abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:15:24 #226
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108080473
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nee hoor, dit is niet aan de orde. Ik heb daar ook niet direct ervaring mee maar ik heb niet het idee dat het daar nog erger zal zijn. Het roddelen is overigens natuurlijk niet aan opleiding af te meten. Wel aan geslacht ;)
Wel mooi dat jij hier vrouwen probeert te overtuigen van hoe vrouwen zijn, opzich :')
Heaven is a place on earth with you
pi_108080499
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:15 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Wel mooi dat jij hier vrouwen probeert te overtuigen hoe vrouwen zijn, opzich :')
Nee hoor, er is er maar één die krampachtig probeert te ontkennen....ik hoef niemand te overtuigen. Ik heb het bewijs geleverd dat velen zo denken en dat zal niet zomaar gebeuren wel??
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:32:20 #228
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108081052
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nee hoor, er is er maar één die krampachtig probeert te ontkennen....ik hoef niemand te overtuigen. Ik heb het bewijs geleverd dat velen zo denken en dat zal niet zomaar gebeuren wel??
Vraag me af waarom je zo de behoefte voelt om met 'bewijs' te komen als iemand zegt "dat is niet hoe ik het ervaar".

Alsof ze het opeens anders gaat ervaren als jij komt met "Kijk maar, op google en in deze column vinden mensen het ook!!1" :')
Heaven is a place on earth with you
pi_108081683
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:32 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Vraag me af waarom je zo de behoefte voelt om met 'bewijs' te komen als iemand zegt "dat is niet hoe ik het ervaar".

Alsof ze het opeens anders gaat ervaren als jij komt met "Kijk maar, op google en in deze column vinden mensen het ook!!1" :')
Nee hoor, aan je eigen ervaring kan ik niets veranderen.
Daarom spreek ik ook niet over ' een iemand' maar over hele groepen die hetzelfde ervaren.
Derhalve is 'over het algemeen genomen' de stelling waarheid.
pi_108084104
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:32 schreef Henno het volgende:
Als iemand in een een mannengroep aan z'n uiterlijk wil gaan werken, dan krijgt hij alle steun, er worden tips uitgewisseld, ze gaan eventueel samen sporten en spreken hem moed in als het even wat minder gaat. Als hij dan de adonis van de groep wordt en links en rechts vrouwen versiert, dan wordt hij gefeliciteerd en drinken ze er een biertje op.

Vrouwen zeggen inderdaad tegen een whale dat ze er prima uitziet in de angst dat ze er anders straks beter uitziet dan zij :') Heksen zijn het.

Ja, hoor. :')!! Hoe vaak heb ik hier niet verhalen gelezen van mannen die jaloers waren op de aandacht die een goed uitziende vriend van hen kreeg. "Naar mij luisteren ze niet echt, maar als m'n vriend iets vertelt, luisteren ze wel aandachtig."

En dat fabeltje over vrouwen die vriendinnen uitkiezen op hun lelijke uiterlijk. :') Over het algemeen zitten vrouwen die vriendinnen met elkaar zijn in dezelfde uiterlijkheidsklasse, om het zo maar even te noemen. Niet erg logisch vanuit het oogpunt van die "lelijke" vriendin. Dan kan ze beter bevriend worden met een nog lelijker iemand volgens jullie redenatie. Dat hele fabeltje rammelt aan alle kanten.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_108089142
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:59 schreef White_Flower het volgende:

[..]

Ik kan ook beter met mannen overweg, vrouwen zijn bitches (niet allemaal, maar de meeste toch wel)
De meeste vrouwen die ik ken zijn helemaal geen bitches.
signatuurloos
pi_108091122
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, hoor. :')!! Hoe vaak heb ik hier niet verhalen gelezen van mannen die jaloers waren op de aandacht die een goed uitziende vriend van hen kreeg. "Naar mij luisteren ze niet echt, maar als m'n vriend iets vertelt, luisteren ze wel aandachtig."
Dit verhaal heb ik nog nooit gehoord en klinkt me niet echt plausibel in de oren.
Rustig aan.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 17 februari 2012 @ 19:26:56 #233
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_108091323
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:22 schreef kingtoppie het volgende:
Ja, hoor. :')!! Hoe vaak heb ik hier niet verhalen gelezen van mannen die jaloers waren op de aandacht die een goed uitziende vriend van hen kreeg. "Naar mij luisteren ze niet echt, maar als m'n vriend iets vertelt, luisteren ze wel aandachtig."

Ik kan niet quoten ofzo...

Maar dit verhaal heb ik nog nooit gehoord en klinkt me erg on plausibel in de oren.
Mja, klinkt mij ook absoluut niet bekend in de oren :')

En dan nog, als ik wat tegen een meisje zeg, en ze luistert niet, maar even later wel naar een maat van me heb ik zoiets van " :') ... bitch...", haal m'n schouders op en zoek wat anders :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_108091740
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, hoor. :')!! Hoe vaak heb ik hier niet verhalen gelezen van mannen die jaloers waren op de aandacht die een goed uitziende vriend van hen kreeg. "Naar mij luisteren ze niet echt, maar als m'n vriend iets vertelt, luisteren ze wel aandachtig."

Zo'n verhaal heb ik echt nog nooit gehoord. Who gives a fuck, dan zoek je verder. :') Ik zou pas balen als ze van mijn pik afstapt en naar hem toe rent. Dan wordt het een ander verhaal.
pi_108091779
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:37 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Zo'n verhaal heb ik echt nog nooit gehoord. Who gives a fuck, dan zoek je verder. :') Ik zou pas balen als ze van mijn pik afstapt en naar hem toe rent. Dan wordt het een ander verhaal.
Mijn eerste reactie zou denk ik meer verbijstering zijn dan ''balen'' :P
Rustig aan.
pi_108091830
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mijn eerste reactie zou denk ik meer verbijstering zijn dan ''balen'' :P
Wacht maar tot de blauwe ballen komen. Kijken of je baalt.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 20:38:31 #237
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_108094830
Tegenwoordig ook genoeg valse kerels op deze wereld. Deze gaan natuurlijk niet over dieetissues discussiëren.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_108095111
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:38 schreef Bonzai. het volgende:
Tegenwoordig ook genoeg valse kerels op deze wereld. Deze gaan natuurlijk niet over dieetissues discussiëren.
Tja dat is wel een nadeel van al die alleenstaande moeders en feminisering van het onderwijs.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 20:50:58 #239
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108095480
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:44 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Tja dat is wel een nadeel van al die alleenstaande moeders en feminisering van het onderwijs.
:')
Heaven is a place on earth with you
  vrijdag 17 februari 2012 @ 21:03:10 #240
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_108096164
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:50 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

:')
Zou best kunnen hoor. Je ziet vaak dat mensen die in het verleden blijven steken zijn, zoals bijvoorbeeld boeren, geen valse teven zijn. Ken maar weinig boeren die niet oprecht zijn.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  vrijdag 17 februari 2012 @ 21:26:23 #241
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_108097347
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:03 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Zou best kunnen hoor. Je ziet vaak dat mensen die in het verleden blijven steken zijn, zoals bijvoorbeeld boeren, geen valse teven zijn. Ken maar weinig boeren die niet oprecht zijn.
Oh gast hoe hard faal jij hier :')
Heaven is a place on earth with you
  vrijdag 17 februari 2012 @ 21:28:34 #242
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_108097469
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:26 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Oh gast hoe hard faal jij hier :')
Bla bla, kom eens met een toelichting i.p.v. alles met smileys af te branden.
pi_108097527
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:28 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Bla bla, kom eens met een toelichting i.p.v. alles met smileys af te branden.
is toch veel makkelijker lekker op alles zeggen nee je hebt geen gelijk :')
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_108101611
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

is toch veel makkelijker lekker op alles zeggen nee je hebt geen gelijk :')
Ik vind dat jij gelijk hebt, heb jij nu ongelijk? Of ben ik gewoon moeilijk? :?
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')