Wat is er zo uitgebreid aan wokken?quote:
het voorbereidende werk uiteraardquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er zo uitgebreid aan wokken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Jawel, maar das nooit zo lekker als bij de mannen/vrouwen die daar hun beroep van hebben gemaakt.quote:
Even wat poedersuiker over de patattekes.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:24 schreef Salatrel het volgende:
nou er is hier in de buurt nog een snackbar waar de patat naar oliebollen smaakt
Zelfs dit trekt geen kijkers meer?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:52 schreef Chai het volgende:
Mooie drol op mn hoofd om te zorgen dat mijn haar niet stijl opdroogt.
[ afbeelding ]
Niks. Gedoucht.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:01 schreef BobbyB het volgende:
Maar wat heb je gedaan/laten doen dan? Een slag erin ofzo?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:52 schreef Chai het volgende:
Mooie drol op mn hoofd om te zorgen dat mijn haar niet stijl opdroogt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:02 schreef Chai het volgende:
Als het hier druk was geweest had ik wel even de moeite genomen de onderkant eraf te snijden.
[..]
Niks. Gedoucht.En toen met mijn vingers gekamt, maar als ik het dan laat hangen wordt het gauw net iets te steil.
Dan moet je maar niet hun kleren stelen in het zwembad.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:05 schreef Mozy het volgende:
Mijn haar heeft teveel swag altijd.
Zo kutloop je over straat komen allemaal natte kutjes op je af.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:09 schreef Maisnon het volgende:
Mijn haar heeft teveel shag altijd.
Zo kutloop je over straat komen allemaal mensen t oproken
trololololquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet hun kleren stelen in het zwembad.
Ik had een klasgenoot die beweerde dat hij niet langer dan 4,5 uur slaap nodig had.quote:
Ik heb de laatste 3 weken echt telkens 9 uur geslapen en dan vanaf minimaal 2 uurquote:
meer tijd voor WoWquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een klasgenoot die beweerde dat hij niet langer dan 4,5 uur slaap nodig had.
Was ook wel aan hem te zien.
Was ik het?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een klasgenoot die beweerde dat hij niet langer dan 4,5 uur slaap nodig had.
Was ook wel aan hem te zien.
1januari was echt een ritmekillerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 3 weken echt telkens 9 uur geslapen en dan vanaf minimaal 2 uur
Vandaag eindelijk maar om 11 uur men nest uit gegaan maar er waren 2 wekkers voor nodig.
Ik denk meer GTA, of iets van dien aard.quote:
Oh hai, projectlid.quote:
WATSDEEZquote:
-_-quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:23 schreef Devvie het volgende:
Oh,het is een winst hoor ik net, want er staat geen "-" voor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |