen nee je hebt geen gelijk :')
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_108101611
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

is toch veel makkelijker lekker op alles zeggen nee je hebt geen gelijk :')
Ik vind dat jij gelijk hebt, heb jij nu ongelijk? Of ben ik gewoon moeilijk? :?
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')