Ja, dan zit ik wel goed bij postnlquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:29 schreef Salatrel het volgende:
je was op zoek naar een afwisselende baan bij een jong en dynamisch bedrijf waar men geen 9 tot 5 mentaliteit heeft?
Mag ik even bedanken?quote:
quote:
quote:
Is dat een nieuw soort soep?quote:
Ik zit hier op mijn werkplek de hele dag te eten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:50 schreef Salatrel het volgende:
Vermecellisoep met ballen en een crustini... was ik wel toe na 4,5 uur standby zitten
ferme sally soep...... dat is als ik half aan de dunne ben. Soort goulash zeg maarquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een nieuw soort soep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:04 schreef Salatrel het volgende:
Weet je wat die niet doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kapot gaan als je hem met -14 in je auto laat liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://imgur.com/a/D2lyT#4De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Is het die collega waarbij je kan ruiken of ze ongesteld is?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word even niet goed van de lucht die een collega zit te verspreiden.
Die zie ik gelukkig nooit meer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het die collega waarbij je kan ruiken of ze ongesteld is?
OH SNAPquote:
Ja ben alweer klaar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zie ik gelukkig nooit meer.
Nee, het is iemand anders die de geur probeert te maskeren door middel van een of andere vage Zwitsal geur.
Moest jij niet werken?
quote:
Iehl..bahquote:
quote:
Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Eventsquote:
Een van de weinige films waarbij ik kinderen leuk vindt. Of in ieder geval, die peuter dan.quote:
sowieso kinderenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een van de weinige films waarbij ik kinderen leuk vindt. Of in ieder geval, die peuter dan.
Dat wel in veel gevallen.quote:
quote:
Wat ik trouwens vaak hoor is dat mannen niet zo nodig kinderen hoeven later, maar als de vrouw het per se wil het dan vaak toch doen om hen een plezier te doen.quote:
Daarom ben ik ook weg bij mijn vriendin.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ik trouwens vaak hoor is dat mannen niet zo nodig kinderen hoeven later, maar als de vrouw het per se wil het dan vaak toch doen om hen een plezier te doen.Sjonge.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook weg bij mijn vriendin.
[ afbeelding ]
of wat dacht je gewoon van dat de vrouw expres de pil niet slikt en dan maar met een kut excuus komt dat de pil niet goed gewerkt heeftquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ik trouwens vaak hoor is dat mannen niet zo nodig kinderen hoeven later, maar als de vrouw het per se wil het dan vaak toch doen om hen een plezier te doen.Sjonge.
Mental image..quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:25 schreef Panzermaus het volgende:
Wacht wat, die collega ruikt anders wanneer ze ongesteld is en gaat dan met Zwitsal lopen sprayen?Of wat?
Zulke vrouwenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:25 schreef wise het volgende:
of wat dacht je gewoon van dat de vrouw expres de pil niet slikt en dan maar met een kut excuus komt dat de pil niet goed gewerkt heeft
da's inderdaad een kut excuusquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:25 schreef wise het volgende:
[..]
of wat dacht je gewoon van dat de vrouw expres de pil niet slikt en dan maar met een kut excuus komt dat de pil niet goed gewerkt heeft
Gewoon regelmatig in de buik schoppen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou is de pil ook niet 100% betrouwbaar, maar goed..
- van de trap afquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon regelmatig in de buik schoppen.
Je vergeet kleerhanger en breinaalden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- van de trap af
- stofzuiger
Zo hebben we dat ook weer gehad.
Wie heeft dat nou in huis... ?quote:
Ik. Kan ik mutsjes breien voor als het internet eruit ligt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie heeft dat nou in huis... ?
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
lekker likken likken likken
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:40 schreef BobbyB het volgende:
http://www.webwinkelweblo(...)je-productfotos.html
pangasiusfilet met kastanjechampignons, veel kruiden en olijfolie uit de oven met kleefrijst en vissausquote:
* Schuift stoeltje aan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:16 schreef wise het volgende:
[..]
pangasiusfilet met kastanjechampignons, veel kruiden en olijfolie uit de oven met kleefrijst en vissaus
dat magquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:19 schreef wise het volgende:
dat mag![]()
wel met garnalen cocktail als voorafje
quote:
Nee het is een turk met een grote snor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:24 schreef wise het volgende:
04.01.2012:
Chauffeur is onderweg
![]()
zou het 4ebe zijn¿
dus toch 4ebequote:Op woensdag 4 januari 2012 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee het is een turk met een grote snor.
indd, 2006 called ofzoquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:26 schreef LudoSanders het volgende:
Anno 2012 nog dit op je Facebook zetten..
[ afbeelding ]
quote:
quote:
did is zo discriminertd tegenovur mensen met disleksie manquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:26 schreef LudoSanders het volgende:
Anno 2012 nog dit op je Facebook zetten..
[ afbeelding ]
quote:
is dat die van die FB update?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:41 schreef Crack_ het volgende:
OMG, die gast van politie-inval is thuis. SPANNEND!!
Ja, maar hij gaat toch niet naar me toe komenquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verkapte manier om nee te zeggen.
mijn referentiekader zijn mijn eigen culinaire uitspattingenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is maar net waar je de lat legt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet best kunnen, uitwendig dan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
lekker likken likken likken
[ afbeelding ]
het is de schuld van de bankenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:37 schreef fyah het volgende:
credit card25 euro per jaar kost ie hier, vroeger idd gratis
Wie heeft er nou apen als huisdier.. ?quote:
Altijd in deze sc.quote:
Je eet kfc?quote:
gadverquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:16 schreef wise het volgende:
[..]
pangasiusfilet met kastanjechampignons, veel kruiden en olijfolie uit de oven met kleefrijst en vissaus
quote:
mijn miljoeneninvestering loont zich dan tochquote:Woensdag worden de meest kritieke dijken onderzocht. De zandzakvulmachine draait voor de zekerheid alvast op volle toeren, aldus een woordvoerster.
quote:
Ik ook maar even mee kotsen dan maar?quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:35 schreef Biogarde het volgende:
Hilarisch. Echt. Mocht je een probleem hebben met mijn besluit, maak er een screenshot van, kun je er morgen weer naar kijken.
Ik zeg altijd, het leven is net Lucille Werner. Het kan raar lopen.
witte bonen in tomatensaus is toch wel te doen¿quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik ook maar even mee kotsen dan maar?
Erwten, bruine/witte en tuinbonen![]()
![]()
Totaal niet aantrekkelijk, net als chili con carne..quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:39 schreef wise het volgende:
witte bonen in tomatensaus is toch wel te doen¿
wat vind je van de mac,bk en kfc¿quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Totaal niet aantrekkelijk, net als chili con carne..
volgens mij gewoon met verkeerde been uit bed gestapt..... ook net als lucille werner overigensquote:
Ik maak liever iets zelf.quote:
quote:
ja ik ook. Ik vermijd fastfood. Tenzij het echt echt niet anders kanquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik maak liever iets zelf.
Jij dan?
ik ook... vooral die restaurants langs de snelweg... dan rij ik snel wegquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:43 schreef wise het volgende:
[..]
Ik vermijd fastfood. Tenzij het echt echt niet anders kan
Ik vind het ook absoluut niet vullendquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:43 schreef wise het volgende:
ja ik ook. Ik vermijd fastfood. Tenzij het echt echt niet anders kan
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ook... vooral die restaurants langs de snelweg... dan rij ik snel weg
quote:
ik vind dat meisje wel leukquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind dat achtergrondmuziekje wel leuk.
Oh echt?quote:
Wat is er zo uitgebreid aan wokken?quote:
het voorbereidende werk uiteraardquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er zo uitgebreid aan wokken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Jawel, maar das nooit zo lekker als bij de mannen/vrouwen die daar hun beroep van hebben gemaakt.quote:
Even wat poedersuiker over de patattekes.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:24 schreef Salatrel het volgende:
nou er is hier in de buurt nog een snackbar waar de patat naar oliebollen smaakt
Zelfs dit trekt geen kijkers meer?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:52 schreef Chai het volgende:
Mooie drol op mn hoofd om te zorgen dat mijn haar niet stijl opdroogt.
[ afbeelding ]
Niks. Gedoucht.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:01 schreef BobbyB het volgende:
Maar wat heb je gedaan/laten doen dan? Een slag erin ofzo?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:52 schreef Chai het volgende:
Mooie drol op mn hoofd om te zorgen dat mijn haar niet stijl opdroogt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:02 schreef Chai het volgende:
Als het hier druk was geweest had ik wel even de moeite genomen de onderkant eraf te snijden.
[..]
Niks. Gedoucht.En toen met mijn vingers gekamt, maar als ik het dan laat hangen wordt het gauw net iets te steil.
Dan moet je maar niet hun kleren stelen in het zwembad.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:05 schreef Mozy het volgende:
Mijn haar heeft teveel swag altijd.
Zo kutloop je over straat komen allemaal natte kutjes op je af.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:09 schreef Maisnon het volgende:
Mijn haar heeft teveel shag altijd.
Zo kutloop je over straat komen allemaal mensen t oproken
trololololquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet hun kleren stelen in het zwembad.
Ik had een klasgenoot die beweerde dat hij niet langer dan 4,5 uur slaap nodig had.quote:
Ik heb de laatste 3 weken echt telkens 9 uur geslapen en dan vanaf minimaal 2 uurquote:
meer tijd voor WoWquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een klasgenoot die beweerde dat hij niet langer dan 4,5 uur slaap nodig had.
Was ook wel aan hem te zien.
Was ik het?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een klasgenoot die beweerde dat hij niet langer dan 4,5 uur slaap nodig had.
Was ook wel aan hem te zien.
1januari was echt een ritmekillerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 3 weken echt telkens 9 uur geslapen en dan vanaf minimaal 2 uur
Vandaag eindelijk maar om 11 uur men nest uit gegaan maar er waren 2 wekkers voor nodig.
Ik denk meer GTA, of iets van dien aard.quote:
Oh hai, projectlid.quote:
WATSDEEZquote:
-_-quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:23 schreef Devvie het volgende:
Oh,het is een winst hoor ik net, want er staat geen "-" voor
![]()
twitter:Koningin_NL twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 09:23:59En zo kennen Wij de politiek weer. Europa is in crisis, het water komt door de dijken en de #SP stelt Kamervragen over het Songfestival. reageer retweet
aansteller... was gewoon droog vandaagquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Genoeg buiten gewerkt voor vandaag.
Serieus.. whats up with kids these days?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:51 schreef Salatrel het volgende:
Maak je MW3-teammaten gek met Samuel L. Jackson
is wat voor fyah om te doen
ik kan het er in zienquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:28 schreef Maisnon het volgende:
Ok ik doe bij jullie ook de test:
Lijkt zij op Crack ofniet. op dr haren na
http://partyflock.nl/user/1185758:tha_guru.html
Crack en Tchock vinden van niet dus die hebben het sowieso goed
Ik vond het vandaag wel lekker eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:30 schreef Salatrel het volgende:
aansteller... was gewoon droog vandaag
mijn super best frend heeft een poos volgehouden dat zijn vriendin over mij praatte in haar slaap. Ik geloofde dat ook echtquote:Op zondag 8 januari 2012 09:23 schreef Chai het volgende:
Zo slecht geslapen doordat ik me niet lekker voelde.Ieder uur wakker worden en heel veel draaien en praten in mijn slaap. Volgens mij heeft Mozy ook niet echt lekker geslapen.
quote:Op zondag 8 januari 2012 10:03 schreef fyah het volgende:
[..]
mijn super best frend heeft een poos volgehouden dat zijn vriendin over mij praatte in haar slaap. Ik geloofde dat ook echt![]()
troll
quote:Op zondag 8 januari 2012 02:06 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ah daar is ze weer hoor, Mrs. Semen-eyes die met haar hand haar gezicht optimaal in positie brengt.
Geef mij maar een natuurlijk mooie vrouw in spontane pose zoals Ainoo.
Dat filmpje verschijnt nu echt overrrrrralquote:
Ik moet uitslapen alleen bekopen met de hele middag hoofdpijn.quote:
Ook één van de weinige echt geslaagde filmpjes van "rare muziek stukjes" (om het zo maar ff te noemen)quote:Op zondag 8 januari 2012 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat filmpje verschijnt nu echt overrrrrral
zuurstof tekortquote:Op zondag 8 januari 2012 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet uitslapen alleen bekopen met de hele middag hoofdpijn.
Moar.. ik slaap altijd met het raam open.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zuurstof tekortzet eens een raam open
Rebecca Black voor 18+quote:
vroeger toen blackberries nog een snoer haddenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:14 schreef BobbyB het volgende:
Sommige vrouwen zijn echt geboren met een telefoonsnoer ipv een navelstreng.
Die zou ik niet lassen, gaan ze van exploderen.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 @ 17:01 schreef IBAZ het volgende:
Mijn vader wilde die trein nemen maar miste hem net. Overigens is hij inmiddels al dood, dus het heeft niet geholpen.
quote:
Ja werken is helemaal top!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je het doordeweeks maar wel leuk had.
Later heb je er alleen maar profijt van, Stevenmac.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:23 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Mijn vakantie is ook voorbij, nu moet ik weer aan zo'n kenserscriptie bezig. Ik hoop gvd dat ik zsm klaar bne met die bullshit. Maarja, zal wel tot mei duren. Ik wil weg van die grefo school zomfg lollers
Lijkt me weinig lollig.quote:
Is dat stevenmac?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Later heb je er alleen maar profijt van, Stevenmac.
Dagg. Hoe was jou weekend?quote:
We zijn er nog niet over uit, ik dacht dat jij dat was.quote:
Ik?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dagg. Hoe was jou weekend?
[..]
We zijn er nog niet over uit, ik dacht dat jij dat was.
Zijn manier van praten was ook zo bijzonderquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zijn manier van praten was ook zo bijzonder
Ja hoor, ik waardeer het welquote:Op zondag 8 januari 2012 22:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]<3 Liefde (denk ik?
)
@ splutje, weet ik veel wat die gast uit voert
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:06 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja hoor, ik waardeer het wel![]()
Die kloon had wel een andere naam mogen kiezen want brrr.
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]Die UI ziet er ook niet veelbelovend uit
Link?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:22 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb de hele tijd dat nummer van Gotye (en die coverband) in mijn kop zittendat gaat nog wat worden als ik ga slapen
KOM OP ZEG, LEEFST TOG NIET ONDER EEN STEEN OF WEL MIEN JUNG!?quote:
ik moet huilen van dat nummerquote:Op zondag 8 januari 2012 22:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
KOM OP ZEG, LEEFST TOG NIET ONDER EEN STEEN OF WEL MIEN JUNG!?
Deze (word je mee doodgegooid op facebook)
Positief of negatief?quote:
Oh die. Komt inderdaad vaak langs, maar ik haat dat nummertje dus ik heb het ook niet gezien!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
KOM OP ZEG, LEEFST TOG NIET ONDER EEN STEEN OF WEL MIEN JUNG!?
Deze (word je mee doodgegooid op facebook)
Ik vind het ook niet zo bijzonder eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2012 23:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Oh die. Komt inderdaad vaak langs, maar ik haat dat nummertje dus ik heb het ook niet gezien!
Gewoon een grafnummer, alhoewel de cover best knap is.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:04 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo bijzonder eigenlijk
Vooral respect voor die dude rechtsquote:Op zondag 8 januari 2012 23:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Gewoon een grafnummer, alhoewel de cover best knap is.
wie is dit? dm me allesquote:Op zondag 8 januari 2012 23:57 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
ik wist niet wat ik aan moest trekken
Dat is toch 18+?quote:Op maandag 9 januari 2012 07:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Meisje uit Eindhoven. Ze komt uit 93 vieze pedo.
ik zou haar kusjes gevenquote:Op maandag 9 januari 2012 07:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Meisje uit Eindhoven. Ze komt uit 93 vieze pedo.
Ik zou en plukje haar pakken en dan haar gaan klonen en dan lekker prikken mmmm ja wie is je vader? Zeg het?! Zeg het sma!quote:Op zondag 8 januari 2012 23:57 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
ik wist niet wat ik aan moest trekken
lekker prikkequote:Op maandag 9 januari 2012 10:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zou en plukje haar pakken en dan haar gaan klonen en dan lekker prikken mmmm ja wie is je vader? Zeg het?! Zeg het sma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |