Wel mooi dat jij hier vrouwen probeert te overtuigen van hoe vrouwen zijn, opzichquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is niet aan de orde. Ik heb daar ook niet direct ervaring mee maar ik heb niet het idee dat het daar nog erger zal zijn. Het roddelen is overigens natuurlijk niet aan opleiding af te meten. Wel aan geslacht
Nee hoor, er is er maar één die krampachtig probeert te ontkennen....ik hoef niemand te overtuigen. Ik heb het bewijs geleverd dat velen zo denken en dat zal niet zomaar gebeuren wel??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wel mooi dat jij hier vrouwen probeert te overtuigen hoe vrouwen zijn, opzich
Vraag me af waarom je zo de behoefte voelt om met 'bewijs' te komen als iemand zegt "dat is niet hoe ik het ervaar".quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee hoor, er is er maar één die krampachtig probeert te ontkennen....ik hoef niemand te overtuigen. Ik heb het bewijs geleverd dat velen zo denken en dat zal niet zomaar gebeuren wel??
Nee hoor, aan je eigen ervaring kan ik niets veranderen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vraag me af waarom je zo de behoefte voelt om met 'bewijs' te komen als iemand zegt "dat is niet hoe ik het ervaar".
Alsof ze het opeens anders gaat ervaren als jij komt met "Kijk maar, op google en in deze column vinden mensen het ook!!1"
Ja, hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:32 schreef Henno het volgende:
Als iemand in een een mannengroep aan z'n uiterlijk wil gaan werken, dan krijgt hij alle steun, er worden tips uitgewisseld, ze gaan eventueel samen sporten en spreken hem moed in als het even wat minder gaat. Als hij dan de adonis van de groep wordt en links en rechts vrouwen versiert, dan wordt hij gefeliciteerd en drinken ze er een biertje op.
Vrouwen zeggen inderdaad tegen een whale dat ze er prima uitziet in de angst dat ze er anders straks beter uitziet dan zijHeksen zijn het.
De meeste vrouwen die ik ken zijn helemaal geen bitches.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:59 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik kan ook beter met mannen overweg, vrouwen zijn bitches (niet allemaal, maar de meeste toch wel)
Dit verhaal heb ik nog nooit gehoord en klinkt me niet echt plausibel in de oren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hoor.!! Hoe vaak heb ik hier niet verhalen gelezen van mannen die jaloers waren op de aandacht die een goed uitziende vriend van hen kreeg. "Naar mij luisteren ze niet echt, maar als m'n vriend iets vertelt, luisteren ze wel aandachtig."
Mja, klinkt mij ook absoluut niet bekend in de orenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:22 schreef kingtoppie het volgende:
Ja, hoor.!! Hoe vaak heb ik hier niet verhalen gelezen van mannen die jaloers waren op de aandacht die een goed uitziende vriend van hen kreeg. "Naar mij luisteren ze niet echt, maar als m'n vriend iets vertelt, luisteren ze wel aandachtig."
Ik kan niet quoten ofzo...
Maar dit verhaal heb ik nog nooit gehoord en klinkt me erg on plausibel in de oren.
Zo'n verhaal heb ik echt nog nooit gehoord. Who gives a fuck, dan zoek je verder.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie zou denk ik meer verbijstering zijn dan ''balen''quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zo'n verhaal heb ik echt nog nooit gehoord. Who gives a fuck, dan zoek je verder.Ik zou pas balen als ze van mijn pik afstapt en naar hem toe rent. Dan wordt het een ander verhaal.
Wacht maar tot de blauwe ballen komen. Kijken of je baalt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie zou denk ik meer verbijstering zijn dan ''balen''
Tja dat is wel een nadeel van al die alleenstaande moeders en feminisering van het onderwijs.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:38 schreef Bonzai. het volgende:
Tegenwoordig ook genoeg valse kerels op deze wereld. Deze gaan natuurlijk niet over dieetissues discussiëren.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:44 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Tja dat is wel een nadeel van al die alleenstaande moeders en feminisering van het onderwijs.
Zou best kunnen hoor. Je ziet vaak dat mensen die in het verleden blijven steken zijn, zoals bijvoorbeeld boeren, geen valse teven zijn. Ken maar weinig boeren die niet oprecht zijn.quote:
Oh gast hoe hard faal jij hierquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:03 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor. Je ziet vaak dat mensen die in het verleden blijven steken zijn, zoals bijvoorbeeld boeren, geen valse teven zijn. Ken maar weinig boeren die niet oprecht zijn.
Bla bla, kom eens met een toelichting i.p.v. alles met smileys af te branden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh gast hoe hard faal jij hier
is toch veel makkelijker lekker op alles zeggen nee je hebt geen gelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:28 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Bla bla, kom eens met een toelichting i.p.v. alles met smileys af te branden.
Ik vind dat jij gelijk hebt, heb jij nu ongelijk? Of ben ik gewoon moeilijk?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
is toch veel makkelijker lekker op alles zeggen nee je hebt geen gelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |