twitter:Koningin_NL twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 09:23:59En zo kennen Wij de politiek weer. Europa is in crisis, het water komt door de dijken en de #SP stelt Kamervragen over het Songfestival. reageer retweet
aansteller... was gewoon droog vandaagquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Genoeg buiten gewerkt voor vandaag.
Serieus.. whats up with kids these days?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:51 schreef Salatrel het volgende:
Maak je MW3-teammaten gek met Samuel L. Jackson
is wat voor fyah om te doen
ik kan het er in zienquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:28 schreef Maisnon het volgende:
Ok ik doe bij jullie ook de test:
Lijkt zij op Crack ofniet. op dr haren na
http://partyflock.nl/user/1185758:tha_guru.html
Crack en Tchock vinden van niet dus die hebben het sowieso goed
Ik vond het vandaag wel lekker eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:30 schreef Salatrel het volgende:
aansteller... was gewoon droog vandaag
mijn super best frend heeft een poos volgehouden dat zijn vriendin over mij praatte in haar slaap. Ik geloofde dat ook echtquote:Op zondag 8 januari 2012 09:23 schreef Chai het volgende:
Zo slecht geslapen doordat ik me niet lekker voelde.Ieder uur wakker worden en heel veel draaien en praten in mijn slaap. Volgens mij heeft Mozy ook niet echt lekker geslapen.
quote:Op zondag 8 januari 2012 10:03 schreef fyah het volgende:
[..]
mijn super best frend heeft een poos volgehouden dat zijn vriendin over mij praatte in haar slaap. Ik geloofde dat ook echt![]()
troll
quote:Op zondag 8 januari 2012 02:06 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ah daar is ze weer hoor, Mrs. Semen-eyes die met haar hand haar gezicht optimaal in positie brengt.
Geef mij maar een natuurlijk mooie vrouw in spontane pose zoals Ainoo.
Dat filmpje verschijnt nu echt overrrrrralquote:
Ik moet uitslapen alleen bekopen met de hele middag hoofdpijn.quote:
Ook één van de weinige echt geslaagde filmpjes van "rare muziek stukjes" (om het zo maar ff te noemen)quote:Op zondag 8 januari 2012 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat filmpje verschijnt nu echt overrrrrral
zuurstof tekortquote:Op zondag 8 januari 2012 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet uitslapen alleen bekopen met de hele middag hoofdpijn.
Moar.. ik slaap altijd met het raam open.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zuurstof tekortzet eens een raam open
Rebecca Black voor 18+quote:
vroeger toen blackberries nog een snoer haddenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:14 schreef BobbyB het volgende:
Sommige vrouwen zijn echt geboren met een telefoonsnoer ipv een navelstreng.
Die zou ik niet lassen, gaan ze van exploderen.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 @ 17:01 schreef IBAZ het volgende:
Mijn vader wilde die trein nemen maar miste hem net. Overigens is hij inmiddels al dood, dus het heeft niet geholpen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |