C1000.quote:Op woensdag 4 januari 2012 03:16 schreef Smoofie het volgende:
Waar dan? Bij AH zijn ze fucking duur.
Sowieso, ook de picadilly vond ik daar atijd erg lekkrerquote:Op woensdag 4 januari 2012 03:34 schreef dikkebroekzak het volgende:
Vroeger had de Konmar aardige prijzen voor groente
In Iran zijn aardappels schaars.quote:Op woensdag 4 januari 2012 03:34 schreef dikkebroekzak het volgende:
Vroeger had de Konmar aardige prijzen voor groente
kom mij hier niet trollenquote:
nooit van gehoord waar was dat alweer?quote:Op woensdag 4 januari 2012 03:35 schreef Zapato het volgende:
[..]
Sowieso, ook de picadilly vond ik daar atijd erg lekkrer
en frietquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:43 schreef Karina het volgende:
Ah, dat betekent dus ook goedkopere patat
Londen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 03:44 schreef dikkebroekzak het volgende:
nooit van gehoord waar was dat alweer?
Deze post straalt zo enorm veelquote:Op woensdag 4 januari 2012 03:35 schreef Zapato het volgende:
[..]
Sowieso, ook de picadilly vond ik daar atijd erg lekkrer
bij ah is alles altijd fucking duur. zeker groente en aardappels en uien.quote:Op woensdag 4 januari 2012 03:16 schreef Smoofie het volgende:
Waar dan? Bij AH zijn ze fucking duur.
100 ton aardappels ophalen. 20 ton aardappelpureepoeder maken. over 2 jaar verkopen. profit!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:14 schreef Janiks het volgende:
Gratis af te halen bij plaatselijke boer
Dit topicquote:Op woensdag 4 januari 2012 03:21 schreef kingtoppie het volgende:
Op fok, waar we het hebben over de aardappelprijs om 3 uur snachts...
En dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:05 schreef TeringHenkie het volgende:
Aardappels schillen, frietpan op 140 graden zetten, net zolang frituren totdat het vet begint te bruisen. Daarna invriezen of doorbakken op 180 totdat ze een mooi kleurtje hebben.
waarom is dat te groot?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:21 schreef SwiffMeister het volgende:
Er is blijkbaar gewoon een hele goede oogst geweest.
Ik kreeg van een vriend van me ook het aanbod om wat piepers op te komen halen. Hij had net 17 ton aardappelen gekocht voor 3 cent de kilo (overgenomen direct van een aardappelboer). Afgekeurde aardappelen omdat ze tè groot zijn om te verkopen aan de consument. Er zitten er bij die net zo groot zijn als een bakstenen en klinkers.
Zijn koeien zijn er gek op.
Je wilt niet weten wat voor belachelijke eisen er allemaal worden gesteld aan groente.quote:
Tegenwoordig niet meer toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 06:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor belachelijke eisen er allemaal worden gesteld aan groente.
Omdat men geen vreemd gevormde groente en stukken fruit wil kopen. Ik snap het ook niet, hoe groter de aardappel hoe sneller je klaar bent met schillen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |